Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،جدیدترین قسمت تولیدشده از مجموعه مستند «۱۰ دقیقه» شبکه پرس تی‌وی، به تشکیل گروه مطالعات جنگ در کالج کینگ لندن و تربیت جاسوس در این موسسه دانشگاهی در پوشش آموزش‌های آکادمیک نگاه دارد.

مهدی عرب، تهیه کننده و کارگردان «۱۰ دقیقه» در این قسمت با استناد به مقاله‌ای که توسط دو نفر از کارمندان کالج کینگ نوشته شده است، به این نکته اشاره می‌کند که اساتید این کالج را سیاست‌مداران انگلیسی و فرماندهان نظامی ناتو تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین همکاری نزدیکی بین کالج کینگ لندن و دانشگاه‌های اسرائیل وجود دارد.

این مستندساز بر عملکرد و سوابق فارغ‌التحصیلان این کالج نیز تمرکز کرده و خاطر نشان می‌کند که بسیاری از این افراد به خصوص اسرائیلی‌ها در کشور‌های مختلف شروع به جاسوسی می‌کنند و حتی دست به اقدامات جنایت‌کارانه علیه بشریت می‌زنند.

این مستند همچنین به بررسی نگرانی‌ها از پیوند‌های مطبوعاتی و امنیتی در کالج کینگ لندن می‌پردازد و تصریح می‌کند که تعداد زیادی از برجسته‌ترین گزارشگران، تهیه کنندگان و مجریان جهان که در ساختار مشهورترین رسانه‌ها از جمله نیویورک تایمز، سی ان ان و بی بی سی کار می‌کنند، فارغ‌التحصیلان این کالج هستند.

مستند «۱۰ دقیقه» امروز یکشنبه ساعت ۱۴:۲۰ به وقت تهران روی آنتن پرس تی‌وی رفت و بازپخش آن ساعت ۰۰:۲۰، ۱۲:۲۰ و ۱۷:۲۰ روز دوشنبه، ساعت ۱۴:۰۰ سه‌شنبه و ۱۹:۲۰ و ۰۳:۲۰ روز چهارشنبه است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برنامه تلویزیونی رسانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۰۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش «در مرز غبار آلود» از سیما/ روایتی متفاوت از نادر طالب‌زاده

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج، مستند «در مرز غبار آلود» به کارگردانی سیاوش کریم پور و تهیه کنندگی نیما پورقدیمی روایتی متفاوت از فعالیت های مرحوم نادر طالب زاده در حین برگزاری کنفرانس افق نو در بیروت است.

این مستند یکشنبه ۹ اردیبهشت، ساعت ۱۴:۱۵ از شبکه دو سیما و ساعت ۱۸:۴۵ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

مستند «در مرز غبار آلود» تهیه و تولید شده در سازمان هنری رسانه‌ای اوج است.

کد خبر 6090713 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • پخش «جاده‌های سرد» و «رابطه» از تلویزیون در هفته بزرگداشت مقام معلم
  • پخش «در مرز غبار آلود» از سیما/ روایتی متفاوت از نادر طالب‌زاده
  • پخش مستند‌هایی با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی از شبکه افق
  • «بازی اختاپوس» در شبکه افق
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق
  • اعتراض دانشجویان حامی فلسطین در شهر‌های انگلیس