Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-06@19:25:29 GMT

کدام لیست برنده انتخابات شورای شهر تهران شد؟

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۸۴۴۴

کدام لیست برنده انتخابات شورای شهر تهران شد؟

در حالی هنوز آمار رسمی کاندیدا‌های راه یافته به شورای شهر تهران اعلام نشده است که اخبار غیر رسمی حکایت از پیروزی لیست شورای ائتلاف به سر لیستی مهدی چمران دارد.

به گزارش تسنیم، با پایان یافتن سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شهر و روستا روند شمارش آراء همزمان با پایان یافتن انتخابات آغاز شد و در نهایت روز گذشته نتیجه آرا در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مشخص و سیدابراهیم رئیسی به عنوان هشتمین رئیس جمهور در جمهوری اسلامی ایران اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین فرآیند شمارش آراء در انتخابات میاندوره‌ای مجلس و خبرگان نیز در ادامه آغاز شد.

بنابر اعلام عیسی فرهادی فرماندار تهران شمارش آرای ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران، ری و تجریش آغاز شده و با توجه به تعداد نفرات کاندیدا‌ها و همچنین تعیین ۲۱ نفر از نمایندگان مردم تهران، ری و تجریش در پارلمان محلی زمانبر خواهد بود و بنا بر اعلام وی تا پایان امشب و یا در نهایت فردا صبح اسامی کاندیدا‌های راه یافته به ششمین دوره شورای شهر تهران اعلام خواهد شد.

پیگیری خبرنگار ما حکایت از این دارد که که لیست شورای ائتلاف به سر لیستی مهدی چمران در ششمین دوره شورای شهر تهران، ری و تجریش در بسیاری از محلات و مناطق و شعب اخذ رأی، بیشترین رأی را به خود اختصاص داده است و تا این لحظه تقریبا اکثر اعضای این لیست حضورشان در شورای شهر تهران قطعی شده است. هنوز فرایند شمارش آرا باقیمانده است، ولی آمار‌ها نشان از آن دارد که احتمال حضور تعداد کاندیدا‌های شورای ائتلاف در ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران بیش از رقبای دیگر است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: شورای ائتلاف اصولگرایان شورای شهر شورای شهر تهران دوره انتخابات ششمین دوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۸۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ضمن دعوت مردم و نیروهای جبهه انقلاب به حضور و مشارکت گسترده در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، لیست نهایی نامزدهای مورد حمایت خود در این مرحله از انتخابات را در حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور منتشر کرد.

شورای ائتلاف معتقد است در نهایت این تشخیص مردم و رأی مردم است که نمایندگان ملت را در مجلس شورای اسلامی تعیین خواهد کرد و آنچه ما بر آن اصرار داریم این است که رأی‌دهندگان با ملاحظه و مطالعه سوابق انقلابی و علمی و اجرایی نامزدهای شورا و مقایسه آن با دیگر نامزدها، به صالح‌ترین و مناسب‌ترین فرد رأی دهند.

بر این اساس کاندیداهای مورد حمایت و وثوق جبهه انقلاب مطابق اعلام دفاتر استانی شورای ائتلاف برای دوره دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی به شرح زیر است:

مطابق این خبر، فهرست ۱۶ نفره شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در شهر تهران برای دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم نیز بدین شرح است:

کد خبر 6098211 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • احزاب آذربایجان‌ شرقی لیست‌های انتخاباتی خود را اعلام کردند
  • راند دوم
  • رونمایی از لیست‌های انتخابات؛ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات تهران
  • لیست جامعه اسلامی مهندسین برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • لیست نهایی جامعه اسلامی مهندسین برای انتخابات مشخص شد+ اسامی
  • لیست جامعه اسلامی مهندسین برای دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • دعوا شانا و امنا بر سر یک کاندیدا /کاندیدای انتخابات تهران در نهایت وارد کدام لیست شد؟
  • شمارش معکوس برای تقسیم تهران /استان های غربی و شرقی با محوریت کدام شهرها تشکیل می شود؟