Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@17:21:21 GMT

یک هفته بدون فوتی کرونا در مهاباد گذشت

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۲۹۶۶

یک هفته بدون فوتی کرونا در مهاباد گذشت

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳ مورد فوت بر اثر کرونا ویروس در استان ثبت شد که با احتساب این فوتی‌ها تعداد جان باختگان این ویروس به ۴ هزار و ۷۱۶ نفر افزایش یافت.

او افزود: در همین مدت نیز ۲۴۴ بیمار جدید کرونایی در استان شناسایی و از این تعداد ۸۰ تن در مراکز درمانی بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

بستری ۱۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در مهاباد ریتم ثابت کرونا در مهاباد/ ۶ روز بدون فوتی گذشت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان تصریح کرد: تعداد بستری‌شدگان در آی‌سی‌یو نیز ۱۴۷ نفر بوده که از این تعداد، ۲۸ نفر به دستگاه تنفس مصنوعی متصل هستند.

آقازاده از مردم خواست با رعایت اصول بهداشتی، استفاده از ماسک، شستشو و ضدعفونی کردن مرتب دست ها، رعایت فاصله فیزیکی و خودداری از حضور در دورهمی‌های خانوادگی و تجمعات در کاهش زمینه‌های ابتلا به این بیماری سهیم شوند.

انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس علوم پزشکی کووید 19 بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۲۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد دانشجو‌های دستگیر شده در آمریکا به ۱۰۰۰ نفر رسید

رسانه‌های آمریکایی از دستگیری حداقل ۱۰۰۰ نفر در بیش از ۲۵  دانشگاه آمریکا در ۲۱ ایالت طی دو هفته گذشته و همزمان با آغاز اعتراضات دانشجویی علیه جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه خبر دادند.

گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو؛  رسانه‌های آمریکایی از دستگیری حداقل ۱۰۰۰ نفر در بیش از ۲۵  دانشگاه آمریکا در ۲۱ ایالت طی دو هفته گذشته و همزمان با آغاز اعتراضات دانشجویی علیه جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه خبر دادند.

ساعاتی پیش، پلیس نیویورک به محوطه دانشگاه کلمبیا یورش برده و ده‌ها دانشجو را در همبستگی با مردم فلسطین تجمعات مسالما آمیزی را برپا کرده بودند، به طرز وحشیانه‌ای دستگیر کرد. این در حالی است که مسئولان این دانشگاه در بیانیه‌ای اعلام کرده بودند که می‌توانند وضعیت را کنترل کنند و نیازی به حضور نیروی سرکوبگر در محیط آموزشی وجود ندارد.

طی دو هفته گذشته، اعتراضات دانشجویی طرفدار فلسطین به دانشگاه‌ها در سراسر ایالات متحده گسترش یافته است و ایالات متحده آمریکا از کالیفرنیا در غرب دانشگاه کالیفرنیا- لس آنجلس، دانشگاه کالیفرنیای جنوبی و ... تا ایالت‌های شمال شرقی  کلمبیا، ییل، هاروارد، یوپن شاهد اعتراضات دانشجویی حمایت از مردم فلسطین بوده است.  

دیگر خبرها

  • سگ گزیدگی؛ ماموریت روزمره در مراکز درمانی! | حجم بالای حمله سگ های بدون صاحب به شهروندان | ویدئو
  • تعداد دانشجو‌های دستگیر شده در آمریکا به ۱۰۰۰ نفر رسید
  • همایش هفته حج در سنندج برگزار می‌شود
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • ناپدید شدن بیش از ۵۰ هزار کودک پناهجو ظرف ۳ سال
  • ۵۰ دستگاه کامیونت فورس در بورس کالا عرضه می‌شود
  • رشته روانشناسی از شکل سنتی فاصله می‌گیرد/ افزایش تعداد کلینیک‌های درمانی
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ خونِ شجاعی و الهامی از مورایس و بقیه رنگین‌تر است؟ +فیلم
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ شجاعی و الهامی خود را بالاتر از مورایس می‌دانند؟
  • نماینده مهاباد: مجلس در مورد کاظم صدیقی سکوت کرد، در مورد چای دبش لاپوشانی / تعداد افراد زیر خط فقر دو برابر شده است