Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشید طهماسبی یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا بیان داشت: بازی حساسی برابر حریف داریم زیرا خوشه طلایی تیمی است که می خواهد در صف مدعیان همچنان باقی بماند.

وی اضافه کرد : با توجه به انتخابات شورا ها و ریاست جمهوری زمین مناسبی برای تمرین نداشتیم با این حال سعی کردیم بازیکنان را از لحاظ ذهنی آماده این بازی حساس کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 طهماسبی با بیان اینکه نیاز زیادی به سه امتیاز این بازی داریم، افزود : می کوشیم بازی منطقی را انجام دهیم و از بازی خانگی استفاده کنیم و در جدول باقی بمانیم.

حضور مسئولان استان در کنار تیم 

مربی تیم قشقایی ادامه داد : امیدواریم مسئولان شهر شیراز  و استان برابر تیم خوشه طلایی در کنار ما باشند و به بازیکنان تیم روحیه دهند و در کنار هم شاهد یک بازی خوب و با کسب بُرد تیم شهرشان همراه باشند.  

وی اظهار داشت: علاوه براینکه تیم خوشه را متوقف می کنیم یکی از حریفان تیم فجر شهید سپاسی را از سر راه بر می داریم، با توجه به اینکه تمام بازیکنان خود را در اختیار داریم بُرد دور از دسترس نیست و این امیدواری وجود دارد در پایان لیگ جایگاه خوبی در جدول کسب کنیم.

دیدار تیم های قشقایی شیراز و خوشه طلایی ساوه از هفته سی ام مسابقات فوتبال لیگ آزادگان دوشنبه ۳۱ خردادماه در ورزشگاه پارس شیراز برگزار می شود.

تیم قشقایی هم اینک پس از انجام ۲۹ بازی با ۳۳ امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارد.

هم اینک در جدول رده بندی پس از پایان ۲۹ بازی تیم های هوادار و بادران تهران با ۵۰ امتیاز به ترتیب اول و دوم هستند و تیم فجر شهید سپاسی شیراز هم با ۴۷ امتیاز در  مکان سوم جدول قرار دارد و نیم نگاهی هم به نتایج رقیبان خود در این هفته دارد.

همچنین خوشه طلایی ساوه ، شاهین شهرداری بوشهر  و مس کرمان هم  ۴۶ امتیازی هستند و در جایگاه چهارم تا ششم قرار دارند،خبیر خرم آباد ، استقلال خوزستان و پارس جم جنوبی هم با  ۴۲ امتیاز به ترتیب در رده هفتم تا نهم جای دارند و همچنان امیدوار به صعود به لیگ برتر هستند.

در رقابت های فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول جواز صعود به لیگ برتر دوره بیست یکم کسب خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می شوند.

چوکا تالش، نود ارومیه و گل ریحان البرز در خطر سقوط قرار دارند، هر چند گل ریحانی ها سقوطشان قطعی شده است.

برچسب‌ها ساوه فجر سپاسی شیراز لیگ دسته اول فوتبال قشقایی شیراز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوه فجر سپاسی شیراز لیگ دسته اول فوتبال ساوه فجر سپاسی شیراز لیگ دسته اول فوتبال قشقایی شیراز خوشه طلایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۸۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف دوباره لیورپول، تنش در اردوی آنفیلدی‌ها

لیورپول با تساوی برابر وستهم دو امتیاز حساس دیگر را از دست داد.

به گزارش ایسنا، لیورپول در بازی‌های آغازیم هفته سی‌وپنجم لیگ برتر انگلیس در خانه وستهم به میدان رفت که این دیدار با تساوی دو بر دوی دو تیم به پایان رسید. شاگردان یورگن کلوپ که با شکست مقابل اورتون از کورس قهرمانی جا مانده بودند، برابر چکش‌ها به دنبال گلزنی بودند ولی لوئیز دیاز و داروین نونیز موقعیت‌های مناسبی را از دست دادند.

ژارود بوون روی ارسال محمد کودوس توانست دروازه لیورپول را در نیمه نخست باز کند و نیمه اول با برتری وستهم خاتمه یابد. با شروع نیمه دوم لیورپول خیلی زود به وسیله اندرو رابرتسون به گل تساوی رسید.

لیورپول در دقیقه ۶۵ به گل دوم رسید. ضربه خاکپو با برخورد به چند بازیکن وستهم وارد دروازه این تیم شد و گل در نهایت به نام توماس آرئولا ثبت شد. این پایان کار نبود و  میکائیل آنتونیو گل تساوی بخش وستهم را به ثمر رساند تا دو تیم امتیازها را تقسیم کنند.

در ادامه دیدارهای این هفته از رقابت‌ها امروز و امشب چند دیدار برگزار می‌شود که در مهم‌ترین بازی استون‌ویلا در ویلاپارک پذیرای چلسی خواهد بود.

در جدول رده‌بندی لیورپول با ۷۵ امتیاز  در رده سوم قرار دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تفکیک امتیازات 5 مربی در تیم خبرساز
  • پیش بینی تولید بیش از ۸۰۰۰۰ تن محصول گندم از شهر خوشه‌های طلایی
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • معرفی پنجمین سرمربی فصل تیم پرحاشیه!
  • توقف دوباره لیورپول، تنش در اردوی آنفیلدی‌ها
  • سرنوشت قهرمان لیگ در صورت امتیازهای برابر مشخص نیست! | آخر فصل نظر بدهید
  • تناقض سازمان‌ لیگ و سردرگمی تیم‌ها/حرف قنبرزاده حرف آخر است؟
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون