Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - سید محمد فیاض شهردار منطقه 18 تهران از فعالیت مدیریت شهری تهران با نصب بنرهای مناسبتی موضوع انتخابات و حضور حداکثری در راستای بالا بردن مشارکت عمومی خبر داد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 18 در اولین ساعات اخذ رای روز جمعه 28 خرداد 1400، سید محمد فیاض شهردار منطقه 18 همراه با معاونان، مدیران و کارمندان مدیریت شهری منطقه 18 تهران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، انتخابات میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و انتخابات میان دوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کردند و آراء خود را به صندوق انداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سید محمد فیاض شهردار منطقه 18 پیرامون انتخابات 1400 گفت: با حضور هموطنان عزیزمان در پای صندوق های رأی، انتخابات 28 خرداد به برگی زرین در تاریخ معاصر کشورمان تبدیل شد. امیدواریم که فارغ از نتیجه انتخابات، برگزیدگان نهایی حداکثر توان خود را برای آبادانی میهن بکار ببندند.
وی افزود: در این دوره چهار صندوق رای متشکل از میاندوره ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، شوراهای اسلامی شهر و ریاست جمهوری پیش بینی شده و کاندیداها اعلام حضور کردند و مردم شریف کشورمان نیز با توجه به برنامه های ارایه شده توسط نامزدها در انتخابات شرکت کرده و به نامزد مورد نظر خود رای دادند.
شهردار منطقه 18 تهران گفت: شهرداری با توجه به وظایف ذاتی خود در حوزه فرهنگی و اجتماعی نسبت به نصب بنر های مناسبتی با موضوع انتخابات و حضور حداکثری در راستای بالا بردن مشارکت عمومی نقش خویش را ایفا کرد و با برنامه ریزی و هدف گذاری مشخص بنر های دعوت به حضور در انتخابات در تمامی محلات منطقه 18 نصب شد.
فیاض در پایان در خصوص پاکسازی بنرها و پوسترها از سطح منطقه تاکید کرد: با استفاده از تمام تجهیزات و عوامل اجرایی و در یک عملیات هماهنگ و یکپارچه نسبت به زدودن چهره منطقه از اقلام تبلیغاتی انتخابات اقدامات لازم انجام شده است. پس از اعلام نتایج نهایی انتخابات، سازه ها و داربست های نصب شده در میادین و معابر اصلی جمع آوری شده و رفت و روب معابر نیز با بسیج نیروهای خدمات شهری به اتمام خواهد رسید.



منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهردار منطقه 18

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۹۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات جدید وزیر کشور درباره دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از وزارت کشور، احمد وحیدی روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در حاشیه سفر به مشهد مقدس اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه فراهم شده است.

وی افزود: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899684

دیگر خبرها

  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دور دوم انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳
  • برقراری توازن و عدالت منطقه‌ای سیاست اصلی شورای شهر قم است
  • تحقق ۷۹ درصدی درآمد شهرداری قم در فروردین