Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مرکز مطالعات راهبردی الاتحاد عراق با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و پیروزی ابراهیم رئیسی گفت: هر مرحله رهبران و افراد خاص خود را طلب می‌کند و این مردی است که در زمان انقلاب اسلامی زندگی کرده و همه فراز و نشیب های آنرا تجربه کرده است. - اخبار بین الملل -

«محمود الهاشمی» مدیر مرکز مطالعات راهبردی الاتحاد عراق در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در بغداد تاکید کرد: پیروزی سید ابراهیم رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران و کسب میزان بالای رای، خارج از تصورات و انتظارات ملت ایران و دنیا نیست زیرا او گزینه مرحله است و ایشان فردی با تجربه و کارکشته است که در بطن انقلاب پرورش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انتخابات ریاست جمهوری پیروزی بزرگی برای جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود مخصوصا با توجه به سلسله چالش‌هایی که در داخل و خارج با آن روبرو است به ویژه که استکبار جهانی به شکست تجربه دموکراسی در این کشور اسلامی و ترغیب مردم به عدم مشارکت روی آورده بودند.

الهاشمی تاکید کرد: این مایه تعجب و شگفتی نیست که رای دهندگان ایرانی فوج فوج به پای صندوق های رای بروند و مشارکت گسترده داشته باشند و به دنیا ثابت کنند که بخشی از بنیان این انقلاب و تاریخ آن هستند.

بازتاب پیروزی آیت‌الله رئیسی در رسانه‌‌های اسرائیلی؛ وحشتی که تل‌آویو را فرا گرفت

 

وی افزود: پیروزی سید ابراهیم رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران و کسب میزان بالای آراء موضوعی خارج از تصور و انتظارات ملت ایران و دنیا نیست زیرا گزینه مرحله است. هر مرحله رهبران و افراد خاص خود را طلب می‌کند و این مردی است که در زمان انقلاب اسلامی زندگی کرده و همه فراز و نشیب های آنرا تجربه کرده است و عالی ترین مسئولیت‌ها را از دوران جوانی عهده دار بوده است و در همه ماموریت‌های محوله موفق عمل کرده است و بهترین گزینه مناسب و مورد توجه ملت ایران است.

مدیر مرکز مطالعات عراقی تاکید کرد: ناراحتی آمریکا و قدرت های استکباری از موفقیت انتخابات ایران و پیروزی سید ابراهیم رئیسی اهمیتی ندارد. او شخصیت قوی و غیرقابل نفوذ است و تجارب زیادی دارد و مشکلات و دشواری‌ها او را تبدیل به آدمی با تجربه و کارکُشته کرده و در دل انقلاب پرورش یافته است.

مدیر مرکز مطالعات راهبردی درباره سیاست‌های سید ابراهیم رئیسی که در داخل و خارج در پیش خواهد گرفت، گفت: بر این باوریم که سید ابراهیم رئیسی در بُعد داخلی در راستای مقابله با همه چالشها به منظور شکست تحریم و برآورده کردن خواسته‌های مردم ایران حرکت خواهد کرد. در بُعد خارجی هم خط مشی ثابت و محکمی را در پیش خواهد گرفت. وی از همه مشکلات پیرامون مطلع است و با حفظ اصول امت اسلامی و عمق راهبردی آن با هر گونه تحول اضطراری گام بر می‌دارد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۳۸ درصد ۳ ۴۵ درصد انتخابات ریاست جمهوری مدیر مرکز مطالعات سید ابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۸۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر «طوفان القوافی»/ اختتامیه در بصره برگزار می‌شود

بیش از ۱۵۰ شاعر از ۱۷ کشور عربی و اسلامی در جشنواره  شعر عربی طوفان القوافی شرکت کردند که بیش از ۲۴۰ اثر به دبیرخانه جشنواره شعر طوفان القوافی ارسال شد که اغلب این آثار در موضوعات تعیین شده و در قالب‌های شعری عمودی، تفعیله و هایکو بود.

در میان این شاعران اسامی نام آشنایی همچون بدریه البدری از عمان، مرتضی التمیمی از عراق، اشرف شبانه از مصر، هیلانه عطاالله از سوریه و مطران العیاشی از عربستان سعودی و مرتضی آل کثیر از ایران به چشم می‌خورد.

بیشترین شرکت کنندگان به ترتیب از سوریه با ۳۷، ایران و عراق با ۲۵، لبنان با ۱۷ هستند، کشور‌های یمن، مصر و تونس دیگر کشور‌هایی هستند که مشارکت خوبی در این جشنواره داشته اند.

هیئت داوران شامل اساتید ثامر الوندی از عراق، عمار جماعی از تونس، راتب سکر از سوریه، حسن حمید از فلسطین، عباس حزباوی از ایران، عباس فتونی از لبنان و عقیل اللواتی از عمان به دبیری استاد ثلمر الوندی به صحت سنجی و داوری خواهند پرداخت.

قرار است از ۶ برگزیده جشنواره در دو بخش شعر فصیح و شعبی در تاریخ ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت (۸ و ۹ می) در شهر بصره عراق تقدیر به عمل آید.

شایان ذکر است نخستین جشنواره بین المللی شعر عربی با عنوان طوفان القوافی با همکاری مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری و مرکز فرهنگی اسلامی جنوب عراق برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • تحریم‌ها در ایران هرگز به نتیجه نخواهد رسید
  • مشارکت 240 اثر در جشنواره طوفان القوافی/ اختتامیه در بصره برگزار می شود
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر «طوفان القوافی»/ اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • پاکستان: سفر ابراهیم رئیسی موفقیت‌آمیز بود/ مخالفت‌های خارجی اهمیتی ندارد
  • دوره آموزشی نقد جریان‌های دین‌گریز ایران برگزار می شود
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • پاکستان: سفر ابراهیم رئیسی موفقیت‌آمیز بود/مخالفت‌های خارجی اهمیتی ندارد
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا