Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@12:52:34 GMT

اعلام نتایج دهمین دوره جشنواره نوجوان سالم

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۲۷۲۲

اعلام نتایج دهمین دوره جشنواره نوجوان سالم

ایسنا/مازندران معاون پرورشی و فرهنگی اموزش و پرورش مازندران از اعلام نتایج استانی دهمین دوره جشنواره نوجوان سالم خبر داده و گفت: ۱۳۲ اثر برگزیده از استان مازندران به دبیرخانه کشوری جشنواره ارسال شد.

«محمد شعبانی» با اعلام پایان مرحله استانی دهمین دوره جشنواره نوجوان سالم گفت: ۱۲۳۹ اثر از شهرستان‌ها و مناطق استان به دبیرخانه استانی رسید که از این میان پس از داوری آثار، ۱۳۲ اثر به عنوان آثار برگزیده به دبیرخانه کشوری ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این جشنواره در سه بخش خلاقیت های دانش آموزی، ابتکارات مدرسه و ابتکارات جامعه محور برگزار شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران ادامه داد: شیوه های زندگی سالم، پیشگیری از رفتارهای پرخطر  و تعمیق و تقویت باورهای دینی را از موضوعات جشنواره دهم ذکر کرد.

شعبانی تصریح کرد: جشنواره نوجوان سالم هر ساله جهت گسترش نهضت فرهنگی در بین دانش آموزان،همکاران و والدین در محورهای نقاشی، روزنامه دیواری، فیلم کوتاه، انیمیشن و موشن گرافی، مقاله، خلاقیت و ابتکارات مدرسه ای، ایده پردازی، اقدام پژوهی و غیره برگزار می گردد.

وی با اشاره به قالب آثار در بخش‌های مختلف گفت: قالب آثار در بخش ابتکارات مدرسه‌ای، الگوها و فنون آموزش و تدریس پیشگیری در کلاس، طرح درس و راهنمای تدریس در کلاس، فیلم مستند تدریس پیشگیری در کلاس بود. برنامه عمل سالانه مدیر برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی، طرح یا پروژه نوآورانه مدرسه برای آموزش و فرهنگ سازی در زمینه پیشگیری و پروژه‌ها و ملاحظات موردی برای توانمندسازی از قالب های آثار در بخش پژوهش های ابتکاری بود.

شعبانی تصریح کرد: تدوین نیمرخ چالش ها و فرصت های مدرسه، تدوین نیمرخ راهکارها و ایده ها، طراحی پروژه کوچک، حمایت جویی پروژه کوچک و اجرا و مستند سازی پروژه کوچک نیز قالب های بخش ابتکارات جامعه محور را تشکیل می‌داد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران،این مقام مسئول استانی خاطرنشان کرد: اختتامیه جشنواره که دبیرخانه کشوری آن در شهرستان‌های استان تهران واقع است در مردادماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد و امیدواریم با ۱۳۲ اثری که از مازندران به این دبیرخانه ارسال شده، شاهد کسب نتایج خوبی باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری جشنواره نوجوان سالم جشنواره نوجوان سالم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۲۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود

پانزدهمین جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی با هدف عرض ارادت شاعرانِ شعر کودک و نوجوان به ساحت مقدس امام رضا (ع) در همدان برگزار می‌شود.

این مراسم همراه با نکوداشت چهره برجسته شعر کودک و نوجوان رضوی استاد «جواد محقق» است، هم‎چنین در این مراسم کتاب «این لحظه‌ها را دوست دارم» اثر مریم زرنشان رونمایی می‌شود و مورد نقد و بررسی قرار می‏‎گیرد.

این جشنواره رضوی پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۵:۳۰ در مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی و به همت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • چگونه نوجوانان امروز را به خواندن کتاب‌های ایرانی علاقه‌مند کنیم؟/ ادبیات نوجوان در سایه غلبه ترجمه
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در کرمان
  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • برای تقویت میدان کتاب کودک و نوجوان چه باید کرد؟
  • برگزاری نخستین جشنواره "فیلم رضوان" نوآوری این دوره از جشنواره امام رضا (ع) است
  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا