Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد مددی در مصاحبه تندی را علیه فرهاد مجیدی انجام داد و حتی گفت با توهین وسفسطه به استقلال امتیاز نمی‌دهند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، احمد مددی مدیرعامل استقلال است و به طور طبیعی باید حرفهای او در کانال رسمی باشگاه منتشر شود اما در کمال تعجب حتی یک خط از مصاحبه او در کانال رسمی باشگاه استقلال منتشر نشد که این مسئله جای سوال دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاری به درستی یا نادرستی حرف های مددی نداریم اما در تمام باشگاههای دنیا وقتی مدیر عامل صحبت می کند، اولین جایی که حرف او را پوشش می‌دهد، ارگان رسمی باشگاه است دقیقاً مثل این می‌ماند که محمدرضا ساکت حرف های مهمی را در مورد محرم نویدکیا بزند اما کانال رسمی باشگاه سپاهان این حرف‌ها را منتشر نکند!
مددی و مجیدی از مدت‌ها قبل اختلاف داشتند اما طی روزهای گذشته این اختلافات کاملاً علنی شد و حالا هیئت مدیره استقلال هم در حالت آچمز قرار گرفته اند. هیئت مدیره ای که خودش هم

مشکلات زیادی با مددی داشت و حتی گفته می شود ۲،۳ نفر از اعضای هیئت مدیره با مجیدی هم زاویه دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: احمد مددی استقلال محمدرضا ساکت کانال رسمی باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۹۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمیعی با تیپ مدیرعاملی در آزادی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فرشید سمیعی که در دوره مصطفی آجرلو به عنوان معاونت حقوقی وارد سیستم باشگاه استقلال شد، با گذشت زمان به کار خود در جمع آبی‌ها ادامه داد.

او در نهایت به عنوان یکی از دیرپاترین چهره‌های مدیریتی در هیات مدیره حال حاضر توانست در پست سرپرستی مدیرعاملی استقلال قرار بگیرد و اولین بازی استقلال با حضور او به عنوان مدیر در ورزشگاه آزادی با نتیجه مثبتی به پایان رسید.

سمیعی در دوران پیش از مدیریتش و به عنوان عضو هیات مدیره در گفت‌وگو با خبرنگاران همواره سعی می‌کرد میانه بین خطیر و نکونام را بگیرد. او یکی از امضاکنندگان حکم برکناری علی خطیر نیز بوده است و در حال حاضر مسئولیت اجرایی باشگاه را برعهده دارد.

دیگر خبرها

  • اهمیت کارگر و اثر کار و تولید در اقتصاد بر کسی پوشیده نیست
  • سمیعی با تیپ مدیرعاملی در آزادی (عکس)
  • سوتی عجیب و جالب هنگام مصاحبه در لیگ آرژانتین / فیلم
  • عجیب اما واقعی؛ این اتفاق فقط در ایران می‌افتد
  • پرسپولیس منتظر معرفی عضو هیئت مدیره جدید
  • ۲ بانک رئیس هیئت مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • (ویدئو) سانسور‌های عجیبِ صدا و سیما؛از دست زدن تک انگشتی تا حذف کلمه «جان» بعد از نام همسر
  • هلدینگ خلیج فارس اسیر فضای مجازی نمی‌شود
  • مروری بر سانسورهای عجیب در صدا و سیما/ از دست زدن تک انگشتی تا حذف کلمه «جان» بعد از نام همسر (فیلم)
  • عجیب اما واقعی؛ وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!