Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مراد ناصری، فرماندار نهاوند اظهار داشت: در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۵۱ درصد از واجدان شرایط رای در این شهرستان شرکت کردند که از حضور و مشارکت حداکثری مردم نهاوند در این انتخابات قدردانی می‌کنیم.

او افزود: مجموع آراء ماخوذه و برگه تعرفه‌های رای صحیح و باطله در این شهرستان ۷۷ هزار و ۴۹۹ برگ تعرفه رای بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصری بیان کرد: پس از شمارش آرا، سید ابراهیم رئیسی ۴۷ هزار و ۳۴۲ رای، محسن رضایی ۹هزار و ۲۵۱ رای، عبدالناصر همتی ۵هزار و ۵۹۱ رای و سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی یک هزار و ۸۰۴ رای را در شهرستان نهاوند کسب کردند.

فرماندار نهاوند ادامه داد: از ۱۱۲ شعبه اخذ رای در شهر نهاوند و بخش مرکزی سیدابراهیم رئیسی ۲۹ هزار و۸۶۲ رای، محسن رضایی ۵هزار و ۳۶۷ رای، عبدالناصر همتی ۳هزار و ۴۰۲رای و سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی یک هزار و ۲۹۷ رای کسب کردند.

ناصری افزود: همچنین در بخش فیروزان سیدابراهیم رئیسی ۸ هزار و ۹۷۱ رای، محسن رضایی، یک‌هزار و ۷۶۲ رای، عبدالناصر همتی یک هزار و۳۴۵ و سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی ۳۰۶ رای را کسب کردند.

این مسئول اظهار داشت: در بخش زرین‌دشت سیدابراهیم رئیسی ۴هزار و ۲۵۸ رای، محسن رضایی یک هزار و۹۸ رای، عبدالناصر همتی ۳۳۹ رای و سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی ۹۰ رای را به خود اختصاص دادند.

فرماندار نهاوند بیان کرد: در بخش گیان هم سیدابراهیم رئیسی ۴ هزار و ۲۵۱ رای، محسن رضایی یک هزار و ۲۴ رای، عبدالناصر همتی ۵۰۵ رای و سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی ۱۱۱ رای را کسب کرد.

مشارکت مردم نهاوند در انتخابات ۵۱.۷ درصد گزارش شده است.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات نماینده منتخب سیدابراهیم رئیسی عبدالناصر همتی محسن رضایی یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۹۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش همتی به اعلام نرخ تورم نقطه به نقطه فروردین از سوی بانک مرکزی

همتی، مدیر عامل پیشین بانک مرکزی ایران در حساب ایکس خود نوشت: «از اطلاع رسانی بانک مرکزی ممنون. البته مناسب بود که تورم سالانه در پایان سال ۱۴۰۲ و فروردین ۱۴۰۳ را هم اعلام می‌کردند. این تورم اعلام نشده، نتیجه رکورد رشد ۴۳ درصدی چاپ پول در سال ۱۴۰۱ و دلیل عمده فشار به نرخ ارز در ۱۴۰۲ بود.»

دیگر خبرها

  • پیگیری و تسهیل رفع مشکلات اهالی کلاته محمدعلی پهلوان
  • برداشت ۳۲۰ تن گیاهان دارویی از مزارع نهاوند برای نخستین‌بار
  • ساخت شهرک شیلات در شهر غیرساحلی ایران
  • رئیسی: امروز در غرب شاهد تقابل آشکار جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم/ گزارش وزیر نفت از سود ۱۲ همتی پالایشگاهی که قرار بود در دولت قبل به دلیل زیان‌ده بودن رایگان واگذار شود/ اعلام خبر کاهش نرخ رشد پول از ۳۳ به ۱۶ درصد از سوی رئیس بانک مرکزی
  • بیمار مرگ مغزی به ۴ نفر زندگی دوباره بخشید
  • همکاری دوباره دو بازیگر سریال خانه به دوش | عکس
  • احداث شهرک‌های شیلاتی نهاوند در مرحله مکان یابی
  • پایان تصویربرداری فیلم «ویلای موروثی»/ روایتی از زندگی یک باغبان
  • واکنش همتی به اعلام نرخ تورم نقطه به نقطه فروردین از سوی بانک مرکزی
  • بلاتکلیفی مسکن مهر ۲۸۵ واحدی گیان نهاوند