Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اقتصادی وزیر امور خارجه گفت: لغو تحریم‌های مربوط به واکسن و ماسک یک سال خواهد بود و خود همین موضوع نشان‌دهنده ظالمانه بودن تحریم‌های آمریکاست.

خبرگزاری میزان - «سید رسول مهاجر» در گفت‌وگویی درباره لغو تحریم‌های دارویی، اظهار داشت: نکته‌ای که به نظر من خوب است گفته شود اینکه لغو تحریم‌های واکسن و ماسک به مدت یک سال خواهد بود و خود همین موضوع نشان‌دهنده ظالمانه بودن تحریم‌های آمریکا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون اقتصادی وزیر امور خارجه اضافه کرد: درحالی که کشور، تحت تحریم‌های سازمان ملل و اتحادیه اروپا نیست، آمریکایی‌ها این تحریم را به صورت یک‌جانبه علیه ما اعمال کردند و سعی کردند مشکلات کشورمان را زیاد کنند.

مهاجر بیان داشت: آنچه که وزارت امور خارجه در طول سال‌های گذشته، خصوصاً بعد از عقب‌نشینی ترامپ از برجام دنبال کرده، این است که کشور بتواند تاب‌آوری خودش را به‌رغم این تحریم‌ها بدون توجه به این مسئله، داشته باشد.

وی با بیان اینکه همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند، کشور معطل تحریم‌ها نشود و سعی کند با تحریم‌ها مقابله کند، ادامه داد: ضمن اینکه سعی کند درون‌زایی و برونگرا بودن اقتصاد کشور، طبق فرمایش مقام معظم رهبری و پیگیری‌های وزارت امور خارجه، توجه کند.

معاون ظریف تصریح کرد: وزارت امور خارجه برای واردات واکسن تلاش بسیار زیادی کرده است. شما می‌دانید که ما از چند کشور تا به حال وارد کردیم. من این را اضافه کنم که وزارت امور خارجه تلاش بسیار بی‌بدیل، حیاتی و تعیین کننده‌ای را برای واردات واکسن از کشور‌های مختلف از جمله چین، روسیه، هند و کشور‌های دیگر داشته است.

مهاجر با اشاره به کمک‌های وزارت امور خارجه به وزارت بهداشت در زمینه خرید واکسن، ابراز داشت: ما حتی در مسئله مالی کمک کردیم. این‌ها چیز‌هایی است که اصلاً ربطی به وزارت امور خارجه ندارد؛ اما وزارت خارجه برای پرداخت پول واکسن‌هایی که وارد شده است و یا برای گرفتن بعضی از واکسن‌ها به صورت رایگان، تلاش بسیار زیادی کرده است.

وی اضافه کرد: آخرین محموله‌ پنج‌شنبه وارد شد و به مقدار ۱ میلیون بود که از کشور‌های مختلف دوست وارد شد. این مسیر ادامه دارد و ما باز هم واکسن وارد می‌کنیم و محموله بعدی واکسن به زودی وارد می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: وزارت امور خارجه سید رسول مهاجر واکسن ماسک تحریم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزارت امور خارجه واکسن ماسک تحریم وزارت امور خارجه لغو تحریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۸۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی از خانه انصاری ارومیه بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به‌همراه مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی در ادامه سفر خود به ارومیه از پروژه مرمتی خانه انصاری این شهرستان بازدید کردند.   معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در این بازدید اظهار کرد: خانه انصاری ارومیه از جمله خانه‌های قدیمی این شهرستان بوده که با تحویل به اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی اقدامات مرمتی آن آغاز شده و امید است در آینده نزدیک با کاربری جدید آماده میزبانی از گردشگران باشد.   مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی نیز در این بازدید گفت: مرمت این بنای تاریخی در چند فصل انجام می‌شود و در این فصل مرمت و به‌سازی سازه‌ای بنا، حذف الحاقات نامتناجس و آسیب‌رسان و ساماندهی و اجرای تاسیسات برقی و مکانیکی انجام می‌شود.   مرتضی صفری تصریح کرد: انجام مرمت‌های معماری اعم از نازک‌کاری و اجرای کف‌سازی متناسب، بازسازی بخش‌های تخریب شده بنا مطابق الگوی تاریخی، ساماندهی و محوطه‌سازی بنا و نیز اجرای دیوار محوطه حیاط ضلع جنوبی جزو اقداماتی مرمتی این بنا هستند.

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان صهیونیست
  • پرده تزویر از چهره مدعیان دروغین آزادی بیان برافتاده است
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات وزارت امور خارجه سوریه
  • امیرعبداللهیان: ایرانیان معدودی تحت تاثیر فضاسازی رسانه‌های معاند نگران تردد خود به ایران هستند/ آنها می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد وزارت خارجه از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند
  • ایران ۵شرکت و ۷شخص حقیقی آمریکایی را تحریم کرد + جزئیات | بیانیه مهم وزارت خارجه
  • ایران ۵شرکت و ۷شخص حقیقی را تحریم کرد + جزئیات | بیانیه مهم وزارت خارجه
  • سخنگوی وزارت امور خارجه: بیانیه‌ های تکراری، هیچ حقی برای دولت کویت در مورد میدان آرش ایجاد نخواهد کرد
  • آمریکا: برای حفظ منافع ملی با طالبان تعامل می‌کنیم
  • آشنایی کارشناسان اقتصادی وزارت امور خارجه با توانمندی‌های صادراتی دانش‌بنیان‌ها
  • معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی از خانه انصاری ارومیه بازدید کرد