Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام دوست پرورمسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هنر طی پیامی حضور ایرانیان در پای صندوق های رای را تبریک گفت.

متن پیام مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هنر بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بر اساتید معزز، کارکنان مکرم و دانشجویان محترم دانشگاه هنر

انتخابات ریاست جمهوری با پیروزی ملت ایران تمام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایرانیان شرفمند، شعار بی مسئولانه و معارضانه‌ی «رأی بی رأی» را نقش بر آب کردند و انقلاب سترگ و یادگار مردان ستم سوز ۵۷ را پیروزمندانه سربلند کردند.

رخداد ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ رایحه خوشی بود که از فضای دوران سخت و گله آمیز به حق مردم وطنم و دمیدن بیماردلان بر شیپور یأس و نومیدی و بمباران بی وقفه‌ی رسوایان اخلاقی و سودمندان تبلیغاتی و بنگاه‌های ناراست پراکنی و نیز سایه شوم کرونای منحوس، به مشام دلدادگان مام میهن رسید و جان آنان را نواخت و پریشانی و تنگی دل را چونان ناز نازنینان ببرد.

اینک باید همدلانه و مهربانانه، بکوشیم بر رعایت چند نکته مهم:

یکم، باید شاکر پروردگار مهربان باشیم که چتر مهر و محافظت خود را همه وقت بر سر ایران و مردم نجیب آن گسترده است.

دوم، باید که پشتیبانان رییس جمهور منتخب، اخلاق و نیک رفتاری پس از پیروزی را نسبت به رقیبان خویش رعایت کنند. جریان انقلابی، آنگاه سعادتمند است که ادعای خویش بر اخلاق مداری را به مدارا با رفیقان بیاراید.

فخر فروشی و زبان طعن، در برابر رقیب رفیق، گام نخست سقوط اخلاقی فرد و جامعه خواهد بود.

سوم، سهم خواهی و نصیب جویی، بانگ های‌های مرغان شورخبریست که دانه‌ی دام پراکنده‌اند.

بدان امید که در سرزمین دانشگاه هنر از این مرغان بد الحان خبری نباشد.

چهارم، قدردان سعی و کوشش، تقلا و تلاش‌ دولتمردان کنونی باشیم.

بی شک آنان در راه عمارت ایران جهد فراوان کردند.

پنجم، همه‌ی ما باید برای موفقیت دولت آینده و مدیران آن سعی بسیار کنیم. دولت‌ها آمده و رفته‌اند، آنچه مانده است عمران و آبادانی، رشد و توسعه، ترفیه و ترقیست.

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۸۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیج‌فارس از پایه‌های مستحکم هویتی ایرانیان است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خلیج فارس را بخشی از هویت تاریخی و فرهنگی ایرانیان دانست و گفت: خلیج فارس از منابع غنی انرژی و آبراه بی‌نظیر بین‌المللی است، اما مهم‌تر اینکه از استوانه‌های مستحکم هویتی و حوزه‌های مهم تمدنی ما ایرانیان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدمهدی اسماعیلی پیش از ظهر امروز _دوشنبه، دهم اردیبهشت_ در همایش فرهنگی و هنری روز ملی خلیج فارس اظهار داشت: خلیج فارس از منابع غنی انرژی و آبراه بی‌نظیر بین‌المللی است، اما مهم‌تر اینکه از استوانه‌های مستحکم هویتی و حوزه‌های مهم تمدنی ما ایرانیان است.

وی با بیان اینکه دهم اردیبهشت روز اخراج غربی‌های استعمارگر از پهنه همیشه خلیج فارس است، افزود: شاید عده‌ای تصور می‌کنند ما در موضوع خلیج فارس دعوا و اختلاف قومی داریم، ما با هیچ‌کس در مورد خلیج فارس اختلاف دیدگاه و نظر نداریم و روشن است، خلیج فارس، خلیج فارس است تا ابد و برای ابد به‌عنوان بخشی از تاریخ و هویت ما در تاریخ خواهد درخشید.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برج آزادی تهران نماد استقلال و آزادی مردم عزیز ایران است، این برج و میدان تاریخی روزهای بزرگی را به خود دیده است؛ از راه‌پیمایی‌های باشکوه تاسوعا و عاشورای سال ۱۳۵۷ تهران گرفته تا ۲۲ بهمن‌های باشکوهی که در اینجا برگزار شده است.

اسماعیلی تصریح کرد: ما در هیچ بخشی از خلیج فارس چه شمال و جنوب آن چیزی جز عظمت فرهنگی ایران را پیدا نمی‌کنیم؛ مدتی پیش در یکی از کشورهای همسایه در جنوب خلیج فارس بودم، چند موزه مهم داشتند که از این موزه‌ها بازدید کردم و هر توضیحاتی که می‌دادند چیزی جز تاریخ پرافتخار ایران عزیز ما نبود.

وی اظهار داشت: بخش مهمی از حوزه فرهنگی در جنوب خلیج فارس هم متأثر از ایران فرهنگی است، ایران فرهنگی ما اساساً در مرزهای جغرافیایی نمی‌تواند محصور باشد.

این خبر در حال تکمیل است...

کد خبر 749047

دیگر خبرها

  • ایرانیان خارج از کشور از سربلندی ایران دفاع می‌کنند.
  • ۴۰۰ سال پیش شغل اصلی مردم دربند خرید و فروش برده بود!
  • کاگران فولاد اکسین در ابتدای سال شعار "جهش تولید" را محقق کردند / شروع طوفانی اکسین در سال ۱۴۰۳ آغاز مسیر موفقیت است
  • ارزش های اخلاقی در ایرانیان بالاترین رتبه را در جهان دارد
  • برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی‌خورد
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی خورد
  • حمایت گسترده از صنایع‌دستی برای تحقق شعار سال الزامی است
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • خلیج‌فارس از پایه‌های مستحکم هویتی ایرانیان است