Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حسنعلی اصغری روز یکشنبه در سومین شورای آموزش و پرورش استان که در استانداری قزوین برگزار شد، شناسایی مسایل و مشکلات آموزشی و پرورشی در مناطق و بهره گیری از امکانات محلی و منطقه ای برای رفع آنها را از اهداف اصلی تشکیل شوراهای آموزش و پرورش دانست.
وی اظهار داشت: استفاده از ظرفیت های جدید و امکانات محلی و منطقه ای در ارتقای کیفیت فعالیت ها و برنامه های آموزش و پرورش یکی دیگر از اهداف تشکیل شوراهای آموزش و پرورش استان به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اصغری تاکید کرد: جلسات شورای آموزش و پرورش در مرکز استان به شکل مستمر برگزار می شود ولی متاسفانه جلسات این شورا در شهرستان ها ۵۱ درصد برگزار شده که جا دارد فرمانداران به این موضوع بیشتر دقت کنند.
وی با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، تصریح کرد: برای تحقق این  سند به همراهی و همدلی همه نیاز است ومشارکت همه آحاد مردم در حوزه آموزش و پرورش یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.
اصغری ادامه داد: یکی از برنامه های مهم و اولویت دار حوزه آموزش و  پرورش در ایام تابستان موضوع غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان است و با  توجه به شیوع بیماری کرونایی امسال نسبت به سال‌های گذشته شرایط کاملاً متفاوتی پیش رو داریم.
این مسوول با اشاره به وجود ۲۳۵ هزار دانش آموز  در سطح استان افزود: ظرفیت های آموزش و پرورش از نظر اجرایی و امکانات جوابگوی نیازهای این جمعیت دانش آموزی در راستای پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان نیست و نیاز به همراهی سایر دستگاههای اجرایی داریم.


اصغری تاکید کرد،: غنی سازی اوقات فراعت دانش آموزان و استفاده از ظرفیت تشکل‌های دانش آموزی در این خصوص  ضروری است.

این مسوول گفت: آموزش مهارت می تواند بخش مهمی از برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان را دربر بگیرد که در این خصوص اقدام کرده ایم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطر نشان کرد: 
شعار امسال پایگاه‌های تابستانی اوقات فراغت "هر دانش آموز یک مهارت" و "هر خانه یک پایگاه" است و با توجه به شیوع بیماری کرونا بیشتر برنامه‌ها در فضای مجازی و شبکه شاد برگزار خواهد شد.
وی یاد آور شد: به همین منظور  بیش از ۴۵۰ پایگاه اوقات فراغت ویژه دانش آموزان به صورت مجازی و حضوری در استان در نظر گرفته شده است.

برچسب‌ها مدارس گذران اوقات فراغت استان قزوین استانداری قزوین دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس گذران اوقات فراغت استان قزوین مدارس گذران اوقات فراغت استان قزوین استانداری قزوین دانش آموزان آموزش و پرورش اوقات فراغت دانش آموزان برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۸۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، آقای امیریان در شواری آموزش و پرورش افزود: امسال علاوه بر دانش آموزان پایه دوازدهم امتحان دانش آموزان پایه دهم و یازدهم هم نهایی است.
وی گفت: حدود ۴۲ هزار دانش آموز در این سه پایه امتحان نهایی دارند که برای فراهم شدن فضای امتحان، همکاری و همراهی دستگاه‌های مختلف استان لازم است.
برگزاری همایش خیرین مدرسه ساز در اردیبهشت ماه و توجه به مشارکت‌های مردمی در ساخت و ساز و زیباسازی مدارس مباحث دیگری بود که در شورای آموزش و پرورش به آن پرداخته شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری
  • برپایی بازارچه کسب‌وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد