Web Analytics Made Easy - Statcounter

متدین از برگزاری کرسی تلاوت قرآن کریم با رعایت پروتکل های بهداشتی در فضای باز مسجد جامع اوین خبر داد.

سلمان متدین مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای اوین در گفت و گو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان از برگزاری کرسی تلاوت قرآن کریم با رعایت پروتکل های بهداشتی در فضای باز مسجد جامع اوین به همت بچه های کانون خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهار داشت:ثواب قرائت هرشب از کرسی های تلاوت به اهل بیت(ع) و حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و امام رضا علیه السلام هدیه می گردد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای اوین افزود:کرسی تلاوت از شب اول دهه کرامت تا شب ولادت امام رضا علیه السلام با رعایت پروتکل های بهداشتی و در فضای باز برگزار می گردد.

 

متدین گفت:این برنامه با مشارکت اداره اوقاف و امورخیریه و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شمیرانات برگزار می گردد.

 

وی بیان کرد:هرشب از دونفر از قاریان بین المللی از جمله آقایان کریم منصوری،مهدی قره شیخ لو،حسین فردی و... برای حضور در کرسی تلاوت و قرائت قرآن دعوت به عمل می آید.

 

گفتنی است کانون فرهنگی هنری شهدای اوین به آدرس لواسان خیابان کرمعلی خیابان ایران واقع گردیده است.

پایان پیام/704

منبع: شبستان

کلیدواژه: ستاد فهمای تهران دهه کرامت ۱۴۰۰ حسین براتی برنامه های دهه کرامت کرسی تلاوت قران جشن های دهه کرامت دهه کرامت رعایت پروتکل های بهداشتی کرسی تلاوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۹۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه

حجت الاسلام ابوذر قوره جیلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نوزدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه برگزار شد.

وی افزود: در این دوره ۲۸۲ نفر در سه بخش ۱۰ جز ،۲۰ جز و حفظ قرآن کریم شرکت داشتند.

مسئول اداره قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: این دوره از آزمون‌ها در سه حوزه امتحانی شهرستان هرسین، جوانرود و کرمانشاه برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه آزمون اعطای مدرک تخصصی در چند سطح از جمله درجه یک، دو، سه، چهار و پنج برگزار شده خاطرنشان کرد: درجه یک معادل دکتری، درجه دو معادل فوق لیسانس، درجه سه معادل لیسانس، درجه چهار معادل فوق دیپلم و درجه پنج معادل دیپلم است.

مسئول اداره قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه حضور شرکت کنندگان در این دوره را خوب ارزیابی کرد و افزود: سال گذشته ۲۱۹ نفر در این آزمون حضور داشتند که این آمار در سال جاری به ۲۸۲ نفر رسید.

وی یادآور شد: در نوزدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در کنار اساتید مطرح و شناخته شده حوزه قرآن، شرکت کنندگان در گروه‌های سنی مختلف همچون خردسالان نیز حضور داشتند.

کد خبر 6096195

دیگر خبرها

  • غوغای «فرشته‌های کابلی» در «قصر دارالامان»
  • برگزاری طرح «هر روستا یک خانه قرآن» در ملایر
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی
  • برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه
  • برگزاری آزمون تخصصی حفظ قرآن کریم در خواف
  • برگزاری آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی حفاظ قرآن در یزد
  • برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • برگزاری آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در یزد