Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@16:01:05 GMT

منتخبان شورای اسلامی شهر مهاباد مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۰۰۶۲

منتخبان شورای اسلامی شهر مهاباد مشخص شدند

فرماندار ویژه مهاباد گفت: اسامی منتخبان ششمین دوره انتخابات شورای شهر مهاباد در آذربایجان غربی با اتمام شمارش آرا معرفی شدند.

به گزارش مشرق، عارف خدرلو بعد از ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: نتیجه انتخابات شورای اسلامی شهر مهاباد با اتمام شمارش آرا مشخص شد و اعضای اصلی و علی‌البدل این شورا به انتخاب مردم برگزیده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هفت برگزیده مردم برای شورای اسلامی شهر مهاباد به ترتیب "آکو جنگلی" با چهار هزار و ۹۴ رأی، "طاهر جنگلی" با سه هزار و ۹۷۸ رأی، "امید خضری" با سه هزار و ۹۱۳ رأی، "حمزه نوذری" با سه هزار و ۸۹۷ رأی، "چیا آذربار" با سه هزار و ۸۹۶ رأی، "آرش شهابی" با سه هزار و ۲۱۴ رأی و "یوسف گنجی" با ۲ هزار و ۹۴۲ رأی هستند.

فرماندار ویژه مهاباد اظهار داشت: همچنین افرادی به‌عنوان اعضای علی‌البدل شورای اسلامی این شهر معرفی شدند که به ترتیب "محمد جلال وطمانی" با ۲ هزار ۶۳۸ رأی، "امیر خلیلی" با ۲ هزار و ۵۱۴ رأی، "شادی جنگلی" با هزار و ۹۱۲ رأی و "فاطمه رحیمی" با هزار و ۶۳۰ رأی و "کمال نیرویار"با هزار و ۶۲۱ رأی را شامل می‌شوند.

در این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی ۸۲۴ نامزد با یکدیگر به رقابت کردند که از این تعداد ۶۷۶ نفر در مناطق روستایی و ۱۴۸ نفر نیز در شهرهای مهاباد، خلیفان و گوگ تپه بودند.

۱۷۰ هزار و ۵۰۰ نفر در این شهرستان واجد شرایط رأی دادن در انتخابات ۲۸ خردادماه جاری بودند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انتخابات 1400 شورای اسلامی مهاباد آذربایجان غربی شورای اسلامی سه هزار شهر مهاباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۰۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس

وزیر کشور گفت: کشور آماده برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است و به‌زودی ۴۵ منتخب جدید مجلس مشخص خواهند شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، احمد وحیدی در حاشیه سفر خود به مشهد در جمع خبرنگاران گفت: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 22 حوزه فراهم شده است.

وی افزود: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 22 حوزه هدف آماده شده است و  به ‌زودی 45 منتخب جدید مجلس مشخص خواهند شد.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در 8 حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود
  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان برگزار شد
  • برگزاری سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان