Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@02:27:41 GMT

رییس جمهور منتخب وابسته به هیچ حزب و جناحی نیست

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۱۴۳۷

رییس جمهور منتخب وابسته به هیچ حزب و جناحی نیست

حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری عصر یکشنبه در جشن شکرانه نعمت حضور در گرگان اظهار داشت: استفاده از نیروی مجرب، جوان و توانمند و تاکید بر شایسته سالاری از ویژگی‌های مدیریتی حجت‌الاسلام‌ رییسی است که در دولت سیزدهم نیز تکرار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: رییس جمهور منتخب در دولت سیزدهم از همه نیروهای دلسوز، پاکدست و توانمند بدون نگاه به نزدیکی آنان به جناح و احزاب برای اداره کشور استفاده خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول شورای هماهنگی ستادهای مردمی حجت‌الاسلام‌ رییسی در گلستان گفت: روز ۲۸ خرداد شاهد حضور چشمگیر، امیدآفرین و دشمن‌شکن از سوی مردم در پای صندوق‌های رای بودیم که برگ زرین دیگری به دفتر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی اضافه کرد.

وی خاطرنشان کرد: دشمن امید داشت نارضایتی‌ از مشکلاتی مانند گرانی، تورم و بیکاری سبب کمرنگ شدن حضور در انتخابات ۱۴۰۰ شود، اما مردم با بصیرت ایران مانند همیشه شمن را ناامید کرد.

طاهری به آرای اهل سنت گلستان به رییس جمهور منتخب اشاره کرد و گفت: مقایسه آرای اهل سنت به رییسی در این دوره نسبت به سال ۹۶، نشان از تغییر رویکرد اهل سنت به ایشان دارد، بطوری که آرای اهل سنت در این دوره ۱۰‌ برابر دوره قبل بود.

میزان مشارکت مردم گلستان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۶۲ درصد بود.

از مجموع یک میلیون و ۳۵۴ هزار نفر واجدین شرایط رای در گلستان بیش از ۸۲۵ هزار نفر در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند.

مردم گلستان به حجت‌الاسلام سیدابراهیم رییسی، عبدالناصر همتی، محسن رضایی میرقاید و سیدامیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی چهار نامزد انتخابات ریاست جمهوری به ترتیب بیش از ۴۶۲ هزار، ۱۳۹ هزار، ۸۴ هزار و ۲۵ هزار رای دادند.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ استان گلستان رییس جمهوری منتخب گرگان گلستان انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰؛ حضور مردم در روز تعیین سرنوشت انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ استان گلستان رییس جمهوری منتخب انتخابات ۱۴۰۰ استان گلستان رییس جمهوری منتخب گرگان گلستان انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ۱۴۰۰ حجت الاسلام اهل سنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۱۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس‌جمهور فرانسه به آلمان می‌رود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، منابع آگاه در دولت فرانسه اعلام کردند که امانوئل ماکرون، رییس‌جمهور فرانسه در ماه «می» به آلمان سفر می‌کند و احتمالاً در ماه «ژوئن» نیز دوباره به آلمان سفر خواهد کرد.

رییس‌جمهور فرانسه اواخر اسفند نیز برای دیدار با اولاف شولتز، صدراعظم آلمان راهی برلین شد؛ سفری که ظاهراً با هدف کاهش تنش بین فرانسه و آلمان درباره جنگ اوکراین انجام شد.

در هفته‌ها و ماه‌های اخیر اخیر تنش بین فرانسه و آلمان درباره کمک نظامی به اوکراین تشدید شده و به عرصه عمومی کشیده شده است.

کد خبر 6090492

دیگر خبرها

  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده
  • آمادگی مازندران برای سفر رییس جمهوری
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رییس جمهور
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است
  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • رییس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • رییس‌جمهور فرانسه به آلمان می‌رود