Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@12:37:22 GMT

تبریک حاجی بابایی به رئیسی برای پیروزی در انتخابات

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۸۶۷۳

تبریک حاجی بابایی به رئیسی برای پیروزی در انتخابات

به گزارش خبرگزاری مهر، متن پیام محسن حاجی میرزایی به شرح زیر است:

«برادر گرانقدر حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی

رئیس محترم جمهور منتخب

با سلام احترام؛

بار دیگر گاهشمار جمهوری اسلامی ایران به وزش نسیم مردم سالاری دینی، ورق خورد و دگر بار، رأی اولی‌های عزیز همگام با ملّت فهیم ایران با حضور زنده و ارزنده خود در عرصه‌ی سرنوشت آفرین انتخابات، صفحه پرافتخار دیگری بر دیوان پُربرگ و بار نظام اسلامی افزود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جانب به عنوان خادم مردم آگاه و آزاد ایران در دستگاه عظیم تعلیم و تربیت، مسرورانه این رخداد خطیر را که بی گمان مرضی خدا، شادی شهدا و امام شهدا و یأس و ناامیدی بدخواهان ایران اسلامی را به ارمغان دارد، به رهبر معظّم انقلاب و یکایک ایرانیان، به ویژه جناب عالی که منتخب ملّت هستید، تبریک و تهنیت می گویم.

امید که در سایه سار الطاف الهی و با بهره مندی جامع و جاذب از استعدادهای این سرزمین مستعد، شاهد آفرینش زمینه پویایی و پایایی بیش از پیش میهن اسلامی خویش در دولت شما باشیم.»

کد خبر 5240230

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش انتخابات 1400 انتخابات 1400 شهرداری تهران شورای شهر تهران پیش بینی وضعیت هوا کیفیت هوای تهران وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه پلیس راهور ایستگاه مترو سیدابراهیم رئیسی سازمان تامین اجتماعی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران متروی تهران محسن هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۸۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاندیداهای موردحمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی درزنجان و خدابنده

به گزارش خبرگزاری مهر، در بیانیه جبهه ایستادگی ایران اسلامی استان زنجان ضمن تقدیر و تشکر از مردم شریف و شهید پرور استان زنجان به برای خلق حماسه‌ای سیاسی و انقلابی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ۱۴۰۲، از مردم شریف، نجیب و ولایت‌مدار استان دعوت به عمل می‌آید با حضور حداکثری در دور دوم انتخابات در ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در پای صندوق‌های رای، امیدواریم با خلق حماسه‌ای دیگر نماینده شایسته و قابل اعتماد از طرف مردم شریف این حوزهها به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کند.

لذا بدینوسیله این جبهه حمایت خود را از نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان زنجان در حوزه انتخابیه زنجان و طارم، حاج محمد اسماعیلی و در حوزه انتخابیه خدابنده، سعید رفیعی اعلام می‌دارد.

کد خبر 6096813

دیگر خبرها

  • آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات دور دوم در کرمانشاه
  • اخبار سیاسی ۱۶ اردیبهشت؛ ۶مرحله اخذ رای الکترونیک/نشست رئیسی با استانداران
  • رئیسی: شاهد انتخابات با شکوه خواهیم بود
  • رئیسی: آنچه دولت را در دل مردم جای می‌دهد، صداقت است
  • کاندیداهای موردحمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی درزنجان و خدابنده
  • ببینید | فراخوان جدید رئیسی از مردم برای تکرار انتخابات باشکوه در میان‌دوره‌ای
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخاباتی باشکوه رقم بزنند
  • رئیسی: مردم در اجرا و نظارت بر انتخابات دخیل هستند
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین