Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@05:56:54 GMT

یمن فیلم سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکا را منتشر کرد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۲۰۴۶

‍‍‍‍‍‍

دریافت 7 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه المسیره یمن فیلمی از سرنگونی یک فروند پهپاد جاسوسی آمریکایی توسط نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن را منتشر کرد.

گفتنی است که «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن روز یکشنبه از سرنگونی یک فروند پهپاد جاسوسی متعلق به ایالات متحده آمریکا توسط نیروهای ارتش این کشور خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: پدافند هوایی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن موفق شده پهپاد جاسوسی آمریکایی از نوع «اسکن ایگل» را با موشک زمین به هوا در استان «مأرب» ساقط کند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن افزود: این پهپاد در حال انجام اقدامات خصمانه در منطقه «المشجح» شهر «صراوح» استان مأرب ساقط، از روند سرنگونی آن تصویربرداری و به زودی منتشر خواهد شد.

وی یادآور شد: نیروهای مسلح یمن از هیچ تلاشی برای دفاع از حریم هوایی خود فروگذار نخواهند کرد.

کد خبر 5240516

منبع: مهر

کلیدواژه: یمن پهپاد آمریکایی استان مأرب ایالات متحده امریکا فلسطین رژیم صهیونیستی ایران عراق جو بایدن روسیه ولادیمیر پوتین انتخابات 1400 برجام سیدابراهیم رئیسی افغانستان عربستان سعودی ترکیه پهپاد جاسوسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۲۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه ۲۹ پهپاد اوکراینی و ۵ «هامر» ساخت فرانسه را سرنگون کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه امروز سه شنبه در بیانیه ای در خصوص روند ادامه عملیات ویژه روسیه در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: واحدهای یگان جنوب مواضع ارزشمندتری را در اختیار گرفتند، دشمن در دونتسک متحمل شکست شد؛ کی یف قریب به ۴۰۰ نیروی خود را از دست داد.

وزارت دفاع روسیه در این خصوص می افزاید: واحدهای یگان شرق مواضع ارزشمندتری را به دست آوردند، نیروهای مسلح اوکراین نزدیک به ۱۱۰ نیروی نظامی خود را از دست دادند.

بیانیه مذکور در ادامه اضافه می‌کند: واحدهای یگان مرکز ۹ ضدحمله نیروهای مسلح اوکراین را دفع کردند، دشمن قریب ۴۱۰ پرسنل نظامی، یک تانک و یک دستگاه توپ «دانا ۲» ساخت جمهوری چک را از دست داد.

این بیانیه در ادامه می‌افزاید: طی شبانه روز گذشته سامانه های پدافند هوایی ۲۹ پهپاد اوکراینی و ۵ بمب هدایت شونده «هامر» ساخت فرانسه را سرنگون کردند.

ضدحملات ارتش اوکراین که از پیش‌تر مقامات و رسانه های غربی و اوکراینی با آب‌وتاب فراوان وعده آن را داده بودند، سرانجام ۴ ژوئن (۱۴ خرداد سال ۱۴۰۲) بی‌سروصدا و بدون اعلام رسمی در محورهای مختلف آغاز شد و بنا بر گزارش‌ها، نیروهای اوکراینی نه تنها تاکنون موفق به شکست خطوط دفاعی ارتش روسیه و پیشروی چشمگیری نشدند، بلکه حجم زیادی از تجهیزات نظامی مدرن اهدایی غربی‌ها نیز در این ضدحملات نابود شده یا سالم به تصرف نیروهای ارتش روسیه درآمد.

کد خبر 6094465

دیگر خبرها

  • آغاز مرحله چهارم عملیات‌ ارتش یمن علیه رژیم صهیونیستی
  • یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات علیه اسرائیل خبر داد
  • یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات‌ علیه اسرائیل خبر داد
  • سرنگونی ۶ پهپاد اوکراینی به دست نیروهای روسی
  • آمریکا مدعی سرنگونی سه پهپاد یمنی شد
  • دو دهه «جنگ با ترور» بوش ارتش آمریکا را تضعیف کرده است
  • ۱۲ پهپاد اوکراینی در مناطق مختلف روسیه سرنگون شدند
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به مناطق مختلف روسیه/اوکراین ۳۰۰ هزار پهپاد می‌خرد
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین
  • روسیه ۲۹ پهپاد اوکراینی و ۵ «هامر» ساخت فرانسه را سرنگون کرد