Web Analytics Made Easy - Statcounter

احتمال دارد شیخ دیاباته بدون انجام بازی دیگری به کار خود در استقلال پایان بدهد.

به گزارش طرفداری، شیخ دیاباته بازیکنی است که به دلیل قوانین داخلی ایران فعلا اجازه بازگشت پیدا نکرده و رایزنی های باشگاه استقلال با وزارت امور خارجه هم تا این لحظه بی ثمر بوده است.

در این بین قرارداد دیاباته با استقلال هم حداکثر تا نهم تیرماه اعتبار دارد و چون او دستمزد خود را به صورت ماهانه دریافت می کند، بعد از این تاریخ دیگر قراردادش با این باشگاه اعتباری ندارد و می تواند از جمع آبی پوشان جدا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این شرایط استقلال می توانست تا بعد از بازی با گل گهر در هفته بیست و چهارم لیگ برتر از دیاباته استفاده کند ولی با این شرایط ممکن است مهاجم اهل مالی در فرانسه از آبی پوشان خداحافظی کند.

در روزهایی که استقلال با مشکلات عدیده مالی دست و پنجه نرم می کند، بعید است آبی ها توان تمدید قرارداد با دیاباته را داشته باشند مگر اینکه استقلالی ها بتوانند منابع مالی جدیدی را فراهم کنند.

 

بیشتر بخوانید:

استقلال با ۵ غایب قطعی برابر پدیده

وزارت امور خارجه با ورود شیخ دیاباته به ایران موافقت نکرد

سرگردانی شیخ دیاباته در ترکیه و بازگشت به پاریس

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شیخ دیاباته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۸۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست؛ پیامی داری، منتشر کن

یاسین سلمانی، بازیکن پرسپولیس در حالی مدعی دریافت پیشنهاد مالی چشمگیر از باشگاه استقلال شده است که استقلالی‌ها مدعی هستند بالاترین پولی که به این بازیکن پیشنهاد کرده‌اند، ۸ میلیارد تومان بوده است.

به گزارش ایسنا، یاسین سلمانی، بازیکن جوان پرسپولیس که به دلیل آسیب دیدگی شانس همراهی این تیم در فصل جاری را از دست داد، جمعه شب در یک برنامه تلویزیونی مدعی شد قبل از عقد قرارداد با پرسپولیس، پیشنهاد مالی بهتری از استقلال داشت اما با این که استقلال پول به مراتب بیش‌تری می‌داد، پرسپولیس را انتخاب کرد.

اما در واکنش به این ادعای یاسین سلمانی، یکی از مدیران استقلال مدعی شد این باشگاه در فصل نقل و انتقالات، بالاترین مبلغی که به یاسین سلمانی پیشنهاد کرد، ۸ میلیارد تومان بود.

این مدیر باشگاه استقلال به خبرنگار ایسنا گفت: اگر یاسین سلمانی، ویس یا پیامی از باشگاه استقلال دارد که شخصی از مدیران این باشگاه به او مبلغی بالاتر از ۸ میلیارد پیشنهاد کرده، لطفا این سند را منتشر کند. باشگاه استقلال فقط در یک مقطع پیشنهاد جذب این بازیکن را به مدیر برنامه‌اش ارائه کرد و بالاترین پیشنهادی هم که به او دادیم، ۸ میلیارد تومان بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پی‌اس‌جی 109 میلیون یورو ضرر کرد!
  • باشگاه استقلال جواب یاسین سلمانی را داد؛ ویس یا سند داری، منتشر کن!
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست؛ پیامی داری، منتشر کن
  • سپاهان بر استقلال آبی پوشان ملاثانی غلبه کرد
  • گزارش زنده: استقلال ملاثانی ۰ - 0 سپاهان
  • مورایس و مرور تاکتیک‌های بازی با استقلال (عکس)
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسما
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • مالکان جدید پرسپولیس و استقلال هم باید قوانین سقف بودجه را رعایت کنند
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد