Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-28@22:37:44 GMT

پرسپولیس قهرمان سوپر جام کشور شد

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۱۰۷۳

دیدار سوپرجام کشور با پیروزی پرسپولیس قهرمان اخیر لیگ برتر بر تراکتور تبریز، قهرمان اخیر جام حذفی به پایان رسید. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  در چارچوب دیدار سوپرجام ایران تیم‌های فوتبال پرسپولیس به عنوان قهرمان لیگ برتر در فصل گذشته و تراکتور به عنوان قهرمان دوره اخیر جام حذفی امشب (یکشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این دیدار پرسپولیس با ترکیب: حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، امید عالیشاه، احسان پهلوان و عیسی آل‌کثیر به میدان رفت.

در ترکیب تراکتور نیز محمدرضا اخباری، هادی محمدی، محمدرضا خانزاده، میلاد فخرالدینی، میثم تیموری، ابوالفضل رزاق‌پور، حمید بوحمدان، محمد قادری، سامان نریمان جهان، مهدی تیکدری و محمد عباس‌زاده حضور داشتند.

دو تیم در نیمه اول با وجود معدود موقعیت‌های گل به تساوی بدون گُل رضایت دادند.

در نیمه دوم، اما در دقیقه ۵۹ عیسی آل کثیر گل اول سرخپوشان تهرانی را به ثمر رساند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
این گل باعث شد تا بازی با درگیری بیشتری همراه شود تا اینکه حدود دقیقه ۷۵ مهدی تیکدری هافبک تراکتور به دلیل خطا روی بازیکن پرسپولیس اخراج شد.

در نهایت این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید و شاگردان گل محمدی برای چهارمین بار متوالی سوپرجام ایران را فتح کردند.

مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، شهاب‌الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال از نزدیک این بازی را تماشا کردند.     برچسب ها: سوپرجام ، پرسپولیس ، تراکتور

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سوپرجام پرسپولیس تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۱۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان نخستین بازی مرحله فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا دیشب در لبنان برگزار شد و در پایان، تیم الریاضی لبنان موفق شد شهرداری گرگان را با نتیجه ۹۰ بر ۶۵ شکست دهد.

تیم شهرداری گرگان پیش از این دیدار، هر ۸ بازی خود در سوپر لیگ غرب آسیا را با پیروزی پشت سر گذاشته بود.

فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به صورت دو از سه برگزار می‌شود و هر تیمی که دو بار حریف خود را شکست دهد، قهرمان سوپر لیگ غرب آسیا می‌شود.  

بازی دوم دو تیم روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ساعت ۲۱ و پانزده دقیقه در تهران برگزار می شود.

 

دیگر خبرها

  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • حذف پرسپولیس از جام حذفی فوتبال ایران
  • جام حذفی| تعویض طلایی حسینی جواب داد/مصاف پرسپولیس و آلومینیوم به وقت‌های اضافی کشیده شد
  • دیدار آلومینیوم - پرسپولیس به وقت‌های اضافه کشیده شد + فیلم
  • موقعیت سوزی تراکتور در نیمه اول دیدار با ذوب آهن
  • جام حذفی| پرسپولیس فاتح نیمه اول دیدار با آلومینیوم
  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • شکست شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپر لیگ غرب آسیا
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو/ تراکتور به دنبال انتقام