Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@07:39:40 GMT

چاپ فوری انواع اوراق اداری

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۸۴۰۵

چاپ فوری انواع اوراق اداری

در این متن از خانه چاپ و گرافیک به بررسی انواع اوراق اداری می پردازیم، هر یک را تعریف می کنیم، اهمیت آن ها را مرور می کنیم و در انتها به انتخاب بهترین شیوه برای چاپ هر یک می پردازیم.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام خانه چاپ و گرافیک، اوراق ادرای یا ست اداری به مجموعه ی از اوراق یا همان برگه هایی می گویند که وجود آن ها در هر سازمان و اداره ای ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگه هایی که بالا، پایین یا حاشیه آن ها مزین به لوگو و نشانی شرکت یا سازمان شماست و در مکاتبات درون سازمانی یا برون سازمانی مورد استفاده فراوان قرار می گیرد.

دو مورد از مهم ترین اوراق سازمانی که در این متن به آن ها می پردازیم سربرگ و پاکت هستند.

سربرگ

سربرگ یکی از ضروری ترین نیازهای چاپی هر مجموعه و سازمانی است که در مکاتبات روزمره بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. برگه ای که در حواشی آن معمولا نام شرکت، لوگو و شیوه های تماس چاپ می شود و برای مکاتبات اداری مورد استفاده قرار می گیرد.

طراحی سربرگ

یکی از مهم ترین اوراق اداری سربرگ شرکت است. طراحی سربرگ بایستی با توجه به رنگ سازمانی، کادربندی مناسب و تایپوگرافی استاندارد و خوانا انجام گیرد. سربرگ اداری نشان دهنده کلاس کاری یک شرکت است و طراحی استاندارد و حرفه ای آن جزو اصول ضروری است. تنها با فرستادن نام، لوگو و اطلاعات تماس شرکت خود طراحی و چاپ سربرگ خود را به ما بسپارید و یا از سربرگ های آماده ما برای چاپ استفاده کنید.

چاپ دیجیتال سربرگ

اگر استفاده سازمان شما از سربرگ محدود است و یا ممکن است، شماره تماس یا اطلاعات شرکت شما تغییر کند بهتر است از چاپ دیجیتال در تیراژ محدود استفاده نمایید. چاپ دیجیتال سربرگ به شما این امکان را می دهد که با هزینه مناسب و در تیراژ محدود سربرگ سازمان خود را با بهترین کیفیت در اختیار داشته باشید.

چاپ دیجیتال سربرگ

با چاپ دیجیتال می توانید بجای اینکه برای چاپ سربرگ های خود یک هفته معطل شوید و بیش از نیاز خود چاپ کنید تنها ۱۰۰ عدد سربرگ چاپ کرده و 2 ساعته از ما تحویل بگیرید.

پاکت

پاکت ها از مهم ترین ملزومات اداری برای نامه نگاری و مکاتبات سازمانی هستند. مکاتبات اداری مخصوصا در حوزه برون سازمانی به وسیله پاکتی سفارشی و خاص مزین به لوگو، رنگ سازمانی و تلفن شرکت شما تاثیر بسیار مهمی در برندینگ و نمایش کلاس کاری شرکت و سازمان شما خواهد داشت.

سایز پاکت

چاپ دیجیتال پاکت یا همان چاپ پاکت فوری در سایزهای پاکت نامه ملخی، پاکت آ4 درب روی عرض و درب روی طول، پاکت ۱۸*۱۳ ، پاکت ۱۴*۲۰، پاکت ۱۶*۲۲، پاکت ۱۶*۱۶ و پاکت سی دی. امکان چاپ فوری در هر سایز و اندازه ای. تنها سایز پاکت را انتخاب کرده طرح پاکت نامه خود را برای ما بفرستید و در ۲ ساعت تحویل بگیرید.

چاپ پاکت فانتزی (کاغذ کرافت)

چاپ پاکت

پاکت ها به دو صورت چاپ افست یا همان چاپ ارزان تیراژ بالا و چاپ دیجیتال یا چاپ فوری در هر تیراژ دلخواه انجام می شود. بجای چاپ تعداد بالا با یک طرح می توانید از چند طرح مختلف با تیراژ پایین برای تنوع دهی به کارتان استفاده کنید.

سربرگ و پاکت های مختلف دو مورد از مهمترین اوراق اداری هستند که درباره هر یک خواندید. با این حال برگه مهم دیگری وجود دارد که در هر شرکت و سازمانی که نقشی در فروش محصولات دارند استفاده فراوان می شود:

فاکتور رسمی

فاکتور سندی تجاری است دارای مشخصات کامل خریدار و فروشنده تا از اقلام خریداری شده، قیمت هر محصول، تعداد هر مورد و... در یک معامله بصورت رسمی مشخص شود، به عنوان سند و مرجعی برای خرید و فروش کالا. در واقع می توان گفت که فاکتور، یک قرارداد کوچک خرید و فروش است. هر اطلاعاتی که در مورد یک معامله نیاز است را می توان در فاکتور گنجاند.

داشتن یک فاکتور سفارشی با طراحی اختصاصی، تاثیر زیادی در کسب و کار شما دارد. داشتن فاکتور سفارشی دارای سربرگ‌ های اختصاصی با نام، لوگو و برند شما، کسب و کارتان را حرفه ‌ای جلوه می‌دهد. فاکتورهای سفارشی، شامل اطلاعات تماس، نام برند و لوگو شما است. این فاکتورها با طراحی مد نظر مشتری و با رنگ بندی مورد نظر آنها تهیه می‌ شوند.

چاپ فاکتور رسمی

چاپ فاکتور رسمی

در خانه چاپ و گرافیک، برای چاپ دیجیتال فاکتور رسمی نیازی به طراحی ندارید تنها کافی است اطلاعات خود را برای ما ارسال نموده و از فرم های آماده استفاده کنید و فاکتور رسمی خود را در تعداد نسخه و تیراژ درخواستی دریافت نمایید با این حال جهت چاپ فاکتوری با طراحی اختصاصی می توانید طرح خود را برای ما ارسال کرده و یا طراحی خود را به ما بسپارید. فاکتور رسمی در دو نوع کاربن لس و الوان موجود است که در کاربن لس نیازی به استفاده از کاربن ندارید و در نسخه های دو برگی، سه برگی و چهار برگی بنابر انتخاب شما چاپ می شود. در صورتی که فاکتور شما نیاز به تایید اداره دارایی نداشته باشد می توانید آن را بدون شماره گذاری انتخاب کنید و یا از شماره دیجیتالی برای آن استفاده کنید و در ۲ ساعت سفارش خود را تحویل بگیرید. در صورت نیاز به شماره ملخی، آماده سازی فاکتور شما بیشتر طول می کشد. در صورت تمایل به سرچسب یا پرفراژ کردن فاکتور خود گزینه مربوط به هرکدام را انتخاب نمایید. با تغییر گزینه ها، قیمت محاسبه شده را بصورت لحظه ای و آنلاین مشاهده نمایید، قیمت ها کاملا بروز بوده و به راحتی سفارش فاکتور رسمی خود را ثبت نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: چاپ فوری اوراق اداری استفاده کنید اوراق اداری فاکتور رسمی چاپ دیجیتال برای چاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۸۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای اداری باشت با دستور کار اجلاسیه شهدای این شهرستان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، نادر گرامی در نشست شورای اداری باشت گفت: در همین راستا هر گونه مرخصی اداری تا پایان اجلاسیه ممنوع می‌باشد و مدیران و کارکنان مربوطه موظف به همکاری تا پایان اجلاسیه هستند.
وی اضافه کرد: اجلاسیه شهدای این شهرستان در راستای برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • جلسه شورای اداری باشت با دستور کار اجلاسیه شهدای این شهرستان
  • تزریق ۲,۹۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای حمل‌ونقل اصفهان
  • فوری- ژوزه مورایس به دین اسلام گروید
  • ببینید | درخواست فوری شهردار حاجی‌آباد پس از وقوع سیل؛ اوضاع خراب است!
  • ببینید | درخواست فوری شهردار حاجی‌آباد از مردم؛ اوضاع خراب است!
  • قانون جدید مالیات؛ زمینه ساز کتمان معاملات
  • فوری | بازگشت حسن یزدانی به روی تشک کشتی + ویدئو
  • فوری/حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها /چند نفر به هلاکت رسیدند؟
  • تولید و اجرای انواع پارتیشن اداری مدرن
  • پایان کار دختران بیلیارد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا