Web Analytics Made Easy - Statcounter

امامیان، گفت: گروهی از خدام حرم حضرت علی بن موسی الرضا(ع) ۲۸ خرداد وارد استان شدند و امسال کاروان رضوی به یاد شهید مصطفی اخلاقی در استان کرمانشاه حضور دارند.

سید محمد جعفر امامیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و انتخابات که در چند روز گذشته برگزار شد برنامه ها متفاوت تر از گذشته  اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر کانون های خدمت رضوی استان کرمانشاه افزود: برنامه های دهه کرامت با توجه به بخشنامه ستاد مقابله با کرونا و تاکید بر رعایت پروتکل ها بهداشتی در استان در حال اجرا  و انجام است.

 

وی خاطر نشان کرد: اعزام گروه دوچرخه سواری به مشهد مقدس ، اهدای ۴۳ سری جهیزیه به نوعروسان کرمانشاهی، جشن میلاد حضرت معصومه(س) همراه با تجلیل از ۸ دختر برگزیده استان، مسابقات مجازی با عنوان خانواده رضوی در سه بخش جشن خانگی کرامت، مسابقه کتاب خوانی اُخت الرضا و نامگذاری نوزادان به اسامی رضا و معصومه از مهمترین برنامه های قابل اجرا در استان است.

 

امامیان  اظهار کرد: از دیگر برنامه اطعام رضوی با پیش بینی طبخ ۲۰ هزار پرس غذا در روز میلاد امام رضا(ع)، جشن و شادی در محلات طی روزهای پایانی دهه کرامت با برنامه کاروان رضوی، عصر شعر ملکوت هشتم، تجلیل از مفاخر استان، شهدا و مدافعین سلامت از جمله برنامه های اجرایی کانون های خدمت رضوی استان در دهه کرامت می باشد.

 

وی تصریح کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا  در شب میلاد امام رضا(ع) از طریق شبکه استانی جشن را به خانه های مردم خواهیم برد.

 

 دبیر کانون های خدمت رضوی استان کرمانشاه با بیان اینکه خادمان حرم امام رضا (ع) پرچم متبرک بارگاه حضرتش را به همراه دارند در مدت زمان حضور خود در کرمانشاه برنامه های مختلفی خواهند داشت ابراز کرد: متاسفانه امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا خدام حرم امام رضا(ع) برنامه ای برای سفر به شهرستان های استان کرمانشاه ندارند.

 

امامیان در پایان گفت:  خدام رضوی تا سالروز میلاد حضرت رضا (ع)  در برنامه های تجلیل از مدافعین سلامت، تجلیل از نخبگان و برگزیدگان و تقدیر از خانواده های شهدا  در استان حضورخواهند یافت.

 

 

 


 

پایان پیام/712

منبع: شبستان

کلیدواژه: پرچم امام رضا ع کاروان خدام رضوی جشن دهه کرامت دهه کرامت استان کرمانشاه امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۹۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامگذاری اداره تأسیسات آب شرب مشهد به نام سرلشکر شهید فلاحی

دریافت 57 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6092028

دیگر خبرها

  • تحقق کامل تعهد اشتغال استان کرمانشاه
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • افتتاح چند پروژه شهری در دهه کرامت امسال در قم
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت
  • نامگذاری اداره تأسیسات آب شرب مشهد به نام سرلشکر شهید فلاحی
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان