Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@09:26:57 GMT

کشف قرص های سقط جنین در شرق تهران

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۸۳۷۴

کشف قرص های سقط جنین در شرق تهران

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ داود معظمی گودرزی رئیس پلیس فتا تهران بزرگ گفت: طی رصد و پایش مستمر فضای مجازی مشخص شد فرد یا افرادی در یکی از شبکه‌های اجتماعی اقدام به فروش دارو‌های کمیاب سقط جنین می‌کنند.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا تهران بزرگ اقدامات خود را آغاز کردند و در تحقیقات اولیه متوجه شدند شخصی با ایجاد چندین صفحه اینستاگرامی با تبلیغات اغوا کننده اقدام به فروش دارو‌های کمیاب سقط جنین می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ گودرزی تصریح کرد: افسران سایبری این پلیس با بررسی‌ همه جوانب پرونده موفق شدند مجرم را در فضای مجازی شناسایی کنند؛ با به دست آمدن اطلاعات هویتی متهم و پس از تشریفات قضایی، در نهایت مجرم در یکی از مناطق شرقی تهران دستگیر و بیش از ۵۰ قلم داروی سقط جنین که فاسد و تاریخ گذشته نیز بودند از محل اختفای وی کشف شد.

وی افزود: متهم پس از انتقال به پلیس فتا هرگونه جرمی را انکار می‌کرد، اما پس از مشاهده مستندات موجود در پرونده ضمن پذیرش بزه انتسابی به فروش این دارو‌ها اعتراف کرد.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد: باید توجه داشت که خرید و فروش هرگونه دارو در فضای مجازی ممنوع است و علاوه بر جرم بودن این اقدام، غالب این افراد نیز کلاهبردار هستند، بسیاری از این افراد اصلا دارویی در اختیار ندارند و با یک جست و جوی ساده در فضای مجازی به اطلاعاتی دست پیدا می‌کنند و مدعی داشتن دارو‌های نادر هستند.

بیشتر بخوانید

یک زن، رئیس باند مخوف فروش نوزادان در بیمارستان‌های تهران

دختر جوان زیر تیغ دانشجوی پزشکی جان باخت

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قرص سقط جنین فضای مجازی پلیس فتا سقط جنین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۸۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی

به رغم برخی سیاه نمایی‌ها در رسانه‌های معاند و فضای مجازی در خصوص تصویر ایران در افکار مردم جهان ویدیویی به تازگی منتشر شده که نادرست بودن این ادعاها را ثابت می‌کند.

به گزارش ایسنا، در ویدیویی که در ادامه مشاهده می‌کنید شامل نظرات جالب یک شهروند خارجی درباره ایران و ایرانیان است:

منبع: چند ثانیه

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • فروش بره تودلی در تهران قدیم و جنجال در مجلس شورای ملی
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • تاکید پلیس بر‎اخلاق‎ ‎مداری‎کاربران‎ ‎مجازی‎ در‎انتخابات‎
  • پلیس فتا با محتواهای مبتذل در فضای مجازی برخورد می‌کند
  • طرح ویژه پلیس فتا برای پاکسازی فضای مجازی از جرائم اخلاقی
  • اجرای طرح عملیاتی پلیس فتا برای برخورد با لایوهای مستهجن و محتوای مبتذل در فضای مجازی
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت
  • (ویدئو) سکانسی از قسمت جدید افعی تهران در فضای مجازی وایرال شد
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی