Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس داوری، قضاوت علی صفایی در سوپرجام را خوب ارزیابی کرد.

حیدر سلیمانی در خصوص داوری مسابقه سوپر جام بین دو تیم پرسپولیس و تراکتور اظهار داشت:

علی صفایی قضاوت خوبی را در این بازی انجام داد. او در نیمه اول بی نقص کار کرد. البته پرسپولیسی‌ها معتقدند که در دقیقه25 باید یک پنالتی به سود آن‌ها اعلام می‌شد اما داور به درستی دستور به ادامه بازی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس داوری فوتبال کشورمان افزود:

در نیمه دوم، اخطارهایی که داور به بازیکنان دو تیم داد کاملا صحیح بود. البته در دقیقه 69 می‌توانست به بازیکن تراکتور کارت زرد بدهد که این کار را نکرد و سعی کرد بازی را مدیریت کند. در صحنه‌ای دیگر یک بازیکن تراکتور در اعتراض به تصمیم داور توپ را به بیرون شوت کرد که در این صحنه هم صفایی کارتی نداد و بازی را مدیریت کرد.

سلیمانی در خصوص اخراج تیکدری گفت:

این کارت قرمز به خاطر برخورد شدید کاملا صحیح بود. در بعضی مواقع ممکن است به خاطر تصاحب توپ برخورد شدید صورت بگیرد اما در این صحنه توپی وجود نداشت و تیکدری با مشت ضربه‌ای را به بازیکن پرسپولیس زد. البته داور در ابتدا قصد داشت کارت زرد بدهد اما سپس با اعلام کمک‌ داور بازیکن تراکتور را اخراج کرد.

وی در مورد اعلام 6 دقیقه وقت تلف شده در نیمه دوم عنوان کرد:

نمی‌توانم به طور دقیق در این مورد نظر بدهم اما با توجه به اینکه دو سه بار افتادن بازیکنان مانند افتادن سرلک یا برخورد حامد لک با مهاجم تراکتور و همچنین تعویض‌ها را داشتیم، به نظرم زمان تلف شده‌ای که داور اعلام کرد معقولانه بود.

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس میان عزیزی خادم و دراگان اسکوچیچ در منامه چه گذشت؟ راز دلخوری رییس فدراسیون از سرمربی تیم ملی پیشروی فرهاد مجیدی تا پشت در اتاق وزیر ورزش / پشت پرده افشاگری تازه سرمربی استقلال پیشنهاد 30 میلیارد تومانی باشگاه لیگ برتری به علی کریمی به کلاس درس یورو خوش آمدید؛ چرا اسپانیا با مالکیت 82 درصدی گل نزد؟ با رهبر جدید رئال مادرید آشنا شوید؛ ورود به دوران پسا راموس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۱۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنالتی واضح بود، داور نگذاشت PSG ناامید برگردد!

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند شب گذشته در دیداری جذاب توانست پی اس جی را در سیگنال ایدونا پارک شکست دهد و امیدوار به بازی برگشت برسد. تک گل دقیقه 37 نیکولاس فولکروگ کافی بود تا دورتموند یک قدم دیگر به فینال لیگ قهرمانان نزدیک تر شود.

قهرمان دورتموندی ها در پایان بازی گفت: «یک جو باورنکردنی در ورزشگاه وجود داشت. همیشه اینطور به نظر می رسد که شما از قبل شروع بازی 1-0 جلو هستید. ما امشب دقایق زیادی خوب بودیم و مقاطعی از بازی هم رنج کشیدیم اما واضح است که شما در چنین بازی هایی تحت فشار نیز قرار خواهید گرفت. این فقط بازی رفت بود و بازی برگشت نیز بسیار مهم است. ما متواضع می مانیم ولی حالا در موقعیت خوبی هستیم. در صحنه گل، یک توپ شگفت انگیز از نیکو شلاتربک گرفتم و او من را در موقعیتی قرار داد که نمی توانستم از دستش بدهم.»

فولکروگ همچنین معتقد بود داور در نیمه دوم یک پنالتی روی او اعلام نکرد: «من برای زدن توپ به هوا پریده بودم و بازیکن پی اس جی من را از پشت هل داد. وقتی در هوا هستید، حفظ کنترل بسیار سخت است و هر فشاری می تواند تعادل‌تان را بر هم بزند. او اجازه نداد من ضربه سر را بزنم و این یک پنالتی واضح بود. 

معتقدم داور اشتباه کرد. در نیمه نهایی لیگ قهرمانان تصمیمات داوری بسیار تاثیرگذارند. فکرمی کنم داور (آنتونی تیلور) نمی خواست سوت بزند و خودش را در موقعیتی دشوار قرار دهد. او به من گفت صحنه واضح نبود. قطعا نتیجه 2-0 پی اس جی را در شرایط بدی قرار می داد اما در هر صورت باید به بازی برگشت برویم و برای فینال 90 دقیقه دیگر بجنگیم.»

دیگر خبرها

  • سپاهانی‌ها اورونوف را به چه روزی انداختند | تصاویری از پای زخمی ستاره پرسپولیس بعد از بازی حساس | داور حتی کارت زرد هم نداد
  • قضاوت «کولینایی» داور بازی پرسپولیس و سپاهان | او مثل کولینا فریاد می‌زد و تذکر سفت و سخت می‌داد | اخراج عالیهشاه درست بود اما...
  • پنالتی واضح بود، داور نگذاشت PSG ناامید برگردد!
  • کارشناسی سه صحنه جنجالی پرسپولیس - سپاهان
  • کارشناس داوری: حیدری قضاوت کولینایی کرد/ اخراج عالیشاه سختگیرانه، اما درست بود
  • اخراج عالیشاه اشتباه بود؛ پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد
  • اخراج عالیشاه درست بود/ بازیکنان قصد عصبی کردن داور را داشتند
  • دیدگاه کارشناس داوری در مورد صحنه‌های مشکوک بازی تراکتور و استقلال
  • پنالتی استقلال مقابل تراکتور سوخت؟ | کارشناس داوری نظر می دهد
  • رئال مادرید اجازه نداد آب خوش از گلوی بایرن مونیخ پایین برود