Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-29@15:27:04 GMT

پیام نیازمند دو پیشنهاد دارد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۲۲۵۱

پیام نیازمند دو پیشنهاد دارد

مدیر برنامه‌های پیام نیازمند دروازه‌بان ملی‌پوش سپاهان درباره وضعیت این دروازه‌بان برای فصل آینده توضیحاتی ارائه کرد.

پیام نیازمند دروازه‌بان ملی‌پوش سپاهان هنوز به پیشنهاد این باشگاه برای تمدید قرارداد پاسخ مثبت نداده است. این در حالی است که قرارداد نیازمند رو به اتمام است و در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلاش باشگاه سپاهان برای حفظ این دروازه‌بان ادامه دارد، ولی در هفته‌های اخیر شایعه جدایی نیازمند از جمع زردپوشان اصفهانی مطرح شده و گفته می‌شود که این دروازه‌بان قرار است راهی لیگ پرتغال شود.

علی طیبی مدیر برنامه‌های نیازمند درباره اینکه آیا این دروازه‌بان به صورت قطعی از سپاهان جدا خواهد شد، گفت: نیازمند دو پیشنهاد از لیگ پرتغال دارد، ولی واقعیت این است که هنوز تصمیمی در مورد فصل آینده نگرفته‌ایم. در حال حاضر تمام تمرکز پیام روی بازی‌های سپاهان در ادامه فصل جاری مسابقات لیگ برتر است و قرار است در پایان فصل در مورد آینده‌اش تصمیم بگیرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا قراردادی بین نیازمند و تیم‌های پرتغالی امضا شده است، تصریح کرد: خیر، پیام هنوز با هیچ تیمی قرارداد امضا نکرده و تحت قرارداد باشگاه سپاهان است. نیازمند سه فصل خوب را در سپاهان سپری کرده است و این تیم را دوست دارد. قرار است این دروازه‌بان بعد از اتمام فصل در مورد آینده‌اش تصمیم بگیرد. در این مدت هم شایعات زیادی درباره این دروازه‌بان مطرح شد که حقیقت ندارد./ تسنیم

بیشتر بخوانید:

اسکوچیچ: از پرسپولیس، استقلال و سپاهان پیشنهاد داشتم

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۲۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟

 علیرضا بیرانوند که از ناحیه مچ دست دچار مصدومیت شده بود و حالا چند روزی است تمرینات اختصاصی خود را آغاز کرده است، به دنبال این است که هرچه زودتر به ترکیب اصلی تیمش بازگردد اما شرایط او به گونه‌ای نیست که بتواند زمان نزدیکی برای بازگشت او به دروازه پرسپولیس متصور بود.

پیگیری‌های ایسنا در این زمینه نشان می‌هد که بیرانوند احتمالا در دیدار هفته بیست‌وپنجم پرسپولیس برابر سپاهان هم غایب است و اوسمار ویرا باید از امیر رضا رفیعی درون دروازه استفاده کند.

tags # علیرضا بیرانوند ، سپاهان ، پرسپولیس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • عکس| گلر پرسپولیس به سپاهان می رسد؟
  • دروازه‌بان پرسپولیس به دیدار با سپاهان می رسد؟
  • مایک منیان و تردید در مورد آینده‌اش در میلان
  • آخرین وضعیت بیرانوند برای همراهی پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • عکس| پیام احساسی کاپیتان استقلال به جانشینش در تبریز
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
  • بیرانوند به سپاهان می‌رسد؟
  • بازسازی بافت تاریخی شهرکرمان نیازمند طرحی کارشناسی و آینده نگراست
  • بازگشت نیازمند پس از غیبت در ۲+۵ مسابقه