Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری پیش از ظهر یک شنبه در دیدار با منتخبان ششمین دوره شورای شهر بجنورد، با اشاره به مسئولیت سنگین پذیرش نمایندگی مردم در شورای اسلامی شهر و روستا، اظهار کرد: رأی مردم درواقع سپردن امانت مسئولیت و بیت‌المال به دست شما منتخبان است؛ این امانت متعلق به مردم بوده و شما باید آن را مدیریت کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه مردم ما را در مورد این امانت هم در این دنیا و هم در دنیای دیگر مورد بازخواست قرار می‌دهند، تصریح کرد: یک شیوه بازخواست ما توسط مردم در این دنیا، بعد از گذشت چهار سال دوران مسئولیت و در پای صندوق‌های رأی است که با انتخاب مجدد و یا عدم انتخاب ما، به عملکرد ما نمره می‌دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری گفت: اگر مردم این امانت را از ما گرفته و به فرد دیگر سپردند؛ یعنی در امانت‌داری ما اندکی تردید داشته‌اند، البته این قاعده کلی نیست زیرا در اقبال و عدم اقبال مردم به یک کاندیدا، مؤلفه‌های مختلفی دخیل هستند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی در ادامه تصریح کرد: غالب مردم به دنبال حزب و جناح نیستند؛ بلکه به دنبال کسی هستند که در کف میدان کار کرده و مشکلات جامعه را مرتفع کند؛ بر این اساس اگر فردی در دوران مسؤولیت خود خوب کار نکند چه اصلاح‌طلب باشد چه اصولگرا، مردم در دوره بعد فرد دیگری را به جای او برمی‌گزینند.

وی در ادامه خطاب به منتخبان شورای ششم، اظهار کرد: در فرصتی که تا زمان تحویل گرفتن شورای شهر وجود دارد، مطالعات عمیق و فشرده‌ای در مورد شهر و نیازهای آن داشته باشید و درعین‌حال تکالیف و وظایف خود و دیدگاه‌های همدیگر را شناخته و به هم نزدیک کنید تا بتوانید عملکرد شایسته‌ای داشته باشید.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری همچنین با تأکید بر عدالت در توزیع امکانات و توجه به حواشی شهرها از سوی شورای شهر ششم در بجنورد، گفت: ازجمله اقداماتی که این شورا می‌تواند در راستای توجه به حواشی شهر و محرومان انجام دهد، ایجاد بازارچه‌ها و مکان‌هایی برای فعالیت اقتصادی دست‌فروشان و محرومان حاشیه شهر است.

امام‌جمعه بجنورد در انتها بر خودسازی و مراقبت بیشتر منتخبان شورای شهر تأکید کرد و گفت: خاصیت مسؤولیت آوردن غرور و منیت و تکبر است که درمان این دردها نیز عبادت، مطالعه کتب اخلاقی، کنکاش در سیره شهدا و … است؛ ازاین‌رو همه ما باید بکوشیم با استفاده از این شیوه‌ها خود را در برابر غرور و منیت واکسینه کنیم.

کد خبر 5240322

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا نوری امام جمعه بجنورد شورای شهر بجنورد مناطق حاشیه نشین انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات ویروس کرونا عکس استانها کرمانشاه شورای شهر انتخابات رای گیری گرگان سیدابراهیم رئیسی انتخابات شورای شهر و روستا بوشهر ایلام نتایج شمارش آرا شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۹۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست منتخبان مجلس دوازدهم برگزار شد

نشست منتخبان مجلس شورای اسلامی دوازدهم سه شنبه شب ۱۱ اردیبهشت ماه در مسجد نور برگزار شد.

به گزارش مشرق، در این نشست که به دعوت شورای ائتلاف برگزار شد، بیش از ۱۴۰ منتخب حضور داشتند.

در این نشست که با حضور چهره های از جمله غلامعلی حدادعادل، محمدباقر قالیباف، حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی، علی نیکزاد، حمیدرضا حاجی بابایی و سردار محمداسماعیلی کوثری سردار کوثری برگزار شد، ۱۰ نفر از منتخبان به بیان نظرات خود پرداختند.

دیگر خبرها

  • نشست منتخبان مجلس دوازدهم برگزار شد
  • نشست منتخبان مجلس توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد
  • بهشتی از ۱۶۱ هزار یار مهربان/ اینجا ملک رفاقت و اعتماد است
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی
  • لزوم تسریع در اجرای آیین نامه توزیع دارو در بستر سکو‌های اینترنتی
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • شورایی که به‌دنبال مسائل حاشیه‌ای باشد موفق نیست
  • لزوم صدور پروانه‌های ساختمانی در کمتر از یک‌ماه
  • لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات
  • توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم