Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام وهبی امره ترکیه روزهای ۲۸ تا ۳۰ خردادماه ۱۴۰۰ در شهر استانبول ترکیه برگزار شد.

در وزن ۸۷ کیلوگرم رامین طاهری در دور اول مقابل حریفی از قزاقستان به پیروزی رسید.

وی در دور دوم کشتی‌گیر ترکیه‌ای را مغلوب کرد و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت.

طاهری در این مرحله مقابل کشتی‌گیری از کشور قرقیزستان با نتیجه هشت بر صفر به برتری رسید و راهی دیدار فینال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در دیدار فینال با نتیجه پنج بر یک از سد حریف روس خود گذشت و به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۶۷ کیلوگرم حسین اسدی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل حریفی از کشور بلغارستان به پیروزی دست یافت.

وی در دور سوم و در مرحله نیمه‌نهایی با نتیجه هشت بر صفر کشتی‌گیر کشور ترکیه را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت؛ اسدی در دیدار پایانی در یک کشتی نزدیک و با نتیجه یک بر یک مغلوب سورکوف از روسیه شد و به مدال نقره رسید.

در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا دادمرز نیز مقابل گریگوروف از بلغارستان و کلیچ از ترکیه به برتری رسید و به مرحله نیمه‌نهایی رفت.

کشتی‌گیر کشورمان در مرحله نیمه‌نهایی نیز مقابل رقیب خود به برتری دست یافت و راهی فینال شد؛ دادمرز در فینال مغلوب حریف خود شد و صاحب مدال نقره شد.

در وزن ۷۲ کیلوگرم امین کاویانی نژاد دیگر کشتی‌گیر خوزستانی حاضر در این مسابقات مقابل دیمیتروف از بلغارستان به پیروزی دست یافت.

کاویانی نژاد در مرحله بعد به مصاف محمدرضا مختاری دیگر نماینده کشورمان رفت که مختاری با نتیجه دو بر یک مقابل کاویانی نژاد به پیروزی دست یافت؛ کاویانی نژاد نیز با توجه به حاضر نشدن حریفش در گروه شانس مجدد به دیدار رده‌بندی رفت و در این دیدار نیز با نتیجه پنج بر سه از سد حریف روس خود گذشت و صاحب مدال برنز شد.

همچنین مهرداد مردانی دیگر کشتی‌گیر ایذه‌ای در این رقابت‌ها پنجم شد؛ لقمان رضایی و حبیب الله اخلاقی مربیان خوزستانی نیز عضو کادر فنی تیم ملی در این مسابقات بودند.

تیم منتخب کشتی فرنگی ایران با کسب سه مدال طلا، دو نقره و دو برنز و ایستادن بر سکوی سوم به کار خود در رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام وهبی امره ترکیه پایان داد.

کد خبر 5240406

منبع: مهر

کلیدواژه: ایذه ورزش خوزستان مسابقات قهرمانی آسیا کشتی فرنگی ترکیه انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات ویروس کرونا عکس استانها شورای شهر کرمانشاه انتخابات رای گیری گرگان انتخابات شورای شهر و روستا سیدابراهیم رئیسی نتایج شمارش آرا ایلام بوشهر مرحله نیمه نهایی کاویانی نژاد کشتی گیر دست یافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۰۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!

به گزارش "ورزش سه"، الهلال این هفته در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا روبروی العین به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 1-2 به پیروزی برسد اما با توجه به شکست در دیدار رفت در مجموع با نتیجه 4-5 شکست خورد و از صعود به فینال بازماند.

این خبر چندان خوبی برای آنها نبود که امیدوار بودند بتوانند بار دیگر راهی دیدار فینال شوند و جام قهرمانی را در فصلی که نمایشی بسیار خوب و قدرتمندانه در رقابت‌های لیگ عربستان و در مراحل قبلی لیگ قهرمانان آسیا به نمایش گذاشته بودند به دست آورند.

با این حال، به نظر می‌رسد که ژسوس این باخت را به دست فراموشی سپرده و تمرکزش را روی رقابت‌های لیگ عربستان گذاشته است. این مربی پرتغالی با انتشار پستی در صفحه رسمی اینستاگرامش نوشت:«این فرصت جدیدی برای ماست که بتوانیم به موفقیت دست پیدا کنیم! حالا تمرکزمان روی هدفی است که داریم و می‌دانیم که بهترین هواداران را در کنارمان داریم! پیش به سوی اهداف‌مان!»

الهلال در این فصل صدرنشین بی‌چون و چرای لیگ عربستان بوده و در حال حاضر با ۷۷ امتیاز در جایگاه اول قرار دارد و این در حالی است که النصر با ۹ امتیاز کمتر و یک بازی بیشتر در تعقیب آنها است.

دیگر خبرها

  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • تیم میکس ریکرو ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند
  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!
  • قهرمانی دانیال سهرابی در کشتی فرنگی جام ‌تختی/ شکست سنگین بداغی مقابل سعادتی‌فر
  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد/ کسب یک طلا نتیجه خوبی است
  • رنگرز: توقع کسب یک مدال طلا از کشتی گیران در المپیک را داشته باشیم
  • گلایه کاپیتان تیم ملی از میزبانی جام ملت‌ها
  • اعزام پسران کشتی فرنگی قم به جام بین المللی صفوی
  • برگزاری رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی از فردا