Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-26@05:15:21 GMT

واکنش عضو فدراسیون به مذاکره با کی‌روش

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۱۶۰۷

رئیس کمیته داوران می‌گوید راجع به سرنوشت اسکوچیچ در هیات رئیسه صحبت نشده است.

خداداد افشاریان ، رئیس کمیته داوران درباره عملکرد داور سوپرجام میان تراکتور و پرسپولیس گفت: داور بازی خوب قضاوت کرد و بازی بی‌حاشیه‌ای داشت. ناظر بازی عملکرد داور را دید و تیم داوری کم اشتباه بود. خدا را شکر روز کم تنشی داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضوی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره سرنوشت همکاری با اسکوچیچ توضیح داد:« الحق و الانصاف راجع به اسکوچیچ هنوز صحبت نشده است.»

او درباره مطرح شدن اسامی‌ مانند کالدرون و کی‌روش بیان کرد:« ما راجع به هیچ گزینه‌ای صحبت نکردیم.»

افشاریان در پایان در پاسخ به این سوال که آیا VAR برای انتخابی جام جهانی در ایران فراهم می‌شود، گفت:« قرار بود در نیم فصل دوم انجام دهیم. هنوز مشخص نیست که برای انتخابی جام جهانی مشخص شود.»

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: اسکوچیچ خداداد افشاریان ایران پرسپولیس فدراسیون فوتبال کی روش اخبار پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۱۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رئیس، نواب رئیس ، دبیرکل، ارکان قضایی، روسای دپارتمان‌های  روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رئیس، دبیر و مسئولان مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

وی افزود: مقرر شد نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند. همچنین قرار شد حضور تماشاگران متعاقب با آیین‌نامه بلیت فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

دیگر خبرها

  • اولین واکنش رئیس فدراسیون والیبال به انصراف محمد موسوی از تیم ملی +فیلم
  • واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • رئیس لالیگا: 5 میلیون یورو برای تکنولوژی گل زیاده!
  • تایید مذاکره بایرن با رانگنیک
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • رئیس FIA: می‌دانم چه کسی پشت اتهامات علیه من است
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • واکنش معاون باشگاه تراکتور به خبر مذاکره با کلینزمن