Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-27@23:34:51 GMT

2 کشته در سقوط هواپیما (+عکس)

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۹۲۴۶

2 کشته در سقوط هواپیما (+عکس)

  فرمانده نیروی انتظامی استان خراسان شمالی گفت: بر اثر سقوط یک فروند هواپیمای آموزشی متعلق به شرکت فراسپهر ایرانیان در شهرستان گرمه در جنوب غربی این استان ۲ نفر جان باختند.   به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سعید مطهری زاده اظهارداشت: این سانحه هوایی حوالی ساعت ۱۳:۵۶ ظهر امروز یکشنبه در شهر گرمه رخ داد و نیروهای امداد و نجات و عوامل پلیس بلافاصله به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی اضافه کرد: با حضور ماموران در محل مشخص شد یک فروند هواپیمای آموزشی متعلق به شرکت فرا سپهر ایرانیان که در بجنورد و با مجوز سازمان هوایی کشور فعالیت می کند از سمت کلاله به طرف بجنورد در حرکت بوده که به دلیل نقص فنی در حوالی پمپ گاز رباط قره بیل دچار سانحه شده و سقوط می کند.   فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی گفت: در این سانحه هوایی هر ۲ سرنشین این هواپیمای آموزشی جان باختند.   اوایل سال جاری نیز یک فروند هواپیمای آموزشی متعلق به این شرکت در حوالی شهرستان جاجرم در جنوب غربی استان خراسان شمالی به دلیل تمام کردن سوخت فرود اضطراری را در محور اصلی این شهرستان داشت که به هواپیمای آموزشی خسارت زیادی وارد شد، ولی سرنشینان آن آسیب ندیدند.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۹۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی | ماموریت صهیونیست ها در سفر به عربستان چیست؟

به گزارش همشهری آنلاین، یک هواپیمای شخصی اسرائیلی که اخیرا تعدادی از مقامات اسرائیلی را به قطر و مصر برده بود، بعدازظهر امروز (شنبه)، در ریاض فرود آمد.

تلویزیون اسرائیل «کان» گزارش داد این هواپیما از فرودگاه بن گوریون در تل‌آویو برخاسته و بعد از توقف کوتاهی در عمان به عربستان سعودی رفته و آنجا فرود آمده است.

کان مدعی شد که احتمالا چند مقام اسرائیلی به منظور گفت‌وگو درباره عادی‌سازی روابط با عربستان سعودی با این هواپیما به ریاض رفته باشند.

این شبکه اسرائیلی در ادامه با اشاره به سفر قریب‌الوقوع «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا به منطقه، خاطرنشان کرد مقامات موساد و شاباک (سرویس امنیت داخلی رژیم اسرائیل) چند روز پیش از همین هواپیما برای انجام سفرهایی در منطقه استفاده کرده‌اند.

در این گزارش اشاره شده است که از این هواپیما برای انتقال مقامات اسرائیلی در چارچوب مذاکرات تبادل اسرا در قطر و مصر استفاده شده است.

کد خبر 847561 منبع: فارس برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه عربستان فلسطین

دیگر خبرها

  • ۱۱ کشته و ۷۵ مجروح در سقوط باورنکردنی آسانسور
  • سقوط هواپیمای سبک ۲ کشته بر جای گذاشت
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی | ماموریت صهیونیست ها در سفر به عربستان چیست؟
  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می‌سازد
  • اضافه شدن ۲ بالگرد به ناوگان امدادی و آموزشی همدان
  • ◄ بانوی مهمانداری که رئیس هواپیمایی ژاپن شد!
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • فرود اضطراری بوئینگ ۷۳۷ در آفریقای جنوبی