Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@04:30:41 GMT

سقوط یک هواپیما سبک آموزشی در بجنورد

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۰۸۳۶

سقوط یک هواپیما سبک آموزشی در بجنورد

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز عصر یک فروند هواپیمای آموزشی سبک در نزدیکی فرودگاه بجنورد سقوط کرد و  دو سرنشین این هواپیما جان باختند.

در حالی شاهد وقوع این سانحه و درگذشت دو سرنشین آن هستیم که اخیرا به دلیل سوانح پی در پی هواپیماهای سبک،‌ از اردیبهشت ماه امسال پروازهای آموزشی و تفریحی هواپیماهای فوق سبک و سبک متوقف شدند و مجوز چندین آموزشگاه تعلیق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گویا مجوز شرکتی که ظهر امروز هواپیمای سبک آموزشی آن دچار سانحه شد هم بین مجوزهای تعلیقی بود اما پس از انجام ممیزی‌ها، توسط سازمان هواپیمایی کشور مجوز این شرکت دوباره ابقا شد. هر چند که چندی از ابقای مجوز این شرکت نمی‌گذرد امروز شاهد سقوط آن و کشته شدن سرنشینانش بودیم. هنوز علت سانحه اعلام نشده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواپیمایی پرواز آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۰۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران در غرب آسیا کشوری تصمیم‌ساز است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله علی خاتمی ظهر پنج‌شنبه در یادواره شهدای امنیت اقتصادی استان، با بیان اینکه امروز به عنیه شاهد گسترش اندیشه انقلاب اسلامی در منطقه بوده و غرب آسیا بدون نظر ایران تصمیمی اتخاذ نمی‌کند، افزود: بی‌تردید اقتداری که امروز در ایران اسلامی حاکم شده، به واسطه خون شهدا و رشادت این عزیزان است.

وی با اشاره به اینکه امروز به برکت خون شهدا شاهد موفقیت‌های روزافزون ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف هستیم، اظهار کرد: یکی از این موفقیت‌ها که سربلندی ایران اسلامی را به دنبال داشت، تحقق عملیات وعده صادق بود که همه به اقتدار ایران در بُعد نظامی اعتراف کردند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان نیز در ادامه این مراسم با تاکید بر اینکه اقتداری که امروز ایران اسلامی در همه زمینه‌ها به ویژه حوزه دفاعی به دست آورده، مرهون خون شهدا است، تصریح کرد: در واقع این شهدا بودند که برای این کشور در عرصه‌های مختلف تولید قدرت کردند.

سردار جهانبخش کرمی به نمونه‌ای از قدرت‌آفرینی شهدا برای ایران اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: در این خصوص می‌توان به مجاهدت‌های شهید شهریاری در حوزه انرژی هسته‌ای و یا ابتکارات شهید طهرانی‌مقدم در حوزه صنعت موشکی اشاره کرد.

پدر شهید محمدحسین حدادیان نیز یکی دیگر از سخنرانان این مراسم بود که با اشاره به اینکه ما همه به تک‌تک شهدا بدهکار هستیم، خاطرنشان کرد: بی‌تردید خون شهدا ضامن حیات این انقلاب است و امیدواریم گوشه‌ای از بصیرت‌مندی شهدا نصبت ما شود.

کد خبر 6088544

دیگر خبرها

  • روزهای گرم اردیبهشتی در آسمان مازندران
  • ایران در غرب آسیا کشوری تصمیم‌ساز است
  • (ویدئو) تصویری حیرت انگیز از فرود ناموفق یک بوئینگ
  • شکست تلخ، یاران قربانی در نزدیکی سقوط
  • هوای هیچ شهری امروز آلوده نیست / پاک‌ترین هوا سهم بجنورد شد
  • گزارش یک خبرگزاری از ماجرای تجمع امروز در مقابل فرمانداری بندرعباس + فیلم
  • لحظه ترسناک کنده شدن چرخ هواپیمای مسافربری هنگام برخاستن از روی باند فرودگاه (فیلم)
  • نقض حریم هوایی افغانستان در قندهار
  • قیمت جت شخصی چند؟
  • توافقات خوبی را در سفر رییس جمهور به سریلانکا شاهد خواهیم بود