Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه مستند، «روز‌های ملی» تولید جدید شبکه مستند، پرتره‌ای از رضا فیاضی بازیگر، نویسنده، صداپیشه و کارگردان ایرانی است.

توکلی کارگردان این مستند، گفت: این فیلم در ۵۷ دقیقه به زندگی شخصی و حرفه‌ای رضا فیاضی پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلمبرداری این مستند زمانی که ایشان مشغول ساخت پروژه عروسکی «جال جمالو» برای کیش بودند، آغاز شد و از لوکیشن‌های این فیلم می‌توان به واحد عروسکی کانون پرورش فکری، منزل این هنرمند و ... اشاره کرد.

این کارگردان افزود: از آنجا که رضا فیاضی در هنر‌های مختلفی مثل بازیگری، کارگردانی، کار‌های عروسکی، آثار تاریخی مثل امیر کبیر و .. فعالیت داشته، خوشبختانه فیلم ما رنگ آمیزی مختلفی به خود گرفته و متنوع شده است.

وی درباره انتخاب نام فیلم هم گفت: تولد آقای فیاضی با ملی شدن صنعت نفت همزمان است و این تقارن باعث شده بود که خانواده ایشان را ملی صدا کنند. نام فیلم از این خاطره جالب تاریخی وام گرفته شده است.

«روز‌های ملی» قسمت جدیدی از مجموعه مستند‌های پیشکسوتان دوبله و صداست که در شبکه مستند تولید می‌شود. این مستند امروز ساعت ۱۰ روی آنتن شبکه مستند می رود.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رضا فیاضی مستند تلویزیونی شبکه مستند رضا فیاضی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۲۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش مستند «مسئله حجاب» از شبکه یک

مستند «مسئله حجاب» امشب همزمان با سالگرد شهادت استاد مطهری روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مستند «مسئله حجاب» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدرضا آزادخاطر همزمان با سالگرد شهادت استاد مرتضی مطهری، امشب ساعت 18:45 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

این مستند محصول مشترک موسسه اندیشه شهید آوینی و شبکه یک سیما است که تلاش دارد ضمن بازخوانی دیدگاه‌های شهید مطهری نسبت به مقوله حجاب، نسبت آن با چالش‌های امروز جامعه ایرانی را نیز به تصویر بکشد.

ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم

مستند «مسئله حجاب» روایتگر چالش‌های مرتبط بــا نقش زنان در جامعه ایرانی طی دهه‌های گذشـته است.

استاد شهید مرتضی مطهری از اسلام‌شناسان و متفکران برجسته شیعه بود که در شامگاه روز سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1358 پس از پایان جلسه درس، در خیابان امین‌الدوله هدف گلوله یکی از افراد گروه فرقان قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان طرفه به شهادت رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پخش مستند «مسئله حجاب» از شبکه یک
  • ببینید | «ابو جهاد» به روایت مستند
  • پخش مستند «ابوجهاد» از شبکه مستند
  • «بیگانه» در آنتن شبکه ۳ دیده ‌می‌شود
  • معرفی بهترین مستندهای جهان
  • مستند «ابوجهاد» از شبکه مستند پخش می‌شود
  • مستندی درباره مادری که دو بازیگر نقش دو دختر گمشده اش را بازی می کنند
  • «در پا به ماه» نسخه نپیچیدیم بچه‌دار شوید/ تولد ۲۰ نوزاد را دیدیم
  • ۸ انیمیشن کلاسیک که باید حتما ببینید | از والت دیزنی تا میازاکی
  • وقتی «خانه خدا» سینماها را شلوغ کرد