Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از سال ۲۰۰۰، این نخستین باری بود که آتزوری تمامی بازی های خود در مرحله گروهی جام ملت های اروپا را با برد پشت سر گذاشت. 

روبرتو مانچینی به این می بالد که با وجود اعمال هشت تغییر در ترکیب اصلی ایتالیا مقابل ولز، هویت و یکدلی تیم دست نخورده باقی ماند. 

به گزارش طرفداری و به نقل از فوتبال ایتالیا، تک گل متئو پسینا مقابل ولز، یازدهمین برد و یازدهمین کلین شیت پیاپی آتزوری را به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مانچینی در پایان این مسابقه به خبرنگاران گفت:

نمی توانستیم از این بهتر کار کنیم؛ شاید تنها چیزی که می شد در آن بهتر عمل کرد، زدن گل های بیشتر بود. کار آسانی نداشتیم. یک بازی بسیار سخت و فیزیکی بود. بچه ها واقعا خوب کار کردند. این که هویت تیم دست نخورده ماند نکته مهمی است چرا که عوض کردن سه - چهار بازیکن نباید تفاوتی رقم بزند. همه آن ها می دانند چه کاری باید انجام بدهند و این طور بود که نتیجه کار فرقی نکرد. امروز این بازیکنان نشان دادند که همه اعضای تیم انتخاب اول هستند. این که ما به برد نیاز نداشتیم کار ما را از لحاظ ذهنی سخت کرد ولی در هر حال برای برنده شدن تلاش کردیم و این نشان دهنده خیلی چیزهاست. 

ایتالیا پس از ۹۱ سال، همچون ویتوریو پوتزو ۳۰ مسابقه پیاپی بدون شکست را پشت سر گذاشته است. مانچینی به عنوان یکی از عوامل اصلی ثبت این رکورد گفت:

پوتزو جام های مهم زیادی هم کسب کرد بنابراین ما هنوز خیلی با آن سطح فاصله داریم. یک چیز قطعی است و آن این که هر کسی به مرحله یک هشتم می رسد، می تواند قهرمان یورو شود. همه بازی ها دشوار هستند و ما نباید تصور کنیم که می توانیم در همه آن ها برنده شویم یا چیز دیگری را تضمین شده بپنداریم. ما سپاسگزار لطف مردم شهر رم هستیم و امیدواریم زندگی بار دیگر برای همه لذتبخش شود. 

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس میان عزیزی خادم و دراگان اسکوچیچ در منامه چه گذشت؟ راز دلخوری رییس فدراسیون از سرمربی تیم ملی پیشروی فرهاد مجیدی تا پشت در اتاق وزیر ورزش / پشت پرده افشاگری تازه سرمربی استقلال پیشنهاد 30 میلیارد تومانی باشگاه لیگ برتری به علی کریمی به کلاس درس یورو خوش آمدید؛ چرا اسپانیا با مالکیت 82 درصدی گل نزد؟ با رهبر جدید رئال مادرید آشنا شوید؛ ورود به دوران پسا راموس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۱۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکوردی تاریخی و بی‌سابقه در انتظار رئال

به گزارش "ورزش سه"، رئال فصلی فوق العاده را سپری می کند. در فصلی که بدون شماره 9 بزرگ شروع شد و برای اولین بار هیچ بازیکنی با شماره 9 در فهرست رئال قرار نگرفت و با مصدومیت رباط صلیبی تیبو کورتوا، ادر میلیتائو و داوید آلابا ادامه یافت، رئال در بهترین شرایط برای کسب قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان است.

امشب ممکن است قهرمانی رئال در لالیگا قطعی شود و این تیم باید چهارشنبه در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان نیز از سد بایرن بگذرد تا به یک فینال دیگر برسد.

در بسکتبال نیز شرایط رئال عالی است. رئال که در این رشته نیز با ده قهرمانی اروپا پرافتخارترین است، بار دیگر به نیمه نهایی رسیده و در لیگ داخلی اسپانیا نیز صدرنشین است. 

هرگز سابقه نداشته رئال در هر دو رشته در یک فصل قهرمان لیگ داخلی و لیگ قهرمانان اروپا شود ولی حالا این مهم در دسترس است. سابقه داشته که رئال در یک فصل هم در فوتبال و هم بسکتبال قهرمان اروپا شود ولی در آن فصول در لیگ داخلی ناکام مانده است. امسال اوضاع متفاوت خواهد بود و رکوردی تاریخی به ثبت می رسد؟

دیگر خبرها

  • قطعی: رم علیه بند خرید هم‌تیمی سردار
  • لیگ NBA| قهرمان مغلوب مینه‌سوتا شد
  • قبل از نهایی شدن قهرمانی: رئالی‌ها جشن را شروع کردند
  • شناگران خراسان رضوی قهرمان مسابقات قهرمانی شنای جانبازان کشور شدند 
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد
  • رکوردی تاریخی و بی‌سابقه در انتظار رئال
  • رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا / واردات ایتالیا از ایران ۲ برابر شد
  • رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا/ واردات ایتالیا از ایران ۲ برابر شد
  • واردات ایتالیا از ایران ۲ برابر شد
  • غول دوم در راه رویای غیرممکن ایران: قهرمان جهان!