Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌غربی نتایج انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر شهرستان‌های آذربایجان‌غربی اعلام شد.

اسامی منتخبین شهر ارومیه به ترتیب ذیل است:

 مرتضی منافی، رسول اصغرزاده و محمد خلیل پور به ترتیب با کسب 43 هزار و 739، 30 هزار و 927 و 30 هزار و 593 رای سه نفر اول انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر ارومیه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حسین پناهی با 30 هزار و 547 رای، نقی کریمی با 29 هزار و 217 رای، مرتضی پیری با 26 هزار و 25 رای، احد یوسفی با 25 هزار و 102 رای، توماج وحید افشار با 23 هزار و 584 رای، ساسان ابراهیم زاده با 21 هزار و 944 رای، صادق توکلی مهر با 21 هزار و 678 رای و گلشن نوروزی با 21 هزار و 560 رای به عنوان نفرات چهارم تا یازدهم به شورای ششم شهر ارومیه راه یافتند.

مرتضی بهرام، یعقوب حسینی، علی مصطفی زاده و توحید علی‌نژاد نیز به عنوان منتخبان علی البدل شورای ششم شهر ارومیه انتخاب شدند.

اسامی منتخبین شهر مهاباد:

 در ششمین دوره انتخابات شورای شهر مهاباد "آکو جنگلی" با چهار هزار و ۹۴ رأی، "طاهر جنگلی" با سه هزار و ۹۷۸ رأی، "امید خضری" با سه هزار و ۹۱۳ رأی، "حمزه نوذری" با  سه هزار و ۸۹۷ رأی، "چیا آذربار" با سه هزار و ۸۹۶ رأی، "آرش شهابی" با سه هزار و ۲۱۴ رأی و "یوسف گنجی" با ۲ هزار و ۹۴۲ رأی هستند.

همچنین افرادی به‌عنوان اعضای علی‌البدل شورای اسلامی این شهر معرفی شدند که به ترتیب "محمد جلال وطمانی" با ۲ هزار ۶۳۸ رأی، "امیر خلیلی" با ۲ هزار و ۵۱۴ رأی، "شادی جنگلی" با هزار و ۹۱۲ رأی و "فاطمه رحیمی" با هزار و ۶۳۰ رأی و "کمال نیرویار"با هزار و ۶۲۱ رای را شامل می‌شوند.

اسامی منتخبین شهر شاهین دژ:

در ششمین دوره انتخابات شورای شهر شاهین دژ " علی مومنی" با ۲ هزار و ۷۹۳ رای، "عربعلی صفرپور" با ۲ هزار و ۴۴۹ رای، "سلیمان سلطانی" با ۲ هزار و ۳۵۸ رای، "احمد علیزاده" با ۲ هزار و ۳۱۸ رای و "سیدمنصور رشیدی" با ۲ هزار و ۲۹۷ رای اسامی پنج نفر برگزیده برای عضویت اصلی شورای اسلامی شهر شاهین‌دژ هستند.

"رضا میرزا باقری"، "سلام اله ایمانی"، ""، "حسن کریمی" به ترتیب ۲ هزار و ۲۳۱، ۲ هزار و ۱۱۳ و هزار و ۹۳۷ رای نیز سیه عضو علی البدل ششمین شورای اسلامی این شهر شدند.

اسامی منتخبین شهر بوکان:

در ششمین دوره انتخابات شورای شهر بوکان "ژیلا عبدی" با کسب ۲ هزار و ۷۵۰ رای، "ناصر کاکه زاده" با ۲ هزار و ۳۱۴ رای، "علی قادری" با ۲ هزار و ۲۳۳ رای ، "کمال کریمی" با ۲ هزار و ۱۸۹ رای ، "احمد رحمانی" با ۲ هزار و ۴۹ رای ، "گلاویژ حسینی" با ۲ هزار و ۴۷ رای و "پخشان سلیمی" با ۲ هزار و ۴۳ را بیشترین آرا را به خود اختصاص داده و به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

" سلیمان افتخاری"  با هزار و ۸۵۹ رای، "احمد احمدیان" با هزار و ۸۵۰ رای، "کامران احمدی" با هزار و ۷۶۹ رای ، "هانا چالاک" با هزار و ۷۱۲ رای و " توفیق فروغی " با هزار و ۶۸۲ رای به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

اسامی منتخبین شهر میاندوآب:

در ششمین دوره انتخابات شورای شهر میاندوآب "جهانگیر قاسم زاده" با کسب ۶ هزار و ۵۳۷ رای به عنوان نفر اول و "غیب الله رحیمی" با کسب ۶ هزار و ۳۵۸ رأی به عنوان نفر دوم انتخاب شدند.

 "روبین کلانتری" با کسب پنج هزار و ۹۴۷ رأی، "بابک محمدزاده" با کسب پنج هزار و ۲۴۰ رای و "شهرام محمدوند ولی‌آباد" هم با کسب پنج هزار و ۲۳۳ رأی در ترکیب شورای ششم شهر میاندوآب قرار گرفتند.

اسامی منتخبین شهر اشنویه: 

در ششمین دوره انتخابات شورای شهر اشنویه "خسرو امیرعشایری" با ۲ هزار و ۶۷۱ رای، "مسلم امینی" با ۲ هزار و ۶۶۷ رای و "رشید اسفندیاری" با ۲ هزار و ۸۰، "شیرزاد زرزا" با هزار و ۷۲۵ رای و خالید جداری" نیز با هزار و ۷۲۱ رای به ترتیب نفرات اول تا پنجم را کسب کرده اند.

وسیم خنشا، امیر مرندی نلیوان و محمد شریفی نیز به عنوان منتخبان علی البدل شورای ششم شهر اشنویه انتخاب شدند.

اسامی منتخبین شورای شهر سردشت: 

در ششمین دوره انتخابات شورای شهر سردشت "سیروان جلالی" با ۲ هزار و ۷۳۸ رای، "ریباز حسنی" با ۲ هزار و ۲۶۴ رای و "امیر معروفی" با ۲ هزار و ۱۱۰، "رامین رسولی" با هزار و ۸۹۵ رای و لقمان رستمی" نیز با هزار و ۸۲۴ رای به ترتیب نفرات اول تا پنجم را کسب کرده اند.

"مهران محمدی" با هزار و ۵۰۸ رای ، "رامین اسماعیل نژاد" با هزار و ۳۴۲ رای و "منصور مهری" نیز با هزار و ۳۳۸ رای رتبه های ششم تا هشتم را به خود اختصاص دادند.

منتخبین شورای شهر ماکو:

در ششمین دوره انتخابات شورای شهر ماکو، حجت پام، جعفر بایرام زاده و اسلام پور قنبر به ترتیب با کسب چهار هزار و ۳۱۵، ۲ هزار و ۴۸۷ و ۲ هزار و ۳۸۵ رای سه نفر اول انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر ماکو شدند.

حسن هاشم زاده با ۲ هزار و ۳۰۴ رای و بهنام رستم زاده با ۲ هزار و ۲۴۲ رای به عنوان نفرات چهارم  و پنجم به شورای ششم شهر ماکو راه یافتند.

اسامی منتخبین شورای شهر سلماس:

در ششمین دوره انتخابات شورای شهر سلماس، "حسین رمزی قره قشلاقی" دارای 5939 رأی،" امیر جعفرزاده دارای 4316 رأی، "علی احمدی قره قشلاقی دارای 4109 رأی، "طاهر خلیل زاده دارای 3703 رأی، " صاحبعلی نجفی دارای 3423 رأی"  محمد نجمی قره قشلاقی دارای 3288 رأی"  "سروش موسی زاده حمزه کندی نام  دارای 3238 رأی " " حسین احمدپورحبشی دارای 2992 رأی" " حمید دهقانی مغانجوقی دارای 2905 رأی" آقای موسی درویشی صوفی دارای 2846 رأی"  سلیمان خانی سلطان احمدی  دارای 2826 رأی می‌باشد.

اسامی منتخبین شورای اسلامی شهر خوی:

 در ششمین دوره انتخابات شورای شهر خوی،  حمیدرضا عمرانی‌ با ۷۲۳۰ رای، محمدرضا پیری با ۷۰۱۵ رای، محمد بهجتی با ۶۸۷۲ رای،  امین اله گلصنملو با ۶۱۷۳ رای،  سجاد چهره آراء با ۶۰۳۸ رای، مجید غوری با ۵۹۸۷ رای،  سیفعلی مرادی با ۵۹۶۷ رای،  مرتضی شهسوار  با ۵۸۲۴ رای و محمد صادق نژاد با ۵۷۹۱ رای منتخبین شورای شهر خوی لقب گرفتند.

همچنین الهام السادت مظلومی با ۵۴۵۷ رای،  فریده واحدی با ۵۳۲۹ رای و غلامعلی شریف با ۵۲۳۴ رای اعضای علی البدل را به خود اختصاص دادند.

اسامی منتخبین شورای شهر نقده: 

در ششمین دوره انتخابات شورای شهر نقده، زهرا محمدی"10093 رای" آراسته پورزمان 8217 رای سعید دیلمقانی 5576 رای ایرج سلیمان زاد 5224 رای ولی بابوسه 5143 رای پریسا یوسف زاده 4800رای حامد باقری 3936 رای اعضای اصلی شورا هستند.

رضا آقائی دارای 3712 رای" هادی نوری 3247 رای " لیلا حیدری 3053 رای " جواد فرهاد2702 رای "  سهند ول‌زاده2676 رای به عنوان اعضای غلی البدل  شورای اسلامی شهر نقده انتخاب شدمند.

اسامی منتخبین شورای اسلامی شهر پیرانشهر:

 صفر تفاخر با کسب سه هزار و ۵۴۱ رأی ،خانم معصومه خضروند با کسب سه هزار و۱۴ رأی، معروف محمدزاده اقدم با کسب دو هزار و ۷۲۳ رأی، کمال غفوردوست با کسب دو هزار و  ۵۵۲ رأی ،سید انور حسینی با کسب دو هزار و  ۴۲۱ رأی، عمر احمد آقایی با کسب دو هزار و ۳۸۵ رأی و علی روشن دل با کسب دو هزار و ۸۳ رأی، بعنوان اعضای اصلی و خانم نسرین قریشی با کسب یکهزار و ۵۴۸ رأی و آقای دینو کاک درویشی با کسب یکهزار و ۳۷۸ رأی بعنوان عضو علی البدل شورای شهر پیرانشهر انتخاب شدند.

اسامی منتخبین شورای اسلامی تکاب: 

 سجاد طاهری باد محمود با ۲۷۳۰ رای، رقیه براتی با ۲۶۷۱ رای،  سیروس مروتی با ۲۳۸۱ رای، صلاح الدین امینی تاشه کبود با ۲۳۴۵ رای، ایرج عباسی پهلوان با ۲۲۹۶ رای

اعضای علی البدل: 

 بهزاد ارجمندی قجور با ۲۰۳۲ رای،  سید جلال علوی با ۱۹۹۸ رای،  محمدعلی عباسی نصرت آباد با ۱۹۳۳ رای انتخاب شده‌اند.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: رای آذربایجان غربی انتخابات ارومیه ششمین دوره انتخابات شورای شهر انتخابات ششمین دوره اسامی منتخبین شورای اسامی منتخبین شهر منتخبین شورای شهر شورای اسلامی شهر اعضای علی البدل علی البدل شورای کسب دو هزار عنوان اعضای شورای ششم شهر رای به عنوان عنوان نفر سه هزار انتخاب شدند شهر ارومیه ۲ هزار شهر ماکو هزار و ۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۰۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات دور دوم در کرمانشاه به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کرمانشاه؛ علی شعبانی در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص نحوه برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه، گفت: دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۶ حوزه انتخابیه استان کرمانشاه با موفقیت برگزار و منتخبین مردم در پنج حوزه انتخابیه تعیین تکلیف شدند و انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه به دور دوم کشیده شد.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با بیان اینکه سرنوشت مشخص شدن دو کرسی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه به دور دوم کشیده شده است، گفت: در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه "محمد رشیدی" با کسب حد نصاب آرا به عنوان منتخب اول مردم به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کرد و چهار نامزد که موفق به کسل بیشترین آرا شده بودند برای کسب دو کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی باهم به رقابت خواهند پرداخت.

وی بابیان اینکه تعداد شعب اخذ رأی در مرحله دوم انتخابات نیز همان تعداد شعب اخذ رأی در مرحله اول خواهد بود، گفت: تعداد ۶۴۵ شعبه اخذ رأی شامل ۵۴۵ شعبه شهری و ۱۰۰ شعبه اخذ رأی روستایی برای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان کرمانشاه در نظر گرفته شده است.

شعبانی ادامه داد: بر اساس اختیارات قانونی و ابلاغ وزارت کشور به استان‌ها در دور دوم انتخابات تعداد صندوق‌های اخذ رأی را می‌توان ۳۰ درصد کاهش داد، اما در نظر داریم در این دور از انتخابات نیز همان شعب اخذ رأی و در همان گستره جغرافیایی که در دور اول بوده است انتخابات دور دوم را برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه فرآیند برگزاری دور دوم انتخابات در کرمانشاه کاملا الکترونیکی خواهد بود، خاطرنشان کرد: در دور اول انتخابات، تنها مرحله احراز هویت الکترونیکی بود اما در این دور بخش اخذ رای نیز به صورت الکترونیکی انجام خواهد گرفت.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه اضافه کرد: با توجه به اهمیت انتخابات در دور دوم نیز به منظور برگزاری هرچه بهتر روند اجرایی انتخابات در حال حاضر یک هزار و ۲۰۰ کاربر شعب اخذ رأی در حال آموزش و فراگیری نحوه استفاده از دستگاه‌های الکترونیکی اخذ رأی هستند.

وی تصریح کرد: صندوق‌های الکترونیک اخذ رأی به‌گونه‌ای طراحی شده‌ که هر فردی و با هر میزان از سطح سواد می‌تواند به‌راحتی از طریق وارد کردن کد هریک از نامزدها، رأی خود را به صندوق بیاندازد.

شعبانی در ادامه این نشست خبری ادامه داد: برای هریک از چهار نامزدی که به دور دوم راه پیدا کرده‌اند یک کد در نظر گرفته شده که "جهانبخش امینی" با کد ۱۱، "ابراهیم رحیمی زنگنه" با کد ۲۲، "فضل الله رنجبر" با کد ۳۳ و "عبدالرضا مصری" با کد ۴۴ در انتخابات حضور خواهند داشت و هنگامی که رای دهنده کد نامزد مورد نظر خود را وارد، تصویر نامزد روی صفحه قابل مشاهده بوده و سپس می‌تواند رای خود را ویرایش و یا ثبت کند.

به گفته وی، دکمه رای سفید نیز برای کسانی که می‌خواهند رای سفید بدهند روی این صندوق‌های الکترونیکی تعبیه شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه افزود: با توجه به حساسیت و رقابت شدیدی که در این دور از انتخابات وجود دارد، برنامه‌ریزی شده انتخابات را با دقت بیشتری برگزار کرده و تغییراتی در عوامل اجرایی بوجود خواهد آمد و از ظرفیت نمایندگان فرماندار حوزه‌های انتخابیه دیگر استان که در دور اول بوده‌اند در این دور و در حوزه انتخابیه کرمانشاه استفاده خواهد شد.

وی در خصوص شرایط رای دهندگان نیز گفت: کسانی که در دور اول انتخابات در هیچ حوزه‌ای رأی نداده‌اند و یا اینکه در همین حوزه انتخابیه کرمانشاه رأی خود را به صندوق انداخته‌اند؛ می‌توانند با در دست داشتن یکی از پنج مدارک هویتی شامل شناسنامه، گواهینامه، کارت ملی، گذرنامه و کارت پایان خدمت در دور دوم انتخابات رأی دهند.

شعبانی در خصوص زمان مجاز برای تبلیغات نامزدها و ساعت آغاز انتخابات نیز، گفت: تبلیغات نامزدها از بامداد سه‌شنبه مورخ ۱۳ اردیبهشت آغاز و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت و پس از آن فرایند رأی گیری از ساعت ۸ صبح روز جمعه ۲۱ اردیبهشت‌ماه آغاز و تا ساعت ۱۸ ادامه خواهد داشت و در صورت لزوم این زمان قابل تمدید خواهد بود.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه در ادامه در خصوص مدت زمان پیش‌بینی شده برای شمارش آراء و اعلام نتایج انتخابات نیز، افزود: باتوجه به اینکه انتخابات در این دوره کاملا الکترونیکی برگزار می‌شود در نتیجه فرایند انتخابات طولانی مدت نخواهد بود و احتمالا در همان ساعات اولیه پس از پایان رای گیری نتایج نهایی انتخابات اعلام می‌شود.

خبرنگار: سید محمد مهدی حسینی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228930 برچسب‌ها کرمانشاه انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • انتخابات دور دوم در کرمانشاه به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • آشنایی با ۸ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • آشنایی با ۸ کاندیدای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • برگزیدگان ششمین دوره کنگره ملی شعر خلیج فارس معرفی شدند
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است
  • اسلامی: نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان