Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی، امام جمعه اهر، روسای ادارات تبلیغات اسلامی و شاعران آئینی شهرستان‌های اهر، هریس، کلیبر، ورزقان، خداآفرین و هوراند در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهر برگزار شد.

در این جشنواره ۶۳ شاعر از شهرستان های منطقه ارسباران شامل اهر ، هریس ، کلیبر ، ورزقان ، خداآفرین و هوراند اشعار خود را در مضمون حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) ارائه کردند که ۱۳ اثر به مرحله پایانی راه یافت و از سرایندگان آنها تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حجت الاسلام حسن شعبانی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی طی سخنانی ضمن تبریک دهه کرامت و فرارسیدن سالروز میلاد امام رضا (ع) و یکم تیر ماه سالروز تاسیس تبلیغات اسلامی و همچنین تبریک و تشکر از حضور و مشارکت پرشور مردم منطقه ارسباران در انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا نقش شاعران را در مطالبه گری اجتماعی مهم عنوان کرد و گفت: شعرا باید در اشعار خود ضمن القاء احساسات و عواطف درونی خود و تعاریف و تمجیدات باید در مطالبه گری اجتماعی نقش موثری ایفا نمایند.

او تشریح کرد: در عرصه شعر انتقال پیام به مخاطبین خیلی مهم است و می‌تواند در جریان دهی مثبت و هدفمند بسیار مثمر ثمر باشد و همچنین مدح در شعر نقش بسزایی دارد و شاعران در طول تاریخ با شعر‌هایی که در مدح اهل بیت عصمت و طهارت (ع) سروده اند نقش مهمی در تبلیغ و تبیین دین مبین اسلام و اهداف و آرمان‌های ائمه اطهار ایفا نموده اند.

اودر بخش دیگری از سخنان خود بر تقویت و تربیت شاعران جوان اشاره نمود و برگزاری دوره‌ها و نشست‌ها و جشنواره‌های تخصصی در حوزه شعر درشهرستان‌های ارسباران را ضروری دانست و گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی باتمام توان حمایت خود را از کانون مداحان و شعرای آئینی شهرستان‌ها جهت برگزاری چنین جشنواره‌ها و دوره‌های هدفمندی اعلام می‌نماید.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی در ادمه با تشکر و قدردانی از حضور پرشور مردم منطقه ارسباران در انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا عنوان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تلاش بودند تا به ترفند‌های مختلف مردم را از حضور در انتخابات منع کنند تا بتوانند اهداف شوم خود را عملی سازند که مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور پرشور خود ثابت کردند که در همه حال پای کار این نظام بوده و هستند و خواهند ماند و انشالله با روی کار آمدن دولت جدید انقلابی و ولایی مشکلات و موانع بوجود آمده نیز برطرف شود تا مردم عزیزمان که صاحب اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌باشند در رفاه و آسایش زندگی نمایند.

گفتنی است جشنواره منطقه‌ای شعر کرامت ویژه شهرستان‌های منطقه ارسباران (اهر، هریس، کلیبر، ورزقان، خداآفرین و هوراند) با شرکت ۶۳ شاعر با اشعاری در مضمون حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) و دهه کرامت به میزبانی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهر برگزار و نهایتا ۱۳ اثر به مرحله پایانی راه یافت و از نفرات برگزیده تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شاعران آیینی جشنواره کل تبلیغات اسلامی منطقه ارسباران شهرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۱۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، هاشم زهی فرماندار قصرقند گفت: این بازی‌ها با همکاری استانداری، اداره کل ورزش و جوانان استان و فرمانداری قصرقند با هدف ایجاد شور و نشاط در بین مناطق سیل زده این شهرستان برگزار می‌شود.
دهمرده معاون اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: شهرستان قصرقند در برگزاری بازی‌های بومی و محلی زبانزد است و این جشنواره در احیا این بازی‌ها نقش مهمی دارد.
در پایان این جشنواره از نفرات برتر در رشته‌های مختلف تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • برگزاری نکوداشت یک پژوهشگر موسیقی در فرهنگسرای ارسباران
  • برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه با حضور دو کاروان خدام رضوی همزمان با دهه کرامت
  • برگزاری همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع)
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای برگزاری جشن‌های مردمی است
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها