Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، منتخیبن قطعی شورای اسلامی 14 شهرستان خراسان رضوی اعلام شد.

ششتمد 
در انتخابات شورای اسلامی شهر ششتمد از مجموع هزار و 940 برگ رای صحیح ماخوذه حسن قدرتی با هزار و 7 رای، محمد عسگری با 828 رای، علی اکبری با 828 رای، امیرحسین محمودی با 768 رای و محمد حسین داوطلب با 747 رای به عنوان منتخبان اصلی شورای اسلامی این شهر مشخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی کهن و مریم ایوبی نیز به ترتیب با 739 و 680 رای به عنوان منتخبان علی‌البدل شورای شهر ششتمد انتخاب شدند.

نقاب 
در انتخابات شورای اسلامی شهر نقاب از مجموع حدود چهار هزار و 200 برگ رای صحیح اخذ شده علی‌محمد محمدی با 2 هزار و 899 رای، جواد جوادی با 2 هزار و 895 رای، حمزه ملک خواهی با 2 هزار و 414 رای، هاشم ملایجردی با 2 هزار و 368 رای و رحمت الله محمدی خواه با 2 هزار و 215رای به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی مشخص شدند.
ابوالقاسم شمس‌آبادی و مسعود نقابی نیز به ترتیب با 2 هزار و هشت و هزار و 779 رای به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر نقاب جوین انتخاب شدند.

جوین 
در انتخابات شورای اسلامی شهر نقاب از مجموع حدود چهار هزار و 200 برگ رای صحیح اخذ شده علی محمد محمدی با 2 هزار و 899 رای، جواد جوادی با 2 هزار و 895 رای، حمزه ملک خواهی با 2 هزار و 414 رای، هاشم ملایجردی با 2 هزار و 368 رای و رحمت الله محمدی خواه با 2 هزار و 215رای به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی مشخص شدند.
ابوالقاسم شمس‌آبادی و مسعود نقابی هم به ترتیب با 2 هزار و هشت و هزار و 779 رای به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر نقاب جوین انتخاب شدند.

تربت حیدریه 
از مجموع 48 هزار و 828 رای ماخوذه اردشیر ریاحی با کسب 23 هزار و 959 رای، مهدی زاهدی با کسب هشت هزار و 308 رای، اکبر آقابیگی با کسب هفت هزار و 468 رای، مهدی جهانشیری با کسب 6 هزار و 877 رای، احمد وطن‌دوست با کسب پنج هزار و 701 رای، جمال یوسف‌زاده قوزانی با کسب پنج هزار و 193 رای و حمید خوش طینت فاردوقی با کسب پنج هزار و 127 رای به عنوان اعضای شورای اسلامی شهر تربت‌حیدریه برگزیده شدند.

رشتخوار
از مجموع آرای ماخوذه صحیح، محمد نجفی‌ثانی با هزار و 667 رای، سیدحسن حسین‌زاده با هزار و 443 رای، محمد چوپی با هزار و 392 رای، حمید اسلامی با هزار و 233 رای و سعید علیپور با هزار و 128 رای عضو منتخب شورای شهر رشتخوار شدند.

مه‌ولات
اسماعیل افرازی با هزار و 987 رای، سید محمد خوشنواز با هزار و 892 رای، عباس جوان با هزار و 508 رای، محمد ملازاده با هزارو 128 رای و کاظم کریمی اصل با هزار و 90 رای منتخب مردم شهر فیض آباد مرکز شهرستان مه ولات شدند.
گناباد، کاخک، بیدخت و روشناوند

در شهر گناباد مهدی صفاری با 4646 رأی، مهران حسین‌زاده با 3432 رأی، سعید فولادی 2968 رأی، علیرضا طیبی 2796 رأی و علیرضا موحد 2729 رأی به شورای اسلامی شهر راه یافتند.

در شهر بیدخت احمدعلی اصغری 691 رای، محمد حیدری 590 رای، حسین قاسم‌زاده بیدختی 567 رأی،حسین افکاری بیدختی 474 رای و مرتضی دهقانی 451 رأی وارد شورا شدند. 
اسماعیل کرمی 845 رای، یدالله شریفی 719 رای،محمد سلمانی 668 رای، محسن قاسمی 645 رأی و نجمه امامی 622 رأی به شورای اسلامی شهر جدید روشناوند راه یافتند.
حمید مقیمیان با 1409 رای، رضا مقیمی کاخکی 865 رأی،محمد نجاریان کاخکی 721 رأی، محمدرضا جعفری 579 رأی و محمد وفایی با 485 رای توانستند وارد شورای شهر کاخک شوند.

خواف

پرویز خوجه احراری با4997 رای، نصراله باعقیده با 4976 رای، غلام یحیی کتابی رودی با 4604 رای، گل‌محمد قادری با 4514 رای و منصور مهیج رودی نیز با 4391 رای به شورای ششم شهر خواف راه یافته‌اند.

محمد برقرار رودی با 3367 رای، مهران فیاض با رای 3168 رای و خداداد خوشدل نیز با 2463 به عنوان اعضای علی‌البدل شورای شهر خواف انتخاب شدند.

کلات
در حوزه شهر کلات محمد پیرزاده دربندی با 1123 رأی، سعید عرفانی ابراهیمی با 1109 رأی، علی‌رضا حسن‌زاده با 1004 رأی، بهنام پیروی قلعه‌زو با 739 رأی و رحمان الیاسی کلات با 737 رأی به عنوان اعضای اصلی ششمین دوره شورای اسلامی شهر کلات انتخاب شدند.

فریمان
در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر فریمان از مجموع آرای ماخوذه صحیح علیرضا اطاقی فریمانی با 5243 رای بالاترین میزان رای را کسب کرد. جواد رفوئی فریمانی با 4728 رای، سیدحسن هاشمی فریمانی با 4083 رای، رضا پورابراهیم با 3874 رای، حسین اسفند دارای 3567 رای به شورای ششم شهر فریمان راه یافتند.

قوچان
از میان 37 هزار و 604 برگ رأی مأخوذه، 34 هزار و 211 برگه رأی صحیح وجود داشت و در نهایت علی شکفته با 5058 رأی بالاترین میزان رأی را به خود اختصاص داد. مجید معتمدی با 3635 رأی، فاطمه شوشتری با 3573 رأی، عفت موسوی‌نژاد با 3556 رأی، علیرضا فخرآبادی با 3547 رأی، محمدحسین شریعت نژاد با 3336 رأی و محمدمهدی علیزاده با 3208 رأی به ششمین دوره شورای اسلامی شهر قوچان راه یافتند. 

کد خبر 608963

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: انتخابات شورای اسلامی شهر علی البدل شورای شهر رای به عنوان اعضای انتخاب شدند راه یافتند شهر نقاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۹۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب اعضای کارگروه همایش «حکیم طوس»

طی احکامی جداگانه از سوی محمود شالویی مشاور وزیر فرهنگ و رییس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، جمعی از استادان و مدیران ارشد فرهنگی و هنری استان خراسان رضوی به عنوان اعضای کارگروه همایش ملی و بین‌المللی «حکیم طوس» منصوب شدند. 

به گزارش ایسنا، محمد حسین‌زاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سیدجواد موسوی، مدیر کل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان خراسان رضوی، جاوید کیانی، معاون فرهنگی شهرداری مشهد، مجید عسگری، رئیس حوزه هنری استان خراسان رضوی و فرزاد قائمی، عضو هیأت علمی دانشگاه فردوسی مشهد اعضای این کارگروه را تشکیل می‌دهند.
در متن این احکام آمده است:  «احتراماً، با عنایت به نقش و جایگاه شاعر شیعی حماسه‌سرای ایران، ابوالقاسم فردوسی در تاریخ فرهنگ ایران اسلامی و در راستای پاسداشت مقام شامخ این فرهنگبان فرزانه، جنابعالی به عنوان عضو کارگروه «حکیم طوس» منصوب می‌شوید.
امید است با استعانت از خداوند متعال، با همراهی و همکاری دیگر اعضای کارگروه و در نظر داشت اهداف ذیل جهت انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.
محمود شالویی، رییس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی»

بر اساس این گزارش، اهداف اصلی این کار گروه ملی عبارتند از:

 برنامه‌ریزی سالانه با هدف معرفی حکیم طوس به مخاطبان مختلف به‌ویژه جوانان و نوجوانان کشور  برگزاری همایش‌های علمی با محوریت اندیشه‌ی فردوسی، شاهنامه و ادبیات حماسی با همکاری دانشگاه فردوسی مشهد   تشکیل ستاد بزرگداشت حکیم فردوسی در استان خراسان رضوی جهت  هماهنگی و هم‌افزایی به منظور استفاده از ظرفیت اجرایی دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف  اهتمام در برگزاری مراسم بزرگداشت سالانه در محل آرامگاه فردوسی و دهه حماسه انقلاب اسلامی از ۲۵ اردیبهشت ماه تا ۳ خرداد ماه  ایجاد بستر مناسب به منظور فعالیت دستگاه‌ها و سازمان‌های استانی و ملی جهت معرفی هر چه بهتر حکیم طوس در سطح ملی و بین‌المللی حمایت از تولیدات فرهنگی ـ هنری پیرامون شاهنامه و ادبیات حماسی و نظارت بر طرح‌های پیش رو در استان خراسان رضوی حمایت از نشر کتب و پژوهش‌های با موضوع فردوسی و ادبیات حماسی، خاصه آثاری که در طول تاریخ به تبعیت از شاهنامه سروده شده‌اند. تلاش در زمینه تدوین آیین‌نامۀ داخلی کارگروه و اساسنامۀ تشکیل بنیاد حکیم طوس برای ایجاد زیرساخت‌های مناسب به منظور تجمیع و تثبیت فعالیت‌های شاهنامه‌پژوهی و شناخت شخصیت فردوسی با همکاری شورای عالی انقلاب فرهنگی و انجمن آثار و مفاخر فرهنگی.

بنا بر اعلام روابط عمومی انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، در دور جدید مدیریت انجمن آثار و مفاخر فرهنگی از سال ۱۴۰۱ تاکنون، آیین‌های گرامیداشت و پاسداشت مفاخر فرهنگی، ادبی و حکمی ایران و جهان پارسی  از یک روز به یک هفته گسترش پیدا کرده است و در سال ۱۴۰۳ نیز با برگزاری هفته بزرگداشت سعدی شیرازی، هفته بزرگداشت حکیم فردوسی، حافظ شیرازی و... نیز در دستور کار انجمن قرار خواهد داشت.
 

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • اعلام برنامه های صدا وسیمای خراسان رضوی برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • انتصاب اعضای کارگروه همایش «حکیم طوس»
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی منجر به فوت ۲ نفر شد
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی