Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، نشست کمیته فنی فدراسیون دوچرخه سواری با حضور محمود رشیدی رییس فدراسیون و اعضای کمیته فنی تشکیل شد که در پایان، افشین داوری به عنوان مشاور عالی رییس فدراسیون انتخاب و معرفی شد.

در ادامه این نشست در خصوص انتخاب مدیر تیم های ملی و رییس سازمان لیگ فدراسیون بحث و تبادل نظر شد که در ادامه رسول هاشم کندی و علی زنگی آبادی به عنوان کاندیدای این سمت برنامه های خود را تشریح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با رای اعضای کمیته فنی زنگی آبادی با کسب ۶ رای و با اختلاف یک رای بیشتر نسب به رقیب خود هاشم کندی به عنوان مدیر تیم های ملی انتخاب شد. همچنین با اکثریت آرا محمود وفایی نیز به عنوان رییس سازمان لیگ فدراسیون دوچرخه سواری معرفی شد.

در این نشست که با حضور اشرف ساکی نایب رییس بانوان، فرهنگ شادنیا دبیر، علی زنگی آبادی، مهدی روزبهان، مجید ناصری، رسول هاشم کندی، حسین اسلامی، محمود وفایی، ایمان دلیل حیرتی و مصطفی چایچی برگزار شد برنامه های آتی نیز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون دوچرخه سواری رییس فدراسیون دوچرخه سواری فدراسیون دوچرخه سواری فدراسیون های ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۹۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید

به گزارش خبرنگار مهر، اداره ورزش و جوانان شهرستان عجب شیر به همراه هیئت‌های دوچرخه سواری، کوهنوردی و ورزش‌های همگانی همایش منطقه‌ای گسترده ای را ساعت ۶ صبح روز جمعه هفتم اردیبهشت به یاد ورزشکار فقید زنده یاد علیرضا خداشناس برگزار می‌کند.

اداره ورزش و جوانان شهرستان عجب شیر تا فردا چهارشنبه ثبت نام خود از این همایش ورزشی را ادامه خواهد داد. تاکنون استقبال گسترده ای از این همایش شده است که نگاه اهالی ورزش دوچرخه سواری در رشته کوهستان را به خود اختصاص داده است.

زنده یاد علیرضا خداشناس یکی از برجسته‌ترین ورزشکاران استان آذربایجان شرقی بود که آبان ماه سال گذشته در یک سانحه ورزشی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

کد خبر 6086861

دیگر خبرها

  • کارخانه مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی شد
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • مصطفی کارخانه مشاور عالی و دبیر کمیته فنی شد
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید