Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیگر سریال «محکومین» گفت: متاسفانه ما هنوز مثل ۱۵ سال پیش قرارداد می‌بندیم و وقتی اعتراضی هم می‌کنیم با بهانه‌های مختلفی از جانب تهیه‌کننده‌ها مواجه می‌‍شویم اما در این میان یک عده‌ای خاص و نور چشمی قرارداد‌های نجومی می‌بندند و دستمزد‌های بالایی می‌گیرند.

ساقی زینتی در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان پیرامون نقش خود در سریال «کلبه‌ای در مه» گفت: دلیل اصلی حضور من در سریال «کلبه‌ای در مه» بازی در قالب نقش یک رمال شمالی بود چرا که در سینما و تلویزیون همیشه رمال جنوبی داشته‌ام اما هیچگاه نقش رمال‌های شمالی به تصویر در نیامده بود و این برای من چالش خوبی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن آنکه داستان سریال «کلبه‌ای در مه» چفت و بست محکمی دارد.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار تئاتر طی هفته جاری اینجا کلیک کنید

وی در همین راستا ابراز کرد: همه در سال‌هایی از زندگی خود با رمال‌ها آشنایی داشته‌ایم و کم و بیش از خصوصیات و شاخصه‌های مهم این شخصیت‌ها خبر داریم. الان هم در هر محله‌ای رمال و فال‌گیر و .. رواج دارد و من هم به دلیل نا آگاهی ۱۵ سال پیش از نزدیک با این‌ افراد آشنایی پیدا کردم که امروز برای بازی در این سریال «کلبه‌ای در مه» و نقشم به من کمک کرد. ضمن آنکه از تجربیات دیگران هم برای ایفای هرچه بهتر نقشم بهره برده‌ام.

بازیگر سریال «دادستان» در خصوص داستان فیلم و بازخورد‌ها نسبت یه سریال «کلبه‌ای در مه» بیان ،کرد: قصه اصلی و چهارچوب کلی داستان سریال «کلبه‌ای در مه» زیبا است و ستون این سریال بنای درستی دارد. با داستان خوب دکوپاژ هم می‌آید و همه چیز در جای درست خود قرار می‌گیرد. «کلبه‌ای در مه» با مردم ارتباط خوبی برقرار کرده و هر وقت سکانس‌های من پخش می‌شود خیلی‌ها از سکانس‌های بازی من برایم ویدئو‌ گرفته و برایم می‌فرستند و کلی اظهار لطف می‌کنند.

این بازیگر تلویزیون پیرامون شباهت نقش خود در سریال «کلبه‌ای در مه» با سریال خاطره‌انگیز «پس از باران» بیان کرد: جالب است که خیلی‌ از مردم می‌گویند که بازی شما در سریال «کلبه‌ای در مه» برای ما یادآوری از سریال «پس از باران» است در حالی که از پخش آن سریال ۲۰ سالی می‌گذرد، این دومین باری است که نقش شمالی بازی کرده‌ام و نزدیک به آن لهجه و بازی من بود و مردم عزیز هنوز آن را در خاطر دارند.

وی همچنین با اشاره به اینکه هنوز واکسن کرونا نزده درباره رعایت پروتکل‌های بهداشتی در  پشت صحنه سریال «کلبه‌ای در مه»  ابراز کرد: خدا را شکر در طول تصویربرداری این سریال هیچگونه مشکلی نداشتم و تا جایی که امکان داشت پروتکل‌های بهداشتی از سوی همه عوامل رعایت و اجرا می‌شد. می‌گویم تا جایی که امکان داشت به این دلیل که مثلا بازیگران در هنگام بازی جلوی دوربین نمی‌توانند ماسک بزنند و فاصله‌گذاری را رعایت کنند، اما به محض اتمام بازی موارد بهداشتی را رعایت می‌کردیم.

بازیگر سریال «محکومین» پیرامون تاثیرات شیوع کرونا بر زندگی جامعه اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا با تمام معایب و اتفاقات تلخی که برای همه ما به وجود آورده، اما باعث شده تا با قرنطینه و فاصله‌گرفتن از هم بیشتر به زندگی و لذت بردن از آن فکر کنیم. اینهمه رنجش‌ها، استرس‌ها، فشار‌های زندگی را تحمل می‌کردیم و شبانه‌روز همه ما درگیر مشکلات زندگی بودیم و ذهن ما درگیر بود. انسان اشرف مخلوقات است و باید در کنار روزمرگی‌ها قدری درباره خود زندگی هم تامل کند که این‌ها همه با قرنطینه شدن و شرایط اپیدمی پیش آمد. با ۵۵ سال زندگی یاد گرفتم با هر بادی مثل بید نلرزم و به همه هم می‌گویم مهمترین چیز در زندگی؛ ذهن باز و آزاد است و باید زمانی را فارغ از دغدغه‌های روزمره زندگی کنیم.

وی درمورد وضعیت دستمزد‌ها در سینما و تلویزیون بیان کرد: متاسفانه ما هنوز مثل ۱۵ سال پیش قرارداد می‌بندیم و وقتی اعتراضی هم می‌کنیم با بهانه‌های مختلفی از جانب تهیه‌کننده‌ها مواجه می‌‍شویم. یک عده‌ای خاص و نور چشمی قرارداد‌های نجومی می‌بندند و دستمزد‌های بالایی می‌گیرند. ۳۰ سال است در عرصه بازیگری مشغول فعالیت هستم و الان دو ماهی است برای گرفتن وام در رفت‌وآمد به صندوق هنرمندان هستم. ۳۰ سال است کار می‌کنم و هنوز در شهر پرند مستاجرم. آن هم به این خاطر که دستمزد من در طول این سالیان تنها نیاز‌های روزانه همچون کرایه خانه، ایاب و ذهاب و ... من را برطرف کرده و امکانی برای پس انداز نداشتم.

زینی در همین راستا اظهار کرد: الان هم وضعیت دستمزد‌ها بدتر شده و به بهانه کرونا، وضعیت اقتصادی بد و... با قرارداد‌های ۱۵ سال پیش سر کار می‌رویم. فقط نمی‌دانم چرا وضعیت بد اقتصادی ناشی از کرونا فقط شامل حال برخی از ما می‌شود و عده‌ای روزبه‎روز دستمزدهایشان افزایش پیدا می‌کند. به هر حال مجبوریم کار کنیم و شغل ما همین است. با هر کارگردانی هم کار می‌کنم می‌گوید کاش زودتر با شما کار می‌کردیم و اعلام رضایت می‌کند، اما در مرحله پرداخت دستمزد ورق بر می‌گردد و عملا پایین‌ترین دستمزد را می‌دهند.

ساقی زینتی خاطرنشان کرد: سکانس‌های مربوط به بازی من در «کلبه‌ای در مه» به اتمام رسیده و هنوز پیشنهادی ندارم و امیدوارم در آینده‌ای نزدیک مشغول به فعالیت شوم و شرایط دستمزد و کار کردن بهتر از قبل باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار تلویزیون صدا و سیما

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار تلویزیون صدا و سیما کلبه ای در مه ۱۵ سال پیش دستمزد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۲۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن جنگ فرهنگی علیه ایران راه انداخته است

ایسنا/زنجان نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: دشمن با اعمال برنامه‌های مختلف به اهداف خود نرسیده و بر این اساس جنگ فرهنگی را مورد توجه قرار داده است.

آیت‌الله علی خاتمی امروز (جمعه ۷ اردیبهشت ماه) در خطبه‌های نماز جمعه زنجان، اظهار کرد: بصیرت‌افزایی و شناخت دوست و دشمن حائز اهمیت است. بصیرت به معنی شناخت و موضع‌گیری درست و به هنگام بوده و در این میان دشمن با تمام قوا وارد جنگ فرهنگی کشور شده است.

وی با بیان اینکه رهبری در چند سال گذشته به بصیرت سیاسی تاکید ویژه‌ای داشتند، افزود: دشمنان از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، همه برنامه‌های خود را اعم از جنگ تحمیلی تا تحریم‌های گوناگون را علیه کشور اعمال کرده و امروز در حوزه فرهنگی وارد شده است.

امام جمعه زنجان در ادامه به ۹ اردیبهشت روز شوراها اشاره کرد و گفت: در بیانیه گام دوم رهبری، یکی از قدرت‌های موفقیت انقلاب اسلامی مشارکت مردم در مسائل سیاسی و اجتماعی عنوان شده و در این میان مردم صاحبان و حافظان اصلی انقلاب هستند.

وی به موضوع مبارزه با مفاسد اقتصادی نیز اشاره کرد و گفت: چشمان بیدار باید به این موضوع مهم آگاه باشند و در این میان مقام معظم رهبری در سال ۸۰ در فرمان هشت ماده‌ای به صورت جامع مبارزه با فساد را اعلام کردند که در صورت اجرایی شدن دقیق آن به طور حتم نتایج و آثار و برکات فروانی به دنبال خواهد داشت.

خطیب نمازجمعه زنجان به روز یازدهم اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در جمع کثیری از کارگران کشور جامع‌ترین مطالب را بیان کرده و به این مهم اشاره کردند، این قشر پیشتازان جهادی اقتصادی هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان با بیان اینکه کارگران در کشورهای دیگر وسیله‌ای برای ثروت‌افزایی ثروتمندان هستند، ادامه داد: کار و تلاش عبادت است و این موضوع اهمیت بسزایی دارد.

وی بیان اینکه هر انقلابی عمل کردیم، موفق بودیم در غیر این‌ صورت دشمن ورود کرده است، گفت: واقعه وعده صادق قدرت، شهامت توان نظامی کشور را نشان داد و هیمنه پوشالی اسرائیل جنایتکار را در هم شکست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تابستان ۱۴۰۴ حفاری خط ۲ متروی شیراز به اتمام می‌رسد
  • زندگی شهدای «تیم فوتبال آزادی سمنان» سریال می‌شود
  • شبکه نمایش خانگی مروج چه اندیشه‌ای است؟!
  • ۶۹/۲ درصد مردم ایران تلویزیون تماشا می‌کنند
  • عکس | جریان زندگی پس از سیل در دشتیاری !
  • شایعه جنجالی درباره دستمزد شهاب حسینی در سریال گناه فرشته
  • دشمن جنگ فرهنگی علیه ایران راه انداخته است
  • اهدای جایزه باران مسطورا در کرمان
  • ادامه حواشی جنجالی یک پلتفرم/ «محفل» در صدر دیگر نظرسنجی‌ها
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش سریال بدل علی مشهدی