Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ آیت الله مصطفی علما عصر یکشنبه در آیین تجلیل خادمین رضوی از مدافعان سلامت به مناسبت دهه کرامت در بیت امام جمعه افزود: برای دولت جدید و جناب آقای رئیسی رئیس جمهور منتخب و صادق آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی در ادامه گفت: از همه خادمان عرصه سلامت و خانواده های معزز شهدای سلامت تقدیر و تشکر می کنم و برای آنها آرزوی سلامتی و سعادت زیر سایه امام رضا(ع) دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در ادامه اظهار داشت: مدافعین سلامت سهم عظیمی در انتخابات داشتند و در کمتر کشوری در دنیا در بخش های درمانی مدافعین سلامت اینچنین در راه درمان بیماران، خدمت کردند تا جایی که این عزیزان جان خود را در این مسیر فدا کردند.

او تصریح کرد: خدمات این عزیزان در حفظ جان دیگران بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است و جا دارد از زحمات آنها در دهه کرامت با حضور خادمین حرم حضرت رضا(ع)، تقدیر و تکریم کنیم.

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: دهه کرامت را گرامی میداریم ، ما با تأسی از ائمه معصومین علیهم السلام و الگو قرار دادن سیره زندگی این بزرگواران در زندگی خود سعادتمند خواهیم شد.

آیت الله علما افزود: امام خمینی (ره) با تلاش و زحمات زیاد توانستند حکومتی با شعار نه شرقی و نه غربی و با تفکری واحد و مستقل تشکیل دهند و در همه ابعاد سیاسی، اجتماعی تحول اساسی ایجاد نمایند.

فعالیت سه هزار و ۵۰۰ نفر از کادر درمان در بخش کرونا

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز در این آیین گفت: دهه کرامت و میلاد با سعادت امام رضا(ع) را خدمت همه عزیزان تبریک گفته و این فرصت را برای تقدیر از مدافعان سلامت غنیمت می‌شماریم.

حجت الاسلام محبی افزود: در استان کرمانشاه ۲۳ بیمارستان پذیرش بیماران را با هزار و ۴۰۰ تخت به عهده دارند و ۲هزار و  ۵۰۰ پرستار و ‌بیش از هزار پزشک و متخصص در جبهه سلامت در حال خدمت هستند.  

او گعت: ۱۸ نفر از این افراد در راه حفظ سلامت دیگران از جان خود گذشتند و به شهادت رسیدند و باعث افتخار دانشگاه و کشور هستند که به خانواده این عزیزان تبریک می‌گوییم و یاد و خاطره آنها همواره در ماندگار خواهد بود.

برچسب‌ها امام جمعه کرمانشاه انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مصطفی علماء مشارکت انتخاباتی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امام جمعه کرمانشاه انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر امام جمعه کرمانشاه انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مصطفی علماء مشارکت انتخاباتی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امام جمعه دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۱۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین معلم آدم ابوالبشر خداوند متعال بود که او را بیان، نطق و علم داد

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، ماموستا ملاعبدالرحمن مرادی در خطبه های این هفته نماز جمعه اهل سنت کرمانشاه که در مسجد امام شافعی این شهر برگزار شد، اظهار داشت: مقام شامخ علم و تعلیم و تعلم نزد هر مکتب و دین و آیینی گرانقدر است و خاصتا در آموزه های الهی که بشریت با خلقت خویش سرشتش با صفت علم عجین شده و این بزرگی را از ملکوت و عالم علوی به زمین آورد.
 
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: مقام علم، عالم، معلم، تعلیم و تربیت از دیدگاه ما مسلمین بسیار مبارک و بزرگ است زیرا خداوند می فرماید: الرحمن، علم القرآن، خلق الانسان، علمه البیان ... اولین معلم آدم ابوالبشر الله تعالی بود که او را با بیان و نطق و علم و دانش اشرف مخلوقات و مسجود ملائک نمود لذا اهتمام به جایگاه علم پروران و معلمان و دانش پژوهان بلند و بزرگ است و باید حمایت های همه جانبه در این باب صورت بگیرد تا تعلیم و تعلم و معلم و متعلم بتوانند نقش و وظیفه خویش بخوبی ایفا نمایند.
 
این عالم اهل سنت تصریح کرد: در هر کشوری به مناسبت ها و ایام مختلفی روزی یا هفته دارند برای تجلیل از مقام معلم و در ایران اسلامی ما نیز روز شهادت معلم و روحانی مجاهد و مبارز بزرگ شهید مطهری به عنوان روز معلم و تجلیل از معلمین عزیز نامگذاری شده است که این روز را به تمامی معلمان زحمتکش جامعه تبریک عرض می کنیم.
 
ماموستا مرادی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: گرسنگی، ترس، نقص اموال و فوت عزیزان و نابودی ثمرات، مریضی دو... همه آزمایش الهی هستند و ما در مقابل آن باید صبور باشیم.
 
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: افرادی داریم که با کوچکترین مشکلات زندگی و آزمایشی کوچک اینقدر جزع و فزع می کنند که انگار تنها آنها دچار بلایا و مشکلات و مصائب شده اند...اما انسان باید صبر پیشه کند.
 
ماموستا مرادی در پایان سخنان خود به مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه کرمانشاه اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: هفته آینده دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهر کرمانشاه برگزار می شود، مردم فهیم و انقلابی و همیشه در صحنه ما هم همانند دور اول این بار هم با انتخاب نفرات دوم و سوم افراد اصلح و شایسته را با آراء خود به مجلس بفرستند تا شاهد یک مجلس قوی و فعال باشیم که با تلاش آن عزیزان امور کشور و استان ها به نحو احسن انجام بگیرد.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امام جمعه رشت: بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است/ امروز دنیا دارد حقانیت جمهوری اسلامی را باور می‌کند
  • اولین معلم آدم ابوالبشر خداوند متعال بود که او را بیان، نطق و علم داد
  • امام جمعه رشت : بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است
  • امام جمعه رشت: بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است
  • دولت اژدهای هفت سر فساد را در بخش‌های مختلف شناسایی کند
  • مولد سازی در گناوه باید با در نظر گرفتن مصلحت شهر باشد
  • شرکت در انتخابات هم حق است هم وظیفه
  • معلمان الگوی خوبی برای دانش آموزان باشند
  • امام جمعه قم: مردم قدردان پلیس برای اجرای طرح نور باشند
  • طوفان الاقصی جوانان غرب را بیدار کرد