Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتور در ششمین سوپر جام فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۵۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان شاگردان یحیی گل‌محمدی با تک گل عیسی آل‌کثیر در دقیقه ۶١ نخستین جام سال ١۴٠٠ را از آن خود کردند. 

 

گل اول پرسپولیس به تراکتور توسط آل‎کثیر در دقیقه ۶۱:

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

مهدی تیکدری در دقیقه ٧٨ با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

ترکیب پرسپولیس:

حامد لک، محمد حسین کنعانی زادگان، سید جلال حسینی، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، مهدی ترابی (۸۸ – سیامک نعمتی (۹۳ – علی شجاعی)) ، احسان پهلوان، امید عالیشاه (۷۱ – مهدی عبدی) و عیسی آل‌کثیر (۷۱ – شهریار مغانلو) 

ترکیب تراکتور:

محمدرضا اخباری، هادی محمدی، محمدرضا خانزاده، میلاد فخرالدینی، میثم تیموری (۷۴ – اکبر ایمانی)، ابوالفضل رزاق‌پور، حمید بوحمدان، محمد قادری (۷۴ – علی فتحی)، سامان نریمان جهان، مهدی تیکدری و محمد عباس‌زاده

دقایق حساس مسابقه:

نیمه اول:

دقیقه ۱۲: نوراللهی نفوذ تند و تیزی از جناح چپ زمین انجام داد که ارسال سریع او را اخباری و در ادامه مدافعان تراکتور دفع کردند.

دقیقه ۱۳: شوت فنی محمد عباس‌زاده از پشت محوطه جریمه را حامد لک در اختیار گرفت.

دقیقه ۱۶: اشتباه سیدجلال حسینی در خط دفاعی سرخ‌پوشان باعت شد توپ به تیکدری برسد که ضربه مهاجم تراکتور که از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت. 

دقیقه ۱۸: شوت محکم احمد نوراللهی با واکنش زیبای اخباری به کرنر فرستاده شد.

دقیقه ۲۱: ضربه سعید آقایی، از بالای دروازه تراکتور به بیرون رفت.

دقیقه ۳+۴۵: ضربه ایستگاهی امید عالیشاه از پشت محوطه جریمه توسط اخباری دفع شد تا داور سوت پایان نیمه اول را بزند. 

نیمه دوم:

دقیقه ۵۰: ضربه فنی محمد عباس‌زاده از پشت محوطه جریمه پرسپولیس را حامد لک در اختیار گرفت. 

دقیقه ۵۱: ضربه احسان پهلوان از پشت محوطه جریمه تراکتور با اختلاف از بالای دروازه اخباری به اوت رفت. 

دقیقه ۵۲: روی اشتباه تیموری توپ در محوطه جریمه تراکتور به آل‌کثیر رسید که ضربه محکم مهاجم پرسپولیس را اخباری به زیبایی دفع کرد. 

دقیقه ۵۳: شوت زمینی و محکم تیکدری از پشت محوطه جریمه پرسپولیس به شکلی خطرناک و با اختلاف اندک از کنار دروازه لک به اوت رفت. 

دقیقه ۵۷: محمد قادری از بین دو مدافع پرسپولیس توپ را عبور داد تا محمد عباس‌زاده را در موقعیت تک به تک قرار بدهد اما حامد لک با خروج به موقع از محوطه جریمه توپ را دفع کرد.

دقیقه ۵۸: بازیکنان پرسپولیس کرنر را کوتاه کار کردند که در ادامه شوت احسان پهلوان از زاویه بسته را اخباری دور کرد.

دقیقه ۶۱: امید عالیشاه از میانه زمین پاس در عمق زیبایی به عیسی آل‌کثیر داد که او پس از عبور از محمدرضا خانزاده و زمین خوردن مدافع حریف، در موقعیت تک به تک با اخباری دروازه تراکتور را باز کرد.

دقیقه ۷۲: ارسال فخرالدینی از روی ضربه ایستگاهی سمت راست زمین و ضربه سر مهاجم تراکتور را حامد لک با شیرجه بلند دفع کرد.

دقیقه ۷۸: مهدی تیکدری با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شد. 

دقیقه ۸۵: ضربه سر مهدی عبدی را محمدرضا اخباری به کرنر فرستاد. ضربه سر نورالهی روی کرنر ارسالی نیز به اوت رفت.  بیشتر بخوانید: پرسپولیس و تراکتور در اندیشه فتح سوپر جام؛ رسول در فکر اثبات، یحیی در انتظار تکرار!

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس تراکتور سوپرجام پشت محوطه جریمه محمد عباس زاده حامد لک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۱۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام

آفتاب‌‌نیوز :

مهدی طارمی در حالی هفته‌های پایانی فصل را سپری می‌کند و آخرین روز‌های حضورش در پورتو را پشت سر می‌گذارد که توانسته دوباره به اوج آمادگی برگردد و در هر بازی یک کار ویژه برای رسیدن تیمش به گل انجام بدهد و این درخشش را برابر شاوس هم به نمایش گذاشت.

ستاره ایرانی پورتو انتظار نداشت بعد از حضور تعویضی و گلزنی در لیگ برتر پرتغال در جدال با فامالیکائو و درخشش در دو دیدار پیاپی دیگر برابر ویتوریا گیمارش با گل و مقابل کاسا پیا با پاس گل، از ترکیب بیرون برود، اما این اتفاق هفته گذشته در رقابت حساس با اسپورتینگ لیسبون برای او رخ داد، ولی شنبه شب در بازگشت به ترکیب توانست دروازه شاوس را باز کند.

طارمی که در دو حضور اخیرش در ترکیب پورتو گل زده و پاس گل داده بود، انگیزه زیادی داشت تا در مسابقه شنبه شب مقابل شاوس موفق بدرخشد که توانست دوباره نمایش عالی ارائه کند و خودی نشان بدهد.

تیم فوتبال پورتو از ساعت ۲۳ شنبه شب (به وقت ایران) در حالی که طارمی را در خط حمله داشت، در ورزشگاه مونیسیپال به مصاف تیم رده هفدهمی شاوس رفت تا یکی از دیدار‌های هفته سی و دوم لیگ برتر پرتغال را برگزار کند.

اولین موقعیت نسبتا جدی مهدی طارمی مقابل شاوس در دقیقه ۱۷ رقم خورد که این بازیکن در شرایط سختی روی پاس فرانسیشکو کونسیسائو در محوطه ۶ قدم به توپ ضربه زد تا این ضربه از کنار تیرک عمودی به بیرون برود.

پورتو در دقیقه ۲۸ صاحب یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه شاوس شد و مهدی طارمی مقابل دیوار دفاعی بازیکنان حریف قرار گرفت تا آن‌ها را فریب بدهد که این حرکت او جواب داد و ضربه فرانسیشکو کونسیسائو از جایی که طارمی ایستاده و جای خود را خالی کرده بود، به کنج دروازه رفت و تبدیل به گل شد.

ستاره ایرانی پورتو نزدیک بود در دقیقه ۳۷ زیباترین گل فصل خود در لیگ برتر پرتغال را به ثمر رساند، اما ارسال کونسیسائو از سمت راست و پشت محوطه و ضربه قیچی برگردان دیدنی او با کمترین اختلاف از روی دروازه شاوس به بیرون رفت تا نتیجه یک بر صفر بماند.

در حالی که نیمه اول با برتری یک گله پورتو رو به پایان بود، در دقیقه ۱+۴۵ پاس در عمق په‌په برزیلی و پاس پشت پای چشم‌نواز و بدون مکث مهدی طارمی را اوانیلسون با شوت زمینی تبدیل به گل کرد تا اژد‌ها با برتری دو گله مقابل شاوس به رختکن برود.

پورتو در دقیقه ۷۲ روی نفوذ په‌په به محوطه جریمه شاوس صاحب یک ضربه پنالتی شد که این فرصت به دست آمده را مهدی طارمی با یک ضربه مطمئن تبدیل به گل کرد تا شب درخشان خود را تکمیل کند.

مهدی طارمی که ۱۳ روز قبل در مسابقه برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرتغال از روی نقطه پنالتی مقابل ویتوریا گیمارش گلزنی کرده بود، در دیدار برابر شاوس هم با ضربه مطمئن به سمت راست خود و دور از دستان گلر حریف توپ را به تور چسباند و سومین گل تیمش را به ثمر رساند.

طارمی که آخرین بار در دومین مسابقه تیم ملی ایران در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا مقابل هنگ‌کنگ همزمان گلزنی کرده و پاس گل داده بود، در دیدار پورتو برابر شاوس هم این درخشش را به نمایش گذاشت و در دقیقه ۸۳ از زمین بیرون رفت.

ستاره ایرانی پورتو در شرایطی که دو بازی دیگر از لیگ برتر پرتغال و یک مسابقه دیگر از جام حذفی مانده، توانست برابر شاوس پنجمین گل فصل خود را در بیست و یکمین بازی فصل لیگ به ثمر رساند.

تیم فوتبال پورتو با درخشش طارمی و برتری ۳ بر صفر مقابل شاوس ۶۶ امتیازی شد و جایگاهش در رتبه سوم جدول لیگ برتر پرتغال را تثبیت کرد.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • میلان ۳-۳ جنوا
  • میلان ۳-۳ جنوا: روسونری بردن را فراموش کرده!
  • غرش دوباره هیولای ژابی آلونسو: حریف بعدی رنده شد!‏
  • لیورپول 4-2 تاتنهام: افسوس برای امتیازات از دست رفته!
  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام
  • پوکر هالند: ماشین گلزنی به موقع راه افتاد! (عکس)
  • آرسنال ۳-۰ بورنموث: در انتظار لغزش تیم پپ
  • آرسنال 3-0 بورنموث: در انتظار لغزش تیم پپ
  • سردار آزمون اجازه بزن بزن نداد! + عکس
  • محمدی-بلانکو، زوج خط حمله استقلال برای قهرمانی!