Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در پیامی، پیروزی حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست‌جمهوری را تبریک گفت.

متن پیام حسینعلی امیری به شرح زیر است:

احتراما پیروزی حضرتعالی و کسب اکثریت آراء مردم عزیز و شریف ایران اسلامی‌مان در سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری را خدمتتان تبریک عرض می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت ملت فهیم ایران در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ یادآور این مهم است که صندوق رأی برای مردم ایران ابزاری مهم در راستای حفظ جمهوریت نظام، تأمین امنیت و آرامش، حرکت به سمت توسعه متوازن و پایدار و اعتلای ایران و ایرانیان می‌باشد.

امید آنکه با توجه به تجربه گرانسنگ جناب‌عالی در حوزه‌های مختلف کشور در دوره ریاست‌جمهوری شاهد رشد مولفه‌های سرمایه‌های اجتماعی به عنوان بزرگ‌ترین ثروت جامعه ایران اسلامی‌مان در فضای همدلی، قانونمداری، تعامل قوا و پشتوانه مردم شاهد کاهش آلام مردم نجیب‌مان به ویژه در عرصه‌های اقتصادی، معیشتی و اجتماعی باشیم.

کد خبر 5240407

منبع: مهر

کلیدواژه: حسینعلی امیری رئیس جمهور سیدابراهیم رئیسی انتخابات 1400 سیدابراهیم رئیسی ستاد انتخابات کشور شورای نگهبان جشن انتخابات انتخابات ریاست جمهوری وزارت کشور سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ریاست جمهوری مجلس شورای اسلامی محمد باقر قالیباف محمدجواد ظریف علیرضا زاکانی عباسعلی کدخدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۰۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملایر شاهد یک تحول جدی در حوزه گردشگری و صنایع دستی است

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان همدان در نشست مدیران شهرستان‌ها و معاونان اداره کل در شهرستان ملایر گفت: در سال جهش تولید با مشارکت مردم، تلاش خواهیم کرد تا کارگاه‌های آموزش رایگان صنایع دستی در استان همدان پربار تر از سالهای قبل در راستای رونق اشتغال و تولید برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، محسن معصوم علیزاده امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه در ملایر با تلاش مردم و مسئولان شاهد یک تحول جدی در حوزه گردشگری و صنایع دستی بوده که بسیار ارزشمند و شایسته تقدیر است و هنرمندان و مسئولان شهرستان بخصوص فرماندار، شهردار و اعضا شورای شهر و اصناف همواره در جشنواره و رویدادها پای کار بوده و فعالیت خوبی را در راستای رونق گردشگری و صنایع دستی این شهرستان انجام داده‌اند که نتایج آن را به زودی شاهد خواهند بود.

وی افزود: در شهرستان ملایر در حوزه مرمت یخچال میرفتاح، مرمت بازار و سراها، طرح مطالعه بافت تاریخی ملایر و ایجاد بازارچه صنایع دستی اعتبارات مناسبی برای این شهرستان لحاظ شده که امیدواریم با تخصیص اعتبار شاهد فعالیت خوب عمرانی در حوزه میراث فرهنگی در این شهرستان باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان همدان ادامه داد: امسال سال جهش تولید با مشارکت مردم از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است که در حوزه صنایع دستی فعالیت‌های خوبی را در راستای تحقق منویات رهبری می‌توان انجام داد و با برپایی کارگاه‌های آموزش رایگان در توسعه این حوزه تلاش بیشتری باید انجام شود که کارگاه‌های آموزش صنایع دستی امسال با قدرت در همدان اجرا خواهد شد.

معصوم علیزاده اضافه کرد: نشست‌های شهرستانی مدیران و معاونت‌ها، در راستای هم‌افزایی، تبادل نظر، آشنایی با فعالیت‌ها و تبادل افکار انجام می‌شود که قطعاً مثمر ثمر خواهد بود.

کد خبر 747645

دیگر خبرها

  • سفر ریاست جمهور ایران به پاکستان در راستای زمینه سازی وحدت و همکاری منطقه بود
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • نگرانی مردم آمریکا از بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری / او احتمالا می میرد!
  • نگرانی آمریکایی ها: بایدن در دوره دوم ریاست جمهوری می میرد
  • نگرانی آمریکایی‌ها: بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری می‌میرد
  • عملیات وعده صادق موجب شادی عدالت‌خواهان جهان شد
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید
  • دادستان کل کشور: مصادیق آزادی‌های مشروع باید روشن شود
  • ملایر شاهد یک تحول جدی در حوزه گردشگری و صنایع دستی است
  • بررسی پرونده «صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی ایران» با ۷ هزار شاکی