Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@13:28:54 GMT

پلیس ،کلیپ قتل ۳ جوان در شهر یاسوج را تکذیب کرد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۲۱۵۷

پلیس ،کلیپ قتل ۳ جوان در شهر یاسوج را تکذیب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سردار "کیقباد مصطفایی" فرمانده انتظامی استان ضمن تکذیب ادعای محتوای کلیپ منتشر شده مبنی بر قتل۳ نفر جوان توسط پلیس در یاسوج توضیح داد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در پی نارضایتی و اعتراض روز جاری تعدادی از هواداران یکی از کاندیداهای شورای اسلامی شهر یاسوج و تجمع معترضان مقابل فرمانداری شهرستان مذکور و اقدامات هنجارشکنانه و دستگیری چند نفر از هنجارشکنان توسط پلیس، معترضین متفرق شدند‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: کلیپ منتشر شده در فضای مجازی هیچگونه ارتباطی به جریان انتخابات نداشته و مربوط به گازگرفتگی ۳ نفر جوان در سنوات گذشته در یکی از استان‌های همجوار است.

 این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: متاسفانه عده‌ای انگشت‌شمار به قصد تشویش اذهان عمومی اقدام به انتشار این کلیپ کردند که قطعاً موضوع از سوی پلیس رسیدگی و با منتشر کنندگان آن طبق قانون برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با توصیه به مردم در خصوص عدم توجه و اعتنا به برخی کلیپ ها و مطالب منتشر شده در فضای مجازی خاطرنشان کرد: پلیس با افرادی که قصد برهم زدن امنیت ذهنی و روانی جامعه را داشته باشند برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: پلیس فضای مجازی قتل تکذیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۲۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۱۰۰ میلیارد ریال اخلال در نظام اقتصادی توسط مامورین پلیس امنیت اقتصادی در زاهدان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت اقتصادی از وقوع یک مورد اخلال در نظام اقتصادی رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران با رصد تخصصی دریافتند اشخاصی به هویت‌های معلوم با سوءاستفاده از تعداد زیادی کارت سوخت خودروهای سنگین اقدام به اخلال در نظام اقتصادی کرده‌اند.

وی ادامه داد: در این راستا دو نفر متخلف دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند که کارشناسان ارزش این تخلف را حدود 100 میلیارد ریال تخمین زدند.

انتهای پیام/

 

 

 

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • تجلیل ساوجی‌ها از اجرای طرح نور توسط پلیس
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • اختلاف حساب منجر به قتل یک جوان خویی شد
  • توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک
  • درگیری دو دانش‌آموز در شوش منجر به قتل شد
  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد
  • پلیس به وظیفه قانونی خود در ورزشگاه عمل کرد