Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@11:03:42 GMT

حسینی: قراردادها را منتشر کنند تا همه چیز روشن شود

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۱۵۷۳

حسینی: قراردادها را منتشر کنند تا همه چیز روشن شود

کاپیتان پرسپولیس می‌گوید که حرف‌ها را به دو تیم پایتخت می‌چسبانند و بقیه تیم‌ها راحت کارشان را انجام می‌دهند. او همچنین خواهان منتشر شدن قراردادها شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سیدجلال حسینی درباره قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام فوتبال ایران گفت: این قهرمانی مبارک هواداران‌مان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشکلات زیادی داشتیم که 7 بازیکن‌مان در تیم ملی بودند و دو سه بازیکن هم مصدوم در تیم‌مان حضور داشتند. اصلاً کنار هم نبودیم و بعد از تعطیلی اردوی تیم ملی کنار هم تمرین نداشتیم و امروز بازی سختی با تراکتور داشتیم.

مدافع پرسپولیس درباره اینکه هر تعویض این تیم بیرون رفتن یک ملی‌پوش و ورود ملی‌پوشی دیگر بود، خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم خیلی سخت بود، چون همین 7 ملی‌پوش 20 روز کنار ما نبودند.

حسینی درباره شرایط مالی باشگاه پرسپولیس گفت: این مشکلات وجود دارد و آقایان سمیعی و صدری تلاش می‌کنند مشکلات را برطرف کنند. ما هم منتظر حل مشکلات هستیم.

وی درباره اینکه پرسپولیسی‌ها چند درصد دریافتی داشته‌اند، گفت: 55 درصد دریافتی داشتیم. منتظر روشن شدن شرایط هستیم و می‌خواهیم که قراردادها شفاف‌سازی شود.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه منظورش از شفاف‌سازی قراردادها منتشر شدن آنهاست، گفت: بله، ما می‌خواهیم که قراردادها منتشر شود.

حسینی در واکنش به اینکه آیا مطرح شدن انتشار قراردادها در پاسخ به فرهاد مجیدی است که درباره قراردادها صحبت کرده است، تصریح کرد: نه، این صحبت اصلاً درست نیست. چیزهایی که ما می‌گوییم را به استقلال می‌چسبانند و برعکس. همه چیز را به این دو تیم می‌چسبانند و بقیه تیم‌ها راحت کارشان را انجام می‌دهند. نباید اینطور باشد.

وی درباره اینکه آیا مالیات قراردادهایش را خودش پرداخت می‌کند، اظهار داشت: همیشه خودمان پرداخت کردیم. متأسفانه شرایط اینطور است که اداره مالیات کارش را می‌کند. ما در نفت تهران پولی نگرفتیم و منحل شد، اما مالیات آن را پرداخت کردیم. در آن قراردادها هم نه دست‌مان به جایی بند است نه توانستیم یقه کسی را بگیریم و هر جا هم می‌رویم، بدهکار هستیم.

نوراللهی: می‌خواهیم در پایان فصل هدیه کوچکی به هواداران بدهیم

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس سیدجلال حسینی ۸ ۳۸ درصد ۳ ۴۵ درصد استقلال پرسپولیس سیدجلال حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۱۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم از برتری تیمش مقابل پرسپولیس ابراز خوشحالی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیدمجتبی حسینی بعد از برتری تیمش مقابل پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی بسیار خوب و جذابی از آب درآمد. چیزی که خیلی ما را خوشحال کرده، فقط بحث صعود تیم‌مان نیست، چون در جام حذفی تا وقتی قهرمان نشوید سودی برای‌تان ندارد. دو چیز خیلی ما را خوشحال کرده است، اول شکل بازی تیم‌مان است که خیلی شکیل بازی می‌کند و بازیکنان سعی می‌کنند فوتبال خوبی به نمایش بگذارند. دوم هم خوشحالی هواداران و مردم خوب اراک است.

ادامه دارد ...

دیگر خبرها

  • استوری مشترک مربیان و بازیکنان پرسپولیس؛ به جنگیدن ادامه می دهیم!
  • (عکس) تصویر دردناکی که ستاره پرسپولیس منتشر کرد
  • سه راهه ورودی شهرعالیشهر به زودی روشن می‌شود
  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • نوری: دست خدا را بارها در بازی با پرسپولیس دیدم
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • حسینی هرگز اینطور نخندیده بود (عکس)
  • هدیه به حسینی قبل از پرسپولیس
  • قابی زیبا از سیدحسین حسینی کنار دخترش؛ یار همیشگی! + عکس
  • رفع ابهامات حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب قراردادها