Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رسول خطیبی پس از شکست در سوپرجام فوتبال ایران، اظهار داشت: بازی تمام شد، اما به آن عده تبریک می‌گویم که با انواع و اقسام کارشکنی‌ها تمرکز و آرامش ما را در روزهای گذشته سلب کردند. 

وی افزود: به دولت و وزارت ورزش تبریک می‌گویم که در روزهای پایانی کارشان یک جام دیگر به تیم‌شان هدیه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جام نوش جان آقایان. 

سرمربی تیم فوتبال تراکتور ادامه داد: ما تاوان می‌دهیم؛ تاوانِ خصوصی بودن و تاوان شهرستانی بودن. همه چیز از نحوه برگزاری، داوری و ... مشخص بود. یک نمونه آن در صحنه گل تیم حریف نمایان شد و سروصدا و خوشحالی سکوها هم مشخص شد که  هوادار را با عنوان عوامل برگزاری وارد ورزشگاه کرده بودند. 

خطیبی گفت: نمی‌خواهم کسب این جام از سوی پرسپولیس را زیر سوال ببرم و کاری با این باشگاه ندارم، چون الان هر حرفی که بزنم توجیه است و در آینده همه چیز مشخص و عیان خواهد شد.

انتهای پیام/60017

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس وزارت ورزش فوتبال تبریک فارس تبریز تراکتور رسول خطیبی سوپر جام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۱۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«عاقل منش» عضو شورای شهر رشت شد

پس از تعلیق شش ماهه علیرضا تاج شهرستانی از سوی مقام قضایی، محمدحسن عاقل منش رسما به عنوان عضو جدید و جایگزین وی در شورای اسلامی شهر، معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، در جلسه علنی امروز_ یکشنبه نهم اردیبهشت_ شورای اسلامی شهر رشت، محمدحسن عاقل منش به عنوان عضو جدید شورای رشت جایگزین علیرضا تاج شهرستانی معرفی شد و پس از قرائت سوگندنامه برای چهارمین بار به طور رسمی فعالیتش را به عنوان یکی از منتخبان مردم رشت در شورای اسلامی شهر آغاز کرد.

پس از تعلیق شش ماهه علیرضا تاج شهرستانی عضو شورای اسلامی شهر رشت از سوی مقام قضائی، محمدحسن عاقل منش عضو علی‌البدل شورا با تأیید فرمانداری شهرستان رشت وارد شورای اسلامی شهر شد.

در این جلسه امروز، محمدحسن عاقل‌منش با رأی قاطع اعضای شورای شهر رشت به عضویت کمیسیون‌های فرهنگی، بهداشت، برنامه و بودجه و ماده ۱۰۰ درآمد.

کد خبر 748809

دیگر خبرها

  • «عاقل منش» عضو شورای شهر رشت شد
  • زمان قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • چرا فعالان بخش خصوصی از تعطیلی پنجشنبه‌ها استقبال نمی‌کنند؟
  • تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • ۸ تیم مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم مشخص شد
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟
  • تغییر مدیریت در کار نیست؛ مدیران سرخابی حداقل تا پایان فصل در استقلال می‌مانند