Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-04@03:09:48 GMT

رونالدو به دایی نزدیک‌تر شد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۲۲۰۱

رونالدو به دایی نزدیک‌تر شد

گروه ورزشی/ مرحله گروهی یورو 2020 در حالی ادامه دارد که در بازی‌های یکشنبه مجارستان و فرانسه به تساوی 1-1 رسیدند تا خروس‌ها باز هم در تقابل با مجارها ناکام بمانند. فرانسه از سال 1965، 5 بار به مصاف مجارستان رفته ولی هیچ وقت به پیروزی نرسیده و 3 شکست و 2 تساوی داشته است.

نکته جالب این دیدار حضور بیش از 65 هزار تماشاگر در ورزشگاه فرانس پوشکاش بوداپست بود تا رکورد حضور هواداران در ورزشگاه‌ها پس از شیوع ویروس کرونا شکسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورزشگاه فرانس پوشکاش تنها ورزشگاه میزبان یورو 2020 است که هواداران با بیشترین ظرفیت تماشاگر(صددرصد) می‌توانند در آن حاضر شوند. دیگر بازی گروه F آلمان و پرتغال در ورزشگاه آلیانس آرنا شهر مونیخ مقابل هم قرار گرفتند که ژرمن‌ها 4-2 به برتری رسیدند تا دوباره خود را مدعی نشان دهند.
در 67 بازی پرتغال در جام‌های جهانی و یورو این تیم فقط دو بار 4 گل دریافت کرده که یکی این بازی و دیگری باز هم مقابل آلمان در جام جهانی 2014 بود. همچنین با دو گل به خودی گوئیریرو بازیکن پرتغال به سود آلمان، پرتغال اولین تیم اروپایی شد که در یورو و جام جهانی 2 گل به خودی می‌زند. ضمن اینکه یورو 2020 با 5 گل به خودی در ادوار یورو رکورددار شد. در این بازی کریستیانو رونالدو گل اول پرتغال را زد تا 107 گله شود و 2 گل تا رسیدن به رکورد 109 گله علی دایی فاصله داشته باشد. به علاوه این، رونالدو به رکورد میروسلاو کلوزه رسید که هر دو در جام‌های جهانی و یورو 19 گل زده‌اند و بین بازیکنان اروپایی رکورددار هستند. کای هاورتز هم با 22 سال و 8 روز سن جوان‌ترین گلزن تاریخ آلمان در ادوار یورو لقب گرفت. آلمان هم به اولین تیمی در اروپا تبدیل شد از 300 گل زده در یورو و جام جهانی عبور کرده و حالا 302 گل زده است. در گروه E هم اسپانیا و لهستان به تساوی 1-1 رسیدند. روبرت لواندوفسکی با گلزنی در این دیدار اولین بازیکن لهستان شد که در 3 یورو 2012، 2016 و 2020 گلزنی می‌کند. همچنین کاسپر کوزلوفسکی با حضور مقابل اسپانیا با 17 سال و 246 روز، رکورد چند روز پیش جود بلینگهام بازیکن انگلیس را شکست و تبدیل به جوان‌ترین بازیکن تاریخ یورو شد.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۲۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت کریستیانو رونالدو با رودیگر؛ 5 بازیکن برتر تاریخ رئال مادرید! / عکس

ستاره آلمانی 5 بازیکن برتر تاریخ رئال مادرید را انتخاب کرده و با واکنش مثبت CR7 نیز مواجه شده‌است.

طرفداری | آنتونیو رودیگر 5 بازیکن تاریخ رئال مادرید را انتخاب کرده که با واکنش مثبت کریستیانو رونالدو همراه شده‌است.

به تازگی ویدیویی از آنتونیو رودیگر در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شده که در جریان آن 5 بازیکن برتر تاریخ رئال مادرید را انتخاب می‌کند. ستاره آلمانی به ترتیب نام کریستیانو رونالدو، زین الدین زیدان، رائول، سرخیو راموس و رونالدو نازاریو را بر زبان می‌آورد، یعنی به اعتقاد رودیگر، اسطوره پرتغالی بهترین بازیکن تاریخ لوس‌بلانکوس است. 

زیر پست اینستاگرامی یکی از صفحاتی که ویدیوی آنتونیو رودیگر را منتشر کرده، کامنت کریستیانو رونالدو دیده می‌شود که به نوعی نشان می‌دهد با انتخاب‌های رودیگر موافق است. رونالدو بهترین گلزن و دومین پاسور برتر تاریخ باشگاه رئال مادرید به شمار می‌رود که موفق به کسب 4 توپ طلا و 4 لیگ قهرمانان اروپا در طی 9 سال حضور در سانتیاگو برنابئو شد.

کامنت کریستیانو رونالدو و تشویق رودیگر به خاطر انتخاب‌های او

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • تمجید فوق‌العاده نشریه فورفورتو از علی دایی | او سوپراستار بین‌المللی فوتبال است | شاید نمی‌دانستید که علی دایی آنجا حضور داشت!
  • یک ایرانی در نیمه نهایی چمپیونز لیگ
  • بازیکن پرافتخار تیم ملی: همین حالا کمک کنید
  • شاید نمی‌دانستید که علی دایی آنجا حضور داشت!
  • موافقت کریستیانو رونالدو با رودیگر؛ 5 بازیکن برتر تاریخ رئال مادرید! / عکس
  • پیش‌بینی ژوزه مورینیو: یکی از این سه تیم قهرمان یورو 2024 می‌شود
  • ستاره پی‌اس‌جی در خطر از دست دادن یورو 2024
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان|دو بازیکن سابق به سمت نیمکت پرسپولیس نرفتند/دریگیری روی سکوها+عکس و فیلم
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد