Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام رضوانی نژاد از برگزاری قرائت زیارت امین الله و صلوات خاصه در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان در دهه کرامت خبرداد.

حجت‌الاسلام «محمدعلی رضوانی‌نژاد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با تبریک دهه کرامت و قدردانی از مشارکت مردم در انتخابات ۲۸ خرداد که بار دیگر وفاداری مردم به آرمان‌های انقلاب اسلامی و اطاعت از ولی فقیه را ثابت کرد گفت: تلاش کردیم تا با بهره‌گیری از فرصت دهه کرامت لزوم مشارکت حداکثری و معیارهیا انتخاب اصلح را با محوریت مساجد در جامعه تبیین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع در گرامیداشت دهه کرامت با محوریت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان اظهارکرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی میزبان جشن‌های دهه کرامت در سراسر استان به ویژه در سالروز میلاد امام رئوف هستند.

 

وی اجرای سرود با عنوان «آواهای کریمانه» در پیاده راه فرهنگی رشت را از جمله برنامه‌های گرامیداشت دهه کرامت عنوان کرد و افزود: همزمان با میلاد باسعادت امام رضا(ع) زیارت امین‌الله در کانون‌های مساجد گیلان قرائت می‌شود.

 

رضوانی‌نژاد نورافشانی و برپایی کاروان‌های شادی، برافراشتن پرچم امام رضا(ع) در برخی مناطق، اجرای رزمایش مواسات و توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد.

 

وی با اشاره به برگزاری تور مجازی زیارت حرم امام رضا(ع) برای اعضای کانون‌های مساجد استان خاطرنشان کرد: زیارت امام رضا(ع) و صلوات خاصه امشب(دوشنبه،۳۱ خرداد) ساعت ۹:۳۰ به شکرانه حماسه حضور و گرامیداشت دهه کرامت در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان برگزار می‌شود.

پایان پیام/165

منبع: شبستان

کلیدواژه: زیارت امین الله صلوات خاصه امام رضا ع جشن های دهه کرامت کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان امام رضا ع دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۳۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد

مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: زائرسرای شماره یک کرامت در سال ۱۴۰۱ میزبان ۱۴ هزار ۱۶۱ زائر بود و پارسال این عدد به ۱۸ هزار و ۶۳ مددجو افزایش یافت.

او افزود: با افتتاح مجموعه شماره ۲ کرامت باید برای میزبانی از ۴۰ هزار زائر برنامه‌ریزی کنیم تا مددجویان به همراه خانواده‌های خود به زیارت امام هشتم (ع) مشرف شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه این زائرسرا امکان افزایش ۵۰ درصدی زیارت مددجویان را فراهم کرده است، ادامه داد: زائرسرای "کرامت ۲" سالانه ۲۰ هزار مددجو را پذیرا خواهد بود.

بختیاری با تاکید بر ضرورت حفظ عزت و کرامت مددجویان، بیان کرد: مددجویان ولی‌نعمتان ما هستند و وظیفه داریم زمینه بهترین برنامه فرهنگی یعنی زیارت امام رضا (ع) را برای این خانواده‌ها فراهم کنیم.

او تصریح کرد: کمیته امداد بدون شک یکی از بزرگترین نهاد‌های خیریه مردمی در جهان است و وسعت و گستردگی خدمات، آن را از همه نهاد‌های دیگر متمایز می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی