Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@12:30:19 GMT

موارد ابتلای جدید کرونا در مازندران به ۶۴ نفر رسید

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۱۹۱۸

موارد ابتلای جدید کرونا در مازندران به ۶۴ نفر رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، در حالی استان مازندران به پیشواز هفدمین ماه از شیوع ویروس کرونا می‌رود که نگرانی‌های کرونایی کماکان ادامه دارد.

بعد از چند روز گذشته که شاهد کاهش موارد ابتلا در استان بودیم طی ۲۴ ساعت گذشته شاهد روند افزایشی موارد ابتلا بودیم.

دکتر سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این زمینه گفت:  طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۵۶ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: طی همین مدت تعداد ۷۵ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: هم اکنون  ۲۱۵ نفر مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۵۰ نفر نیز  با علائم حاد تنفسی در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند.

دکتر سیدفرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر  ۸۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند، تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته هشت بیمار جدید بستری و ۱۲ بیمار هم  ترخیص شدند.

وی گفت: ۳۷بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

طی شبانه روز گذشته با بستری شدن تعداد ۶۴ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۲۹۵ نفر رسید.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج


 

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران آخرین وضعیت کرونا در مازندران دانشگاه علوم پزشکی پزشکی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۱۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد سکوهای پرسپولیسی در وطنی مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در جدالی بسیار حساس میزبان پرسپولیس در ورزشگاه وطنی است. فصل گذشته سرخ‌های تهرانی در این شهر جام قهرمانی لیگ را بالای سر بردند اما حالا شرایط کاملا متفاوت است.

پرسپولیس در مازندران طرفدار دارد اما حالا مازنی‌ها خطر سقوط را برای تنها نماینده استان‌شان در لیگ حس می‌کنند و همین موضوع کار را برای سرخ‌های تهرانی سخت‌تر خواهد کرد.

در این مسابقه برای تیم میهمان ۶۰۰ بلیت در نظر گرفته شده و تعداد محدودی از هواداران پرسپولیس می‌توانند از تیم‌شان در ورزشگاه وطنی حمایت کنند.

انتظار می‌رود روز دوشنبه ظرفیت این ورزشگاه کاملا پر شود و هواداران نساجی روز سختی را برای پرسپولیسی‌ها رقم بزنند.

دیگر خبرها

  • ۶ هزار بیمار خاص تحت پوشش کمیته امداد اصفهان هستند
  • سالانه ۳هزار بیمار به بیماران صعب العلاج گلستان اضافه می شود
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • هوش مصنوعی به این زودی جایگزین پزشکان اورژانس نمی‌شود
  • ۳۲ مرکز خرید گندم و کلزا در مازندران تجهیز شدهذاست
  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده در مازندران
  • ۲۲ مرکز مهر در مازندران فعالیت می کند
  • تا کنون حدود ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران انجام شده است/
  • تعداد سکوهای پرسپولیسی در وطنی مشخص شد
  • انتقال هوایی بیمار سکته قلبی از داران به بیمارستان چمران اصفهان