Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته داوران می‌گوید راجع به سرنوشت اسکوچیچ در هیات رئیسه صحبت نشده است.

به گزارش ایسنا، خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران درباره عملکرد داور سوپرجام میان تراکتور و پرسپولیس اظهار کرد: داور بازی خوب قضاوت کرد و بازی بی‌حاشیه‌ای داشت. ناظر بازی عملکرد داور را دید و تیم داوری کم اشتباه بود. خدا را شکر روز کم تنشی داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضوی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره سرنوشت همکاری با اسکوچیچ توضیح داد: الحق و الانصاف راجع به اسکوچیچ هنوز صحبت نشده است.

او درباره مطرح شدن اسامی‌ای مانند کالدرون و کی‌روش بیان کرد: ما راجع به هیچ گزینه‌ای صحبت نکردیم.

افشاریان در پایان در پاسخ به این سوال که آیا VAR برای انتخابی جام جهانی در ایران فراهم می‌شود، گفت: قرار بود که در نیم فصل دوم انجام دهیم. هنوز مشخص نیست که برای انتخابی جام جهانی مشخص شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خداداد افشاریان دراگان اسکوچیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۱۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: داور فینال جام جهانی برای بازی رئال-بایرن

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ چهارشنبه شب در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبه‌روی یکدیگر قرار خواهند گرفت تا تکلیف یکی از دو تیم صعود کننده به بازی فینال این مسابقات مشخص شود.

این بازی از حساسیت بسیار زیادی برخوردار است، خصوصا که بازی رفت دو تیم با تساوی به پایان رسید و همه چیز به سرنوشت این دیدار بستگی دارد و شاید به همین دلیل یوفا تصمیم گرفته است که از یکی از با تجربه‌ترین داورانش برای قضاوت این بازی استفاده کند.

یوفا دقایقی قبل اعلام کرد که مارسینیاک قرار است قضاوت این بازی مهم را که به میزبانی رئال برگزار خواهد شد بر عهده داشته باشد. این داور لهستانی در چند سال اخیر یکی از بهترین داوران حاضر در رقابت‌های فیفا و یوفا بوده و فینال جام جهانی ۲۰۲۲ بین دو تیم آرژانتین و فرانسه را سوت زد. او همچنین قضاوت دیدار فینال لیگ قهرمانان فصل گذشته را هم بر عهده داشت.

انتظار می‌رود که این بازی به دلیل حساسیت بالایی که دارد با برخوردها و حواشی زیادی همراه باشد و بسیاری از فوتبال‌دوستان معتقد هستند که مارسینیاک یکی از بهترین انتخاب‌هایی بود که یوفا می‌توانست برای قضاوت این دیدار داشته باشد.

دیگر خبرها

  • تن هاخ: عذرخواهی سانچو؟ حالا وقت صحبت‌کردن راجع به این موضوع نیست
  • رسمی: داور فینال جام جهانی برای بازی رئال-بایرن
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • آجر لو : تفرقه می‌تواند مجلس دوازدهم را به شکست منجر کند/ به طور حتم، هیات رئیسه مجلس تغییراتی خواهد داشت + فیلم
  • سپاهان: این داور را نمی‌خواهیم!
  • فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ارتباط بین‌المللی خود را گسترش می‌دهد
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • اظهارات جالب سرجیو کونسیسائو درباره مهدی طارمی
  • جام جهانی از تمام داوران فوتبال ایران گرفته شد | اعتراف مهم افشاریان؛ بله ما نتوانستیم
  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز