Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی فرمانداری خرم‌آباد جعفر طولابی اظهار داشت: به دلیل قرار داشتن شهرستان خرم آباد در شرایط نارنجی شیوع کرونا، برگزاری هرگونه تجمع هواداران کاندیداهای پیروز انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی در این شهرستان مطلقا ممنوع می باشد و در صورت مشاهده برخورد خواهد شد.

وی گفت: با توجه به مهلت قانونی اعتراض کاندیداها نسبت به نتایج و تا تایید نهایی نتیجه انتخابات، عده ای از منتخبان و هواداران آنها در حال فراهم کردن زمینه لازم برای برپایی جشن پیروزی هستند که این امر امکانپذیر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کرم نعمتی با ۸ هزار و ۶۸۰ رای، حجت اله احمدی پور با ۸ هزار و ۵۱۷ رای، حمیدرضا با صفریان ۸ هزار و ۳۷۸ رایا ، مجید دریکوند با ۷ هزار و ۸۷۹ رای، یونس امرایی با ۷ هزار و ۲۵۱ رای، رضا بیرانوند ( کد انتخاباتی ۱۸۷) با ۶ هزار و ۶۷۵ رای، عباس قلاوندی با ۶ هزار و ۱۴ رای، هوشنگ نصیری با ۵ هزار و ۸۵۴ رای و هادی زینی وند با ۵ هزار و ۴۱۰ ، اسامی ۹ نفر برگزیده برای عضویت اصلی شورای اسلامی شهر خرم‌آباد می‌باشند.

وی افزود : سجاد کاظمی، صادق جوازی، شاهین بیرانوند، حمیدرضا پیله رام و رضا بیرانوند ( با کد انتخاباتی ۱۸۶) نیز پنج عضو علی البدل ششمین شورای اسلامی شهر خرم‌آباد شدند.

صلاحیت ۲۵۰ داوطلب انتخابات شورای شهرهای خرم‌آباد، زاغه و سپیددشت تایید شده و ۲۰۰ نفر از این تعداد مربوط به شهر خرم‌آباد بود، همچنین ۱۸۳ شعبه اخذ رای برای انتخابات شورای شهرهای خرم آباد پیش‌بینی شده بود.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا جمعه ۲۸ خرداد همزمان با سراسر کشور در لرستان برگزار شد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر خرم آباد لرستان پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر خرم آباد انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر خرم آباد لرستان شهر خرم آباد اسلامی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۳۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با اعلام خبر برگزاری نشست منتخبان مجلس دوازدهم به دعوت شورای ائتلاف گفت: این نشست امروز سه‌شنبه برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، امیرابراهیم رسولی افزود: این روزها نشست‌های مختلفی توسط گروه‌های سیاسی و صنفی یا توسط افراد برگزار می‌شود، ائتلاف با احترام به همه سلایق نشست منتخبان مجلس دوازدهم رابه جهت همدلی و همفکری برگزار می‌کند و امیدواریم مجلس آتی بتواند نقش خود را به خوبی ایفا کند.

وی ادامه داد: برخی روشی جز بی‌اخلاقی و تخریب ندارند، بی‌محلی سیاست ما به این قلیل افراد است. مسئله ما مردم و کشور است و با عنایت به رهنمودهای رهبرانقلاب در باب وحدت و پرهیز از مجادلات بیهوده سیاسی از آن‌ها و رفتارشان عبور می‌کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نشست همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • آشنایی با ۸ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • آشنایی با ۸ کاندیدای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • برگزیدگان ششمین دوره کنگره ملی شعر خلیج فارس معرفی شدند
  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است
  • میزان جوایز ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • اعلام جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد