Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@11:41:12 GMT

منتخبان اعضای شورای شهرستان تکاب مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۹۹۹۵

منتخبان اعضای شورای شهرستان تکاب مشخص شدند

به گزارش خبرنگار مهر، امیر ستوده‌فر بعد از ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: از این تعداد آرا مأخوذه در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، سیدابراهیم رئیسی ۱۷ هزار و ۸۰۲ رأی، عبدالناصر همتی ۶ هزار و ۸۵۹ رأی، محسن رضایی ۳ هزار و ۲۴۳ رأی و امیر حسین قاضی زاده هاشمی هزار و ۱۳۸ رأی کسب کردند.

وی بیان‌کرد: همچنین ۱۷ هزار و ۸۷۷ برگ رأی در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تکاب از شهروندان اخذ شده که انتخاب شوندگان پنج کرسی این شورا را به دست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار تکاب ادامه‌داد: در انتخابات شورای اسلامی شهر تکاب سجاد طاهری بادمحمود با ۲۷۳۰ رأی، رقیه براتی با ۲۶۷۱ رأی، سیروس مروتی با ۲۳۸۱ رأی، صلاح‌الدین امینی تاشه کبود با ۲۳۴۵ رأی و ایرج عباسی پهلوان با ۲۲۹۶ رأی به عنوان اعضای منتخب اصلی و همچنین بهزاد ارجمندی قجور با ۲۰۳۲ رأی، سیدجلال علوی با ۱۹۹۸ رأی و محمدعلی عباسی نصرت آباد با ۱۹۳۳ رأی بع عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

ستوده‌فر اظهارداشت: این دوره از انتخابات در ۹۱ شعبه اخذ رأی ثابت و سیار اخذ رأی شامل ۳۲ شعبه در شهر تکاب، یک شعبه در تازه‌کند نصرت آباد، ۳۱ شعبه در روستاهای بخش تخت سلیمان و ۲۷ شعبه در روستاهای بخش‌مرکزی با مشارکت و همکاری بیش از هزار و ۸۰۰ نفر از عوامل هیأت‌های اجرایی، نظارت، بازرسی، کاربران رایانه و نیروهای نظامی وانتظامی در صحت و سلامت کامل برگزارشد.

وی با قدردانی از حضور پرشور و گسترده مردم تکاب در پای صندوق‌های رأی اضافه کرد: مردم این شهرستان با احساس مسئولیت بالا و وقت شناسی باردیگر به فرمان مقام معظم رهبری لبیک گفتند و در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ شرکت کرد تا برگ زرین دیگری در تاریخ درخشان این شهرستان در همراهی با آرمان‌های انقلاب اسلامی ثبت‌شود.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمعه همزمان با سراسر کشور در شهرستان تکاب در جنوب آذربایجان‌غربی برگزار شد.

کد خبر 5240402

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری فرمانداری تکاب نتایج شمارش آرا انتخابات 1400 انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات ویروس کرونا عکس استانها شورای شهر کرمانشاه انتخابات رای گیری گرگان انتخابات شورای شهر و روستا سیدابراهیم رئیسی ایلام بوشهر نتایج شمارش آرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۹۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات جدید وزیر کشور درباره دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از وزارت کشور، احمد وحیدی روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در حاشیه سفر به مشهد مقدس اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه فراهم شده است.

وی افزود: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899684

دیگر خبرها

  • کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دور دوم انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات برپا می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای