Web Analytics Made Easy - Statcounter

۲۹ هندبالیست به دومین اردوی تیم ملی زنان که از پنجم تیر در تهران برگزار می شود، دعوت شدند. به گزارش ایسنا، کادرفنی تیم ملی هندبال زنان اسامی ۲۹ بازیکن را جهت حضور در دومین اردوی تیم ملی اعلام کرد. این اردوها از ۵ تا ۱۲ تیر به میزبانی تهران انجام خواهد شد. ملی پوشان خود را برای حضور موفق در رقابت‌های قهرمانی آسیا آماده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام سازمان تیم‌های ملی هانیه لک، فاطمه خلیلی، زینب بذرافکن، ساناز محمدی، ملیحه یغمایی پور، هانیه کریمی، راضیه سهرابی، ساناز رجبی، آرزو کیانی آرا، شیما زارع، شقایق باپیری، مهشاد طاهری، مینا وطن پرست، صونا بیداد، اسرا مرادی، مینا حسن نژاد، رویا نوروزی، مژگان قهرمانی، راضیه جانباز، هدیه ویسی، حدیثه نوروزی، بهاره ایزدگشب، نوریه عباسی، پریسا آخوندی، زهرا فقیهی، عطیه شهسواری، شقایق ظفری، فاطمه برات پور، آرزو محمدی  اسامی ۲۹ بازیکن دعوت شده به اردوی تیم‌ملی زنان است.

عزت اله رزمگر به عنوان مدیرفنی، خدیجه قانع مربی، نشمین شافعیان مشاورفنی و ناهید مقبول سرپرست تیم ملی زنان را در این مسابقات هدایت می‌کنند.

اولین اردوی تیم ملی هندبال زنان ۲۰ تا ۲۶ خرداد به میزبانی مشهد انجام شد. مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا قرار است شهریور به میزبانی کره جنوبی انجام شود و ملی‌پوشان خود را برای این مسابقات آماده می‌کنند. 

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی هندبال زنان مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا تیم ملی هندبال زنان مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا اردوی تیم ملی تیم ملی زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۸۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلب میزبانی ایران از مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ | واکنش فوری و متقابل ؛ ایران مسابقات را تحریم کرد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا بعد از بحث و بررسی بر سر تصمیم ناعادلانه کنفدراسیون آسیا و سلب میزبانی از ایران، رای‌گیری برای اعزام‌شدم یا نشدن تیم ملی ایران به مسابقات آسیایی ازبکستان صورت گرفت که در نهایت با رای اکثریت اعضای کمیته فنی مقرر شد تیم ملی ایران (نایب‌قهرمان سال ۲۰۲۳ آسیا) به نشانه اعتراض در مسابقات آسیایی ازبکستان شرکت نکند.
تمامی اعضا تاکید کردند فدراسیون ایران مسابقات آسیایی ازبکستان را تحریم کرده و در نامه‌ای به فدراسیون جهانی اعتراضش را بابت این اتفاق و دلسردی حدود ۳۰۰ ورزشکار ایرانی که قرار بود در این رویداد شرکت کنند، اعلام کند.

کد خبر 848551 برچسب‌ها مسابقه ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • تهران میزبان مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور
  • دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان
  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • سلب میزبانی ایران از مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ | واکنش فوری و متقابل ؛ ایران مسابقات را تحریم کرد
  • ایران مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا را به دلیل میزبانی غیرعادلانه ازبکستان تحریم کرد
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • دعوت از هفت گلستانی به دومین اردوی تیم ملی جوانان کشورمان
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین