Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور امنیت ملی کاخ سفید با بیان اینکه مذاکرات وین در مسیر درستی قرار دارد گفت هنوز راه زیادی مانده تا توافق نهایی با ایران حاصل شود.

به گزارش تسنیم، جیک سالیوان در پاسخ به سوال شبکه خبری «ای‌بی‌سی» آمریکا درباره پیشنهاد محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران مبنی بر حصول توافق نهایی در وین پیش از روی کار آمدن رئیس جمهور جدید ایران، بطور تلویحی خوش‌بینی خود را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالیوان گفت: «آنچه من می خواهم بگویم این است که هنوز برای رسیدن به برخی از موضوعات اصلی از جمله در مورد تحریم‌ها و تعهدات هسته‌ای که ایران باید انجام دهد، راه زیادی وجود دارد، اما از نظر اقدامات صورت گرفته در وین، در مسیر درستی قرار گرفته‌ایم.»

مشاور امنیت ملی آمریکا همچنین در بخشی از این مصاحبه با بیان این که قصد ندارد جزئیات بیشتری درباره مذاکرات وین و اینکه که کدام تحریم‌ها برداشته خواهد شد ارائه کند، بار دیگرمدعی شد که اولویت اصلی آمریکا جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای است.

وی در انتها افزود که آمریکا به هر دلیلی که بخواهد چه با توافق و چه بدون توافق هسته‌ای ایران را تحریم خواهد کرد.

سالیوان گفت: «ایالات متحده حق دارد حتی تحت برجام به دلایلی غیر از پرونده هسته‌ای، از جمله حقوق بشر و برنامه توسعه موشکی، ایران را تحریم کند.»

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۰۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

به گزارش صدای ایران،معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعا‌های رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز برای تولید سلاح اتمی، چند هفته فاصله دارد، گفت که برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم.


دیگر خبرها

  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • حملات پهپادی ویرانگر اوکراین به کارخانه های فولاد روسیه/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران به بهانه جنگ اوکراین
  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»
  • کره شمالی: تحریم‌های آمریکا به حلقه‌ای بر گردن واشنگتن تبدیل شده است
  • آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم
  • تحریم فرصتی برای رسیدن به خودکفایی
  • تیاگو سیلوا با فلومیننزه به توافق اولیه دست یافت
  • آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟